דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שבת י' באייר תשפ"ד 18.05.24
26.9°תל אביב
  • 26.7°ירושלים
  • 26.9°תל אביב
  • 20.6°חיפה
  • 23.6°אשדוד
  • 26.6°באר שבע
  • 31.5°אילת
  • 24.3°טבריה
  • 22.5°צפת
  • 26.5°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
החטופים והנעדרים

8 ילדים ונערים חטופים עדיין מוחזקים בשבי חמאס בעזה

39 ילדים ונערים נחטפו ב-7 באוקטובר לשבי ארגוני הטרור בעזה | 30 מהם הוחזרו במסגרת ארבע הפעימות הראשונות בעסקה, ו-9 עדיין מוחזקים בשבי

הילדים והנערים שמוחזקים בשבי ארגוני הטרור בעזה, מימין למעלה בכיוון השעון: עמית שני, גלי טרשנסקי, עיישאה אלזיאדנה, ליאם אור, איתי רגב, כפיר ביבס, אריאל ביבס ואופיר אנגל (צילומים: אלבומים פרטיים, מטה משפחות החטופים והנעדרים, המועצה האזורית לכפרים הלא מוכרים בנגב, מתוך רשתות חברתיות, שימוש לפי סעיף 27א)
הילדים והנערים שמוחזקים בשבי ארגוני הטרור בעזה, מימין למעלה בכיוון השעון: עמית שני, גלי טרשנסקי, עיישאה אלזיאדנה, ליאם אור, איתי רגב, כפיר ביבס, אריאל ביבס ואופיר אנגל (צילומים: אלבומים פרטיים, מטה משפחות החטופים והנעדרים, המועצה האזורית לכפרים הלא מוכרים בנגב, מתוך רשתות חברתיות, שימוש לפי סעיף 27א)
דבר
צרו קשר עם המערכת:

39 ילדים ונערים מגיל 10 חודשים ועד 18, נחטפו לעזה ב-7 באוקטובר. חלקם נחטפו מבתיהם, חלקם היו בקיבוצים בביקור משפחתי לרגל החג. חלק נחטפו יחד עם הוריהם וחלק נחטפו לאחר שלפחות אחד מהוריהם נרצח על ידי המחבלים. חלקם נמצאים בשבי עם האחים שלהם, חלקם לבד לגמרי.

שמונה ילדים עדיין מוחזקים בשבי ארגוני הטרור בעזה:

כפיר (10 חודשים) ואריאל (4) ביבס, ניר עוז
כפיר ואריאל ביבס נחטפו יחד עם אמם שירי מביתם בקיבוץ ניר עוז. בתיעוד מהשבת השחורה, נראית האם שירי כשהיא אוחזת בשני ילדיה ומגוננת עליהם בזמן שהיא מוקפת במחבלי חמאס. אביהם ירדן נחטף בנפרד.

גלי טרשנסקי, בת 13, בארי
גלי שהתה בממ"ד בביתה שבקיבוץ בארי יחד עם אחיה ליאור טרשנסקי בן ה-15. בזמן שהמחבלים ניסו לפרוץ את דלת הממ"ד, נמלטו השניים דרך החלון והתפצלו במנוסתם. ליאור נרצח, גלי נחטפה לעזה.

עמית שני, בן 16, בארי
עמית שהה בממ"ד שבביתו בקיבוץ בארי יחד אימו ואחיותיו. מחבלי חמאס פרצו את הממ"ד וחטפו אותו לרצועת עזה יחד שני תושבים נוספים מהקיבוץ.

אופיר אנגל, בן 17, רמת רחל (נחטף מבארי)
אופיר שהה אצל חברתו יובל שרעבי שמתגוררת בקיבוץ בארי. יחד עם אופיר, נחטף יוסי שרעבי, אביה של יובל.

עיישאה אלזיאדנה, בת 17, רהט (נחטפה מחולית)
עיישאה עבדה עם אביה יוסף חמיס ושני אחיה בלאל וחמזה בקיבוץ חולית. מחבלי חמאס חטפו את הארבעה לעזה. לבקשת המשפחה, תמונתה של עיישאה לא מתפרסמת.

ליאם אור, בן 18, רעים
ליאם נחטף מקיבוץ רעים. ליאם הוא בן דודם של עלמה ונעם אור שנחטפו מקיבוץ בארי יחד עם אביהם דרור.

איתי רגב, בן 18, הרצליה (נחטף מהמסיבה ליד קיבוץ רעים)
איתי , תושב הרצליה, נחטף מהמסיבה ברעים יחד עם אחותו מיה בת ה-21. איתי תועד על ידי חמאס כשהוא על טנדר בתוך רצועת עזה.

31 ילדים הוחזרו לישראל בארבע הפעימות הראשונות:

אביב (שנתיים) ורז (4) כץ אשר, גנות הדר (נחטפו מניר עוז)
אביב ורז נחטפו מקיבוץ ניר עוז יחד עם אימן דורון כץ אשר, והשלוש הוחזרו לישראל. דורון ובנותיה המתגוררות בגנות הדר, ביקרו באותה שבת את בני משפחתן בקיבוץ. במהלך החטיפה נרצחה סבתן אפרת כץ, ונחטפו בן זוגה גדי מוזס והדוד רביד כץ, שעדיין מוחזקים בשבי חמאס. זמן לא רב לפני חטיפתן צילמה אותן אימן בממ"ד. אביהן יוני אשר לא היה איתן בקיבוץ.

אמיליה אלוני, בת 6, מיבנה (נחטפה מניר עוז)
אמיליה נחטפה יחד עם אימה דניאל, דודיה ובנות דודה, בעת שביקרו את משפחת אלוני-קוניו בניר עוז. השתיים, שהוחזרו לישראל, מתגוררות ביבנה.

אוהד מונדר זכרי, בן 9, כפר סבא (נחטף מניר עוז)
אוהד, המתגורר בכפר סבא, הגיע לביקור משפחתי בקיבוץ ניר עוז יחד עם אימו קרן. אוהד נחטף יחד עם קרן וסבתו רותי, שלושתם הושבו לישראל, וסבו אברהם, שעדיין מוחזק בשבי חמאס. את יום הולדתו התשיעי, חגג אוהד בשבי חמאס בעזה.

אמה ויולי קוניו (3) תאומות, ניר עוז
אמה ויולי בנות השלוש נחטפו מביתן שבקיבוץ ניר עוז יחד עם הוריהן דוד ושרון אלוני-קוניו, דודתן דניאל ובתה אמיליה, תושבות יבנה, שהתארחו אצלן. הן הוחזרו לישראל עם אימן, ואביהן נותר בשבי חמאס.

יהל (3) ונווה (8) שוהם, מעלה צביה (נחטפו מבארי)
יהל ונווה שוהם ממעלה צביה נחטפו מבית דודתם בקיבוץ בארי יחד עם הוריהם טל ועדי וסבתם שושן. יחד איתם נחטפו עוד שבעה בני משפחה ונרצחו שלושה. הן הוחזרו עם אימן וסבתן לישראל, ואביהן נותר בשבי חמאס.

אביגיל עידן, בת 3, כפר עזה
הוריה של אביגיל, רועי וסמדר עידן, נרצחו בביתם שבקיבוץ כפר עזה. אחיה הגדולים של אביגיל, מיכאל ועמליה, הסתתרו בארון במשך שעות. כשראתה את הוריה נרצחים ברחה אביגיל לבית משפחת ברודץ השכנה. שם נחטפה לעזה יחד עם האם ושלושת ילדיה. היא הוחזרה לישראל.

אוריה (4), יובל (8) ועפרי (10) ברודץ, כפר עזה
שלושת האחים נחטפו יחד עם אימן הגר מביתם שבקיבוץ כפר עזה. יחד איתם נחטפה גם בת השכנים, אביגיל עידן, שהגיעה אליהם לאחר שהוריה נרצחו. אב המשפחה, אביחי, יצא מהבית כדי לקחת נשק מהנשקייה. כשחזר, הם כבר לא היו שם. הם הוחזרו לישראל עם אימן.

אלה (8) ודפנה (15) אליקים, נחל עוז
אלה ודפנה נחטפו מבית אביהן שבקיבוץ נחל עוז. לפני שנחטפו, רצחו המחבלים את אביהן נעם ואת בת זוגו דקלה ערבה, יחד עם בנה תומר. המחבלים תיעדו את החטיפה בשידור חי ברשתות החברתיות. חמאס פרסם תיעוד שלהן מרצועת עזה עוד באותו היום. הן הוחזרו לישראל.

אמילי הנד, בת 9, בארי
אמילי נחטפה מבית חברתה הילה שושני שבקיבוץ בארי, אצלה לנה לילה קודם. בתחילה בישר הצבא למשפחה כי אמילי נרצחה, אך לאחר כמה שבועות, עדכן כי היא נחטפה לרצועה. אמילי חגגה את יום הולדתה התשיעי כשהיא בשבי חמאס בעזה. היא הוחזרה לישראל.

טל (9), גל (11) ואגם (17) גולדשטיין, כפר עזה
שלושת האחים נחטפו יחד עם אימם חן מביתם שבקיבוץ כפר עזה. אביהם נדב ואחותם הגדולה ים נרצחו. הם הוחזרו עם אימם לישראל.

יובל (11) ומיקה (18) אנגל, ניר עוז
יובל ומיקה נחטפו מביתן שבקיבוץ ניר עוז יחד עם הוריהן קרינה ורונן. הן הוחזרו לישראל עם אימן, ואביהן מוחזק בשבי חמאס.

איתן יהלומי, בן 12, ניר עוז
איתן ומשפחתו נחטפו מביתם מקיבוץ ניר עוז. המחבלים הפרידו בין איתן ואביו אוהד לבין אימו ואחיותיו. אימו ואחיותיו הצליחו להימלט, אך איתן נחטף לעזה יחד עם אביו. הוא הוחזר לישראל, ואביו מוחזק בשבי חמאס.

נועם אביגדורי, בת 12
נועם, תושבת הוד השרון, נחטפה יחד עם אימה שרון מקיבוץ בארי, לשם הגיעה לביקור משפחתי. השתיים הוחזרו לישראל.

ארז (12) וסהר (16) קלדרון, ניר עוז
ארז וסהר נחטפו מביתם שבקיבוץ ניר עוז יחד עם אביהם עופר. סבתם כרמלה דן ובת דודתם נויה דן נרצחו על ידי המחבלים. הם הוחזרו לישראל, ואביהם מוחזק בשבי חמאס.

יגיל (13) ואור (16) יעקב, ניר עוז
יגיל ואור נחטפו מביתם שבקיבוץ ניר עוז. אביהם, יאיר יעקב, נחטף יחד עם בת זוגו מירב טל. בסוף השבוע החמישי למלחמה, פרסם הג'יהאד האיסלמי סרטון שתיעד את יגיל. הם הוחזרו לישראל, ואביהם מוחזק בשבי חמאס.

עלמה (13) ונעם (17) אור, בארי
עלמה ונעם נחטפו מביתם שבקיבוץ בארי יחד עם אביהם דרור. אם המשפחה, יונת, נרצחה על ידי מחבלי חמאס. הם הוחזרו לישראל, ואביהם מוחזק בשבי חמאס.

הילה רותם שושני, בת 13, בארי
הילה נחטפה יחד עם אימה רעיה רותם וחברתה אמילי הנד שלנה אצלה לילה קודם. הן נחטפו מהממ"ד בביתן בקיבוץ בארי. היא הוחזרו לישראל, ואימה מוחזקת בשבי חמאס.

נוגה וייס, בת 18, בארי
נוגה ואימה שירי נחטפו מקיבוץ בארי. אילן, אביה של נוגה, מוגדר נעדר. הן הוחזרו לישראל.

מיאה ליימברג, בת 17, ניר יצחק
מיאה נחטפה מביתה שבקיבוץ ניר יצחק יחד עם אימה גבריאלה. יחד איתן נחטפו גם דודה ודודתה פרננדו וקלרה מרמן ולואיס נורברטו הר. היא, אימה ודודתה קלרה מרמן הוחזרו לישראל.

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!