דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שני כ"א בניסן תשפ"ד 29.04.24
20.0°תל אביב
  • 14.1°ירושלים
  • 20.0°תל אביב
  • 19.6°חיפה
  • 19.3°אשדוד
  • 17.7°באר שבע
  • 20.4°אילת
  • 21.6°טבריה
  • 16.4°צפת
  • 19.1°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
ספורט

נערות הפועל אשכול בכדורעף התארחו אצל מכבי ת"א: "העיסוק בספורט חשוב בימים האלה"

בהפועל אשכול משחקות עלמה אור וגלי טרצ'נסקי ששוחררו משבי החמאס, אך טרם חזרו לפעילות בקבוצה | ענבל גורדנצ'יק ממכבי ת"א, תושבת היישוב צוחר: "הספורט מקל על ההתמודדות מאז השבת הנוראית"

קבוצת הנערות בכדורעף של הפועל אשכול מתארחות אצל מכבי תל אביב
(צילומים: באדיבות מכבי תל אביב)
קבוצת הנערות בכדורעף של הפועל אשכול מתארחות אצל מכבי תל אביב (צילומים: באדיבות מכבי תל אביב)
ליאור ברטל
ליאור ברטל
כתב ספורט
צרו קשר עם המערכת:

מועדון כדורעף הנשים של מכבי תל אביב אירחו אתמול (רביעי), במרכז הספורט שלום במידטאון תל אביב, את קבוצת הנערות בכדורעף של הפועל אשכול, של המועצה האזורית אשכול בה משחקות צעירות מיישובי עוטף עזה שפונו לים המלח ואילת בבוקר שלמחרת פרוץ מלחמת חרבות ברזל ב-7 באוקטובר. בקבוצה של הפועל אשכול משחקות עלמה אור וגלי טרצ'נסקי שנחטפו בידי החמאס ושוחררו, אך טרם חזרו לפעילות בקבוצה.

הפעילות הערכית מחממת הלב, היא פרי שיתוף פעולה בין מועדון הכדורעף מכבי תל אביב-נשים, בניהולו של נועם אלבז ותמיכתם ומעורבותם של יו"ר האגודה דורון שיטרוק והמנכ"ל לי און ישראלי ומנהלי הכדורעף באשכול אלכס צייטלין והמאמנת רגינה זבדינה סלומון ששיחקה בעבר במכבי תל אביב והיתה שותפה לעלייתה לליגת העל. בעלה של סבדינה סלומון, אחד מחברי יחידת הכוננות של היישוב כרם שלום הרג מחבלים רבים והציל ישראלים רבים ביום הראשון למלחמה.

הקבוצה האורחת של הפועל אשכול קיבלה מערכת לבוש של מכבי תל אביב ותיק לציוד ספורט, בכחול צהוב, לקראת השתתפותן בסוף החודש במשחקי הפאן אמריקה בארגנטינה.

בין האורחים מאשכול פגשנו את חיים בן חמו הרבש"צ של היישוב הקהילתי צחור, שיחד עם חבריו נלחם להגנת היישוב והרג 22 מחבלים ב-7 באוקטובר. שתיים מבנותיו עדי שמלאו לה היום 16 וזיו בת 14.5 משלבות במהלך השנה, לצד אימונים ומשחקים בהפועל אשכול, אימונים במחלקת הצעירות של מכבי תל אביב.

קבוצת הנערות בכדורעף של הפועל אשכול מתארחות אצל מכבי תל אביב(צילומים: באדיבות מכבי תל אביב)
קבוצת הנערות בכדורעף של הפועל אשכול מתארחות אצל מכבי תל אביב
(צילומים: באדיבות מכבי תל אביב)

בקבוצת הבוגרות של מכבי תל אביב שהשתתפה בפעילות היום, משחקת הליברו בת ה-20 ענבל גורדנצ'יק מהיישוב צוחר, שאחותה הצעירה, שקד, משחקת בקבוצת הצעירות של אשכול.

ענבל גורדנצ'יק שיתפה אותנו בתחושות המלוות אותה מאז הבטח הנורא ב-7 באוקטובר: "איבדתי את חברתי הטובה ירין מארי פלד ז"ל שהיתה פארמדיקית בבסיס בנחל עוז, ששיחקה אתי בהפועל אשכול עד לפני הגיוס. העיסוק בספורט בימים קשים אלו חשוב מאד. הוא משחרר את המחשבות הנוראיות ומסיח את הדעת. זה מקל על ההתמודדות עם התחושות הקשות המלוות אותי מאז השבת הנוראית. ביקרתי בבית ולמרות ההרס הנוראי אני חוזרת לגור בבית בצוחר".

פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!