דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שני כ"א בניסן תשפ"ד 29.04.24
23.5°תל אביב
  • 18.1°ירושלים
  • 23.5°תל אביב
  • 20.7°חיפה
  • 22.7°אשדוד
  • 21.5°באר שבע
  • 25.0°אילת
  • 22.1°טבריה
  • 18.7°צפת
  • 23.0°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
מלחמה בישראל

נתניהו ברצועת עזה: ״שום דבר לא יעצור אותנו״; גלנט: ״מחוייב אישית לכל החטופים״

ראש הממשלה קיים סיור עם לוחמי צה״ל בעומק רצועת עזה, שוחח עם המפקדים והחיילים והגיע לאחת ממנהרות חמאס: ״ממשיכים עד הסוף - עד הניצחון״ | שר הביטחון בגבול הצפוני: ״כל חטוף שמובא למדינת ישראל חשוב לנו, נעשה כל מאמץ להביאם כמה שיותר מהר״

ראש הממשלה בנימין נתניהו עם לוחמים ברצועת עזה (צילום: אבי אוחיון/ לע״מ)
ראש הממשלה בנימין נתניהו עם לוחמים ברצועת עזה (צילום: אבי אוחיון/ לע״מ)
דבר
צרו קשר עם המערכת:

ראש הממשלה בנימין נתניהו סייר היום (ראשון) ברצועת עזה, שם קיבל סקירות ביטחוניות, שוחח עם המפקדים והלוחמים וביקר באחת המנהרות שנחשפו.

״אנחנו פה ברצועה עם הלוחמים הגיבורים שלנו. אנחנו עושים כל מאמץ להחזיר את חטופינו, ובסופו של דבר נחזיר את כולם״, אמר נתניהו. ״יש לנו שלושה יעדים למלחמה הזאת: לחסל את החמאס, להחזיר את כל חטופינו ולהבטיח שעזה לא תחזור להיות איום למדינת ישראל".

הוא הוסיף ואמר: "אני פה להגיד לחברים כאן, ללוחמים כאן, שאומרים לי את אותם הדברים, ואני חוזר ואומר את זה לכם, אזרחי ישראל: אנחנו ממשיכים עד הסוף – עד הניצחון. שום דבר לא יעצור אותנו, ואנחנו משוכנעים שיש לנו את הכוח, את העוצמה, את הרצון והנחישות להשיג את כל יעדי המלחמה, וכך נעשה. ישבתי עם סגן הרמטכ"ל ועם המפקדים, על הקיר היה כתוב: ״עם ישראל חי״. אז עם ישראל חי, ועם ישראל גם מנצח בזכותכם. תודה לכם״.

במקביל, גם שר הביטחון יואב גלנט קיים הערכת מצב באוגדה 210, סמוך להר דב, יחד עם מפקד הגיס המטכל״י האלוף דוד זיני, מפקד האוגדה תת-אלוף ציון רצון ומפקדי החטיבות באוגדה.

״כאן, בגזרה המזרחית של לבנון, הצופה גם לכיוון סוריה, הלוחמים מבצעים עבודה מצוינת״, אמר גלנט. ״התוצאה היא פגיעה והריגה של למעלה מ-100 מחבלי חיזבאללה, השמדה של עשרות רבות של עמדות תצפית, מחסנים, בונקרים ומפקדות. והסגה של כוחות חיזבאללה מגזרת החזית, אחורה אל עומק השטח״.

שר הביטחון יואב גלנט בביקור בגבול הצפון (צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון)
שר הביטחון יואב גלנט בביקור בגבול הצפון (צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון)

״התוצאות האלה הן תוצאות מאוד מרשימות. החיבור של כל ההישגים הטקטיים האלה יתורגם למצב שונה, שיאפשר בהמשך את חזרתם של התושבים בתנאים אחרים לגמרי מכפי שפתחנו את המערכה הזו״.

״ביקרתי אתמול את הכוחות ברצועת עזה, בעומק השטח, כדי ללמוד את תמונת המצב ולראות את התוצאות של פעולת חיילי צה"ל. יש על מי לסמוך, הכוחות דרוכים, איתנים, נחושים, הביאו הישגים מצוינים, ההישגים האלה של הכוח המתמרן, הם שאפשרו את המהלך שיוצר את התנאים להחזרת החטופים בימים האחרונים״.

״כל חטוף שמובא למדינת ישראל חשוב לנו, אנחנו נעשה כל מאמץ על מנת להביא את כולם כמה שיותר מהר, אנחנו מחויבים לזה, אני מחויב לזה באופן אישי״.

״ביחד עם זה הכוחות מתארגנים ונערכים, בסוף השבוע האחרון הנחתי את צה"ל להיערך לחזרה ללחימה בעוצמה גבוהה, אנחנו נחזור להילחם ולהכות את החמאס ברגע שתיגמר ההפוגה הזמנית שמיועדת להחזרת חטופים. אנחנו נכונים לעשות את המשימה הזאת ונדע כיצד להמשיך לפעול עד לריסוק מוחלט של ארגון החמאס והחזרת חטופים אל ביתם״.

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!