לוחם צה"ל נפל היום (שישי) במהלך פעילות מבצעית בגבול הצפון מירי טילים של חיזבאללה. שני לוחמים נפלו אתמול (חמישי) בקרבות ברצועת עזה ושמותיהם פורסמו הבוקר.
הלוחם שנפל בגבול הצפון הוא סמל עמית הוד זיו, בן 19 מראש העין, לוחם בגדוד 71, עוצבת ׳הברק׳ (188. הוא נפל במהלך פעילות מבצעית כתוצאה מהשיגורים שבוצעו משטח לבנון במרחב שתולה.
הלוחמים שנפלו ברצועת עזה:
סגן שי איילי, בן 21 מאשקלון, צוער בגדוד 'גפן', בית הספר לקצינים, שירת כלוחם ביחידה הטקטית לחילוץ מיוחד (669), נפל בקרב בצפון רצועת עזה. הוא הובא למנוחות בבית העלמין באשקלון.
רס״ל (מיל׳) טל שועה, בן 31, מבאר שבע, לוחם בגדוד הנדסה 7071, חטיבת קרייתי (4), נפל בקרב בדרום רצועת עזה.
בנוסף, לוחם במילואים בגדוד 8104, עוצבת 'ראם' (179), נפצע באורח קשה בקרב בדרום רצועת עזה.
מ-7 באוקטובר נפלו 472 חיילי צה"ל. מתחילת התמרון הקרקעי ברצועת עזה ב-27 באוקטובר נפלו 140 חיילים.


