דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום רביעי ז' באייר תשפ"ד 15.05.24
24.2°תל אביב
  • 21.6°ירושלים
  • 24.2°תל אביב
  • 21.5°חיפה
  • 24.8°אשדוד
  • 26.1°באר שבע
  • 31.4°אילת
  • 28.0°טבריה
  • 20.8°צפת
  • 25.5°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
ספורט

דולגופיאט מעמיד למכירה פומבית את מדליית הזהב בה זכה ב-7 באוקטובר: "המדינה שלי כואבת"

הסכום ההתחלתי לרכישת המדליה מאליפות העולם יעמוד על 100 אלף דולר ויועבר לסיוע ליישובי העוטף | ארטיום דולגופיאט: "חשוב לי להעניק למדינה שהעניקה לי כל כך הרבה"

ארטיום דולגופיאט עם מדליית הזהב מאליפות העולם בהתעמלות מכשירים (צילום: גיא ביטמן)
ארטיום דולגופיאט עם מדליית הזהב מאליפות העולם בהתעמלות מכשירים (צילום: גיא ביטמן)
יאיר צוקר
יאיר צוקר
עורך ספורט
צרו קשר עם המערכת:

ארטיום דולגופיאט, האלוף האולימפי מטוקיו 2020, הודיע היום (שני) שהוא מעמיד למכירה פומבית את מדליית הזהב מאליפות העולם בה זכה ב-7 באוקטובר. המתעמל הישראלי זכה בתואר אלוף העולם, אבל לא הצליח לחגוג את הזכייה, בזמן שמדינת ישראל הייתה תחת מתקפת החמאס.

כשהחדשות אודות התקיפה הגיעו, דולגופיאט סיפר כי התעקש לעלות על פודיום הזוכים עם דגל ישראל ועליו סרטים שחורים והקדיש את ההישג ההיסטורי למדינת ישראל ולתושבי העוטף.

ארטיום דולגופיאט זוכה במדליית הזהב באליפות העולם בהתעמלות מכשרים, תרגיל הקרקע (צילום: איגוד ההתעמלות בישראל)
ארטיום דולגופיאט זוכה במדליית הזהב באליפות העולם בהתעמלות מכשרים, תרגיל הקרקע (צילום: איגוד ההתעמלות בישראל)

דולגופיאט (מכבי תל אביב) שיצא לאליפות העולם במסגרת נבחרת ישראל של איגוד ההתעמלות, התלבט רבות עם עצמו, כיצד יוכל לסייע באופן משמעותי לעוטף עזה בנוסף למעורבותו בפעילות קהילתית במפגשים ישירים עם משפחות של מפונים מהעוטף. אחרי שבחן אפשרויות שונות, החליט להעמיד את המדליה היוקרתית בעלת הערך הסנטימנטלי למכירה פומבית, שכל הכנסותיה יועברו לסיוע עבור יישובי העוטף.

"אני נפרד מהמדליה בלי כאב אבל עם הרבה רגש. זאת מדליה יקרה, מדליה שהיתה כל החלומות שלי, מדליה שהיא שיא השאיפות שלי אחרי המדליה האולימפית", אמר דולגופיאט. "אבל היום אני יודע שיש משהו חשוב אפילו יותר מזה, אני יודע שמעל הכל, חשובה החברה הישראלית. אני לא אשקר, זה לא קל לי, אבל אני מרגיש שבאמצעות המכירה הפומבית של המדליה, אוכל להעניק באמת, למדינה שהעניקה לי כל כך הרבה".

דולגופיאט הוסיף: "אני רוצה להודות למי שמסייעים לי לממש את הרעיון, קבוצת THE TEAM המלווה אותי תקופה ארוכה, המנהלת האישית המסורה שלי ורד עצמון, קרן שורש ובית המכירות הפומביות פעם שלישית".

המכירה תתקיים ביום ראשון 7 בינואר בשעה 21:00. הסכום ההתחלתי לרכישת מדליית הזהב של ארטיום דולגופיאט מאליפות העולם 2023, עומד על 100,000 דולר. הכסף מהמכירה יועבר במלואו לקרן שורש המתמקדת בעזרה מיידית לנפגעי התקיפה של חמאס, הזקוקים לסיוע מידי בשמירה על חייהם. קרן שורש מתמקדת בסיוע לישובים: כיסופים, ניר עוז, כפר עזה, משמר הנגב, בארי ושדרות. המכירה תתבצע באמצעות בית המכירות הפומביות פעם שלישית.

פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!