דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שני כ"א בניסן תשפ"ד 29.04.24
20.8°תל אביב
  • 19.1°ירושלים
  • 20.8°תל אביב
  • 19.7°חיפה
  • 20.6°אשדוד
  • 18.0°באר שבע
  • 28.3°אילת
  • 22.6°טבריה
  • 19.6°צפת
  • 20.9°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
ספורט

נבחרת הנשים בכדורגל ניצחה 0:2 את קזחסטן בליגת האומות

את השערים לזכות ישראל כבשו מריאן עווד (14) ועדן אביטל (38) | בעקבות הניצחון, ישראל עלתה למקום השני בבית עם נקודה פחות מאסטוניה ושני משחקים חסרים | עווד בנאום לפני המשחק: "רוצה שנשחק ונהנה כמו שהילדים החטופים שיחקו בגן"

עדן אביטל חוגגת שער במדי נבחרת ישראל מול קזחסטן, בליגת האומות (צילום: אסי קיפר,  ההתאחדות לכדורגל בישראל)
עדן אביטל חוגגת שער במדי נבחרת ישראל מול קזחסטן, בליגת האומות (צילום: אסי קיפר, ההתאחדות לכדורגל בישראל)
ליאור ברטל
ליאור ברטל
כתב ספורט
צרו קשר עם המערכת:

נבחרת ישראל פתחה היום (חמישי) את מסע המשחקים שלה בליגת האומות עם ניצחון 0:2 על נבחרת קזחסטן. בעקבות הניצחון ישראל עלתה למקום השני בבית עם נקודה פחות מאסטוניה ושני משחקים חסרים. את השערים לזכות ישראל כבשו מריאן עווד (14) ועדן אביטל (38).

קזחסטן אירחה את ישראל במשחק הראשון בין השתיים שנערך בהונגריה. הקזחיות הגיעו למשחק אחרי ניצחון על ארמניה 1:2 והתיקו 0:0 עם אסטוניה. ישראל לעומת זאת, שיחקה רק פעם אחת וניצחה 0:5 בחוץ את אסטוניה.

מהלך המשחק

לפני תחילת המשחק קיימו השחקניות מחווה לילדים שנמצאים בשבי ברצועת עזה, כאשר עלו עם מעילים שמכסים את הילדים שאינם.

שחקניות נבחרת ישראל עם מעילים שמכסים את הילדים שאינם, כמחווה לילדים החטופים בעזה (צילום: אסי קיפר, ההתאחדות לכדורגל בישראל)
שחקניות נבחרת ישראל עם מעילים שמכסים את הילדים שאינם, כמחווה לילדים החטופים בעזה (צילום: אסי קיפר, ההתאחדות לכדורגל בישראל)

בדקה ה-14 ישראל עלתה ליתרון ראשון במשחק. טליה זומר בישלה את השער למריאן עווד. בדקה ה-38 ישראל הכפילה את היתרון. רחל שטיינשניידר בישלה לעדן אביטל את השער השני במשחק. בדקה ה-72 עלתה להופעת הבכורה בנבחרת עדי גולדן בת ה-16 מהפועל רעננה.

בדקה ה-77 נכנסה גם מיכאלה וורקו בת ה-17 ממ.ס קרית גת להופעת הבכורה שלה. בדקה ה-81 שחקנית קזחסטן קמיליה קולמגמבטובה הורחקה בצהוב שני והשאירה את נבחרתה בעשר שחקניות.

נבחרת הנשים של ישראל מול קזחסטן בליגת האומות (צילום: אסי קיפר, ההתאחדות לכדורגל בישראל)
נבחרת הנשים של ישראל מול קזחסטן בליגת האומות (צילום: אסי קיפר, ההתאחדות לכדורגל בישראל)

המשחק נערך תחת הצל הכבד של המלחמה בארץ. הנבחרת כולה מגויסת למאבק הציבורי לגורל החטופים. בין מאות החטופים והחטופות בעזה, נמצאת גם נעמה לוי בתה של אילת לוי רופאת נבחרת הנשים. אתמול הגיעו שחקניות הנבחרת לאימון המסכם עם חולצות הקוראות לשחרור החטופים בעזה והיום עמדו השחקניות בזמן נגינת ההמנון עם מעילים שמחכים לילדים החטופים בעזה.

מריאן עווד אמרה לשחקניות בחדר ההלבשה, לפני המשחק: "אני מצפה מעצמי ומכולנו שנלחם על מהגרש כמו שהצבא שלנו נלחם בשטחים. אני רוצה שנשחק ונהנה כמו שהילדים החטופים ושנהרגו שיחקו ונהנו בגן. ובסוף אני רוצה שנרקוד ונחייך כולנו ביחד אחרי שאנחנו מנצחות, כמו שרקדו במסיבה (ברעים). ביחד ורק ביחד!"

ביום ראשון תארח ישראל את קזחסטן באותו האצטדיון בעיר טלקי בהונגריה, בהמשך תקיים הנבחרת צמד משחקים בארמניה (ב-30 בנובמבר וב-2 בדצמבר) ולבסוף תארח בהונגריה את המשחק האחרון של הקמפיין מול אסטוניה (ב-5 בדצמבר) ובכך תסיים את קמפיין ליגת האומות. הנה מה שהיה לנו היום באצטדיון "גלובל פארק" בעיר טלקי, הונגריה.

ליגת האומות נשים בכדורגל

דרג ג' - בית 4

מקוםקבוצהמשחקיםניצחונותתיקוהפסדיםשעריםנקודות
1ישראל65102-2116
2אסטוניה631211-1110
3קזחסטן62225-68
4ארמניה600625-50
דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!