דבר
צרו קשר עם המערכת:
עדכון אחרון: 26.11.2023 | 6:10
13 החטופים הישראלים ו-4 הזרים ששוחררו אתמול משבי חמאס בעזה נפגשו עם משפחותיהם בבית החולים שיבא, למעט חטופה אחת שהובהלה לבית החולים סורוקה כשמצבה מורכב אך יציב.
מנהל סורוקה ד"ר שלומי קודש: "אתמול הגיעה אחת המשוחררות, היא הגיעה במצב בינוני ללא סכנת חיים. היא תזדקק בהמשך לטיפול ניתוחי ואנחנו מצפים שהיא תחלים בצורה מלאה. לצוותינו, שטיפלו בנפגעי 7 באוקטובר ובחיילים הפצועים, הטיפול בחטופים שחזרו מסמל סגירת מעגל".
הילה רותם שושני ודודה בחיבוק ראשון (צילום: דובר צה"ל)
שמחה מהולה בדאגה לאם רעיה רותם שעדיין מוחזקת בשבי חמאס בעזה (צילום: דובר צה"ל)
אמילי הנד ואביה סוף סוף מתחבקים (צילום: דובר צה"ל)
שמחים אחרי 50 ימים מורטי עצבים (צילום: דובר צה"ל)
שירי ונוגה וייס (צילום: דובר צה"ל)
עדי ויהל שהם (צילום: דובר צה"ל)


