דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שישי ט' באייר תשפ"ד 17.05.24
24.0°תל אביב
  • 22.4°ירושלים
  • 24.0°תל אביב
  • 18.9°חיפה
  • 21.6°אשדוד
  • 22.2°באר שבע
  • 26.5°אילת
  • 21.6°טבריה
  • 19.7°צפת
  • 24.6°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
מלחמה בישראל

עדכונים שוטפים / שני לוחמי צה"ל נפלו בקרבות בעזה; נתניהו: "המלחמה תימשך עוד חודשים רבים"

רס״ר (מיל׳) קונסטנטין סושקו נפל במרכז הרצועה, סרן הראל איתח נפטר מפצעיו | נתניהו: "פועלים נגד איראן, ולא אפרט" | אורי מגידיש שחולצה משבי החמאס: "הייתה לי תקווה שיחלצו אותי, מתפללת שכל החטופים ישוחררו" | צה"ל תקף תשתיות טרור של חיזבאללה | ישראלי נפצע בפיגוע ליד חברון, מצבו קל-בינוני

  • סרן הראל איתח (משמאל) ורס״ר (מיל׳) קונסטנטין סושקו (צילום: דובר צה"ל)
    סרן הראל איתח (משמאל) ורס״ר (מיל׳) קונסטנטין סושקו (צילום: דובר צה"ל)
  • התצפיתנית אורי מגידיש שחולצה מהשבי, בסרטון שפרסם צה"ל (צילום: דובר צה"ל)
    התצפיתנית אורי מגידיש שחולצה מהשבי, בסרטון שפרסם צה"ל (צילום: דובר צה"ל)
  • חייל צה"ל במרחב חאן יונס (צילום: מתוך אתר צה"ל)
    חייל צה"ל במרחב חאן יונס (צילום: מתוך אתר צה"ל)
  • כוחות צה"ל ברצועת עזה (צילום: דובר צה"ל)
    כוחות צה"ל ברצועת עזה (צילום: דובר צה"ל)
דבר
צרו קשר עם המערכת:

היום ה-85 למלחמה: דובר צה"ל התיר לפרסום הערב (מוצ"ש) שמותיהם של שני חללי צה"ל, הודעה נמסרה למשפחותיהם. רס״ר (מיל׳) קונסטנטין סושקו, בן 30, מתל אביב, לוחם בגדוד ההנדסה 7086, חטיבת גולני, נפל בקרב במרכז רצועת עזה; סרן הראל איתח, בן 22 מנתניה, מפקד צוות בסיירת גבעתי, נפטר מפצעיו היום לאחר שנפצע ב-22 בדצמבר בקרב בדרום רצועת עזה.

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר במסיבת עיתונאים: "המלחמה נמצאת בעיצומה, אנחנו נלחמים בכל החזיתות. יש לנו הצלחות גדולות אבל יש לנו גם מחירים כואבים. השגת הניצחון דורשת עוד זמן".

צה"ל הודיע היום כי ביצע מאז הבוקר תקיפות בשטח לבנון. כלי טיס של חיל האוויר תקפו מוקדם יותר היום שלוש חוליות מחבלים בשטח לבנון. בנוסף, הצבא תקף "תשתית מבצעית" של חיזבאללה וביצע ירי ארטילרי הבוקר למספר מרחבים בשטח לבנון.

כוחות צה"ל ממשיכים לפעול ברחבי רצועת עזה. הלוחמים מנהלים קרבות מול מחבלים, חיל האוויר תוקף חוליות ותשתיות טרור ולוחמי זרוע הים מסייעים לכוחות המתמרנים ברצועה בתקיפות ואש מהים. ביממה האחרונה, חיסלו כוחות צה"ל יותר מ-30 מחבלי חמאס ברצועה.

הסיקור החי הסתיים.
ניתן לקרוא את הסיקור כפי שהיה

אזעקות בצפון הגולן: מג'דל שמס, מסעדה, נמרוד

צה"ל על האזעקות בצפון הגולן: זוהו שני שיגורי רקטות מסוריה

צה"ל הודיע שהאזעקות בצפון הגולן הופעלו עקב שני שיגורי רקטות שחצו משטח סוריה ונפלו בשטח פתוח. כוחות צה"ל תוקפים את מקורות הירי.

צה"ל דיווח על תקיפות תשתיות טרור של חיזבאללה בלבנון, ללא פירוט אזור ההתקפה

דובר צה"ל הודיע שכוחות צה"ל תקפו תשתית טרור של חיזבאללה בלבנון. עוד פורסם שכלי טיס של חיל האוויר תקף מוקדם יותר היום, עמדת שיגור שהייתה בשימוש חיזבאללה בשטח לבנון. בהודעה לא פורסם היכן היו תשתיות הטרור שהותקפו.

מוקדם יותר הודיע צה"ל על תקיפת מטרות חיזבאללה באזור ואדי חמול שבדרום לבנון, על תקיפת חוליית נ"ט של הארגון באזור עיתרון ועל תקיפת משגר ממנו שוגרו רקטות לשטח ישראל באזור יארון.

בכיר חמאס הכחיש את הדיווח על מו"מ לעסקת חטופים נוספת: "אין שיחות לפני שהלחימה בעזה תיפסק"

בכיר חמאס אוסאמה חמדאן הכחיש את הדיווח על כך שחמאס מוכן לעסקת שבויים נוספת ללא הפסקה מוחלטת של הלחימה בעזה. בראיון לרשת אלג'זירה הקטארית אמר חמדאן שחמאס יידע את כל המתווכים שהעדיפות העליונה שלהם היא הפסקת התקיפות נגד עזה אחת ולתמיד. לדבריו, נכון לעכשיו אין שיחות על חילופי שבויים לפני שהלחימה בעזה תיפסק. עמדה זו תואמת את הצהרות חמאס מאז עסקת החטופים הראשונה. חמדאן הוסיף ששחרור אפשרי של שבויים בתמורה להפסקת אש של חודש, כפי שדווח באתר וואלה, לא עמד לדיון.

צה"ל תקף מטרות בלבנון, נפילות בשטח פתוח בגולן

לחימה עזה בחאן יונס, משרד הבריאות הפלסטיני: 200 הרוגים בהפצצות צה"ל ברצועה

משרד הבריאות הפלסטיני דיווח על כ-200 הרוגים אתמול בהפצצות ובהפגזות של ישראל ברצועת עזה, והלילה אמרו תושבים בחאן יונס כי באזור ישנה לחימה עזה בין צה"ל למחבלי חמאס. מטוסי קרב ישראליים ביצעו גם סדרה של תקיפות אוויריות במחנה הפליטים נוסיראת שבמרכז הרצועה.

צה"ל תקף הבוקר יעדים בצפון ומרכז רצועת עזה

כוחות צה"ל החלו לתקוף הבוקר בירי ארטילרי כמה יעדים בצפון ומרכז רצועת עזה

צה"ל חיסל חוליית מחבלים בשג'אעייה

בפעילות בשג'אעיה שבצפון רצועת עזה, לוחמים מגדוד איסוף 414 זיהו חוליית מחבלים שפעלה סמוך אליהם ומחבל חמוש ב-RPG. כלי טיס של חיל האוויר תקף וחיסל את החולייה בהכוונת הלוחמים.

 

בבית לאהיה שבצפון הרצועה השמידו לוחמי מילואים שני מבנים ששימשו את חמאס

בפעילות של צוות הקרב החטיבתי 551 במרחב בית לאהיא שבצפון הרצועה, השמידו לוחמי המילואים של צוות הקרב שני מבנים צבאיים בשימוש חמאס.
בטרם בוצעה תקיפת המבנים, איתרו הלוחמים במקום אמצעי לחימה רבים ביניהם, מטעני נפץ, נשקים, ציוד צבאי ומכשירי קשר.

 

דיווח פלסטיני: ארבעה בני אדם נהרגו בהפגזה של צה"ל במזרח עזה

צבע אדום בעוטף עזה

חיזבאללה הודיעו על עוד 4 הרוגים מתקיפות צה״ל, 133 הרוגים מתחילת המלחמה

משרד הבריאות בעזה: בתקיפות צה"ל ביממה האחרונה ברצועה נהרגו מאה בני אדם, ו-158 נוספים נפצעו

התראה על חדירת כלי טייס עוין באצבע הגליל

חשד לפיגוע דריסה בהר חברון: פצוע אחד במקום, המחבל נוטרל

שני כטב"ים שחדרו מלבנון התפוצצו בהר דב, אין נפגעים

פיגוע דריסה בעמדה צבאית סמוך לחברון, מחבל נוטרל

דובר צה"ל: פיגוע דריסה אירע לפני זמן קצר בעמדה צבאית הסמוכה למחנה הפליטים אל פוואר שבחטיבת יהודה, לוחמי צה"ל במילואים ניטרלו את המחבל.
כוחות הביטחון פרוסים ומתגברים צירים במרחב.

דובר צה"ל בערבית: "80% מרקטות חיזבאללה שנורו אתמול לישראל נפלו בלבנון"

דובר צה"ל בערבית, סא"ל אביחי אדרעי, כתב ברשת X: ""חיזבאללה ממשיך להפר את החלטת מועצת הבטחון 1701, ולסכן את חייהם של לבנונים. הוא משתמש בהם כבני ערובה של בחירתו לתמוך ברוצחי ואנסי חמאס".

אזעקות בגליל: קרית שמונה, מרגליות, תל חי

חיזבאללה לקח אחריות על הירי לפני שעה לאצבע הגליל

היום בצהריים: צה"ל הורה לתושבי חאן יונס להתפנות מהדרך הראשית, דרך 'צלאח א דין'

דובר צה"ל בערבית, אביחי אדרעי כתב בפוסט ברשת X: "דרך צלאח א דין ממשיכה להיות שדה קרב, ולכן מסוכנת להתקרב אליה! צה"ל יאפשר מעבר הומניטרי של אזרחים בדרכים עוקפות ממערב לחאן יונס".

אדרעי ציין באילו דרכים תתאפשר התנועה מרפיח וחאן יונס אל דיר אל בלח ומחנות המרכז ולהיפך, כלומר בין דרום הרצועה למרכזה.

ב-CNN נכתב על כך: "בשל המחסור בתשתיות תקשורת ואינטרנט ברצועת עזה, לא ברור כמה אנשים מודעים להוראות צה"ל".

ארגון סורי המזוהה עם האופוזיציה: ישראל תקפה את שדה התעופה בחאלב

לפי 'המרכז הסורי לזכויות אדם', ארגון שמושבו בבריטניה ומזוהה עם מתנגדי משטרו של בשאר אסד בסוריה, ישראל תקפה את שדה התעופה הבינלאומי בחאלב באמצעות טילים.

חיל האוויר תקף היום שלוש חוליות מחבלים בשטח לבנון

חיל האוויר תקף היום (שבת) שלוש חוליות מחבלים בשטח לבנון, כך מוסר דובר צה"ל. כמו כן, צה"ל תקף תשתית מבצעית של חיזבאללה וביצע הבוקר ירי ארטילרי אל עבר מספר מרחבים בשטח לבנון.

במהלך היום זוהו מספר שיגורים מלבנון לישראל. לוחמי ההגנה האווירית יירטו בהצלחה מטרה אווירית חשודה שחצתה משטח לבנון לעבר שטח מדינת ישראל.

 

גנץ לקנצלר גרמניה: "לקהילה הבינלאומית תפקיד חשוב בהסרת האיום של חיזבאללה"

השר בני גנץ, יו"ר המחנה הממלכתי, שוחח אתמול עם קנצלר גרמניה אולף שולץ. "גנץ ביקש להביע את הערכתו לתמיכתו האישית ולתמיכתה של גרמניה במדינת ישראל בזמנים מאתגרים אלו, ולמאמץ החשוב שגרמניה משקיעה בקידום השבת החטופים", נמסר מטעמו.

"גנץ הדגיש כי למען ביטחון אזרחי ישראל ויציבות האזור כולו – יש להביא להסרת האיום של חיזבאללה מגבולה הצפוני של ישראל, וכי מדינת ישראל לא יכולה להשלים עם איום כזה. לקהילה הבינלאומית יש תפקיד חשוב בנושא", נמסר עוד. "לסיום, דנו השניים באיום ההולך וגובר מצד ציר הטרור בהובלת איראן ושלוחיה, המאיימים על יציבות העולם והאזור כולו, בדגש על הנעשה בעת הזו במרחב הים האדום".

ראש הממשלה נתניהו יקיים בשעה 20:30 מסיבת עיתונאים

ראש הממשלה בנימין נתניהו יקיים הערב בשעה 20:30 מסיבת עיתונאים בקריה בתל אביב.

הותר לפרסום: רס״ר (מיל׳) קונסטנטין סושקו נפל ברצועת עזה, סרן הראל איתח נפטר מפצעיו

דובר צה"ל התיר לפרסום הערב (מוצ"ש) שמותיהם של שני חללי צה"ל, הודעה נמסרה למשפחותיהם.

רס״ר (מיל׳) קונסטנטין סושקו, בן 30, מתל אביב, לוחם בגדוד ההנדסה 7086, חטיבת גולני, נפל בקרב במרכז רצועת עזה; סרן הראל איתח, בן 22 מנתניה, מפקד צוות בסיירת גבעתי, נפטר מפצעיו היום לאחר שנפצע ב-22.12.2023 בקרב בדרום רצועת עזה.

צה"ל תקף תשתיות טרור של חיזבאללה במרחב כפר כילא

דובר צה"ל: בשורת תקיפות נרחבות במרחב כפר כילא; צה"ל תקף תשתיות טרור של ארגון הטרור חיזבאללה. כפר כילא מהווה מעוז של ארגון הטרור חיזבאללה, כאשר הארגון עושה שימוש בתשתיות במרחב לצרכי טרור, תוך ניצול האוכלוסייה האזרחית ושימוש בה כמגן אנושי לפעולותיו. מאז תחילת המלחמה, ביצע הארגון שיגורים רבים ממרחב הכפר לעבר שטח מדינת ישראל.

5 חיילים פצועים קשה: 3 מהקרבות בעזה, 1 מפעילות מבצעית בעוטף, 1 מפיגוע הדריסה בחברון

דובר צה"ל: קצין לוחם בגדוד ׳צבר׳ (432), חטיבת גבעתי, נפצע באורח קשה בקרב בצפון רצועת עזה. לוחם מילואים בגדוד ההנדסה 7107, חטיבת הנח״ל, נפצע באורח קשה בקרב בצפון רצועת עזה. לוחם מילואים בפלס״ר 5352, עוצבת ׳ראם׳ (179), נפצע באורח קשה בקרב במרכז רצועת עזה.

לוחם בגדוד 932, חטיבת הנח״ל נפצע באורח קשה בפעילות מבצעית בעוטף עזה. כמו כן, לוחם צה״ל במילואים מגדוד 7018 נפצע באורח קשה בפיגוע הדריסה שאירע היום באזור חברון. הפצועים פונו לקבלת טיפול רפואי ומשפחותיהם עודכנו.

"הם הסתתרו יחד עם אזרחים": כוחות צה"ל עצרו עשרות מחבלי חמאס בבית ספר

דובר צה"ל: צוות הקרב החטיבתי של חטיבה 188 פועל מתחילת השבוע במחנה אל בורייג׳ שבמרחב מחנות המרכז ברצועת עזה. במהלך פעילותם במרחב, לוחמי החטיבה נתקלים במחבלים רבים אשר תוקפים את הכוח מתוך מבנים וממרחבי אוכלוסייה אזרחית. מתחילת הלחימה במחנה, איתרו הלוחמים ארבעה משגרי רקטות והשמידו אותם וחשפו תשעה פירים.

ביום חמישי האחרון, התקבל מידע מודיעיני על התבצרות של עשרות מחבלי חמאס בתוך בית ספר יחד עם אוכלוסייה אזרחית, המחבלים ניצלו את נוכחות האזרחים במרחב בית הספר על מנת לבצע ירי של RPG ונשק קל לעבר הכוחות תוך שהם מסתתרים מאחורי נשים וילדים. לוחמי צוות הקרב של חטיבה 188 בפיקוד מפקד החטיבה פשטו על בית הספר. המחבלים נעצרו ונלקחו להמשך חקירות כוחות הביטחון.

דובר צה"ל: "80 אחוז משיגורי החיזבאללה נפלו בשטח לבנון"

דובר צה"ל תת-אלוף דניאל הגרי עדכן בהצהרתו הערב כי 80% מהשיגורים אתמול מלבנון נפלו בשטחה. "נסראללה פוגע במדינת לבנון, הוא מסכן את עתידה למען חבריו בחמאס ופטרוניו באיראן", אמר הגרי.

הגרי הציג מסר מוקלט מהתצפיתנית אורי מגידיש (19), שנחטפה לרצועת עזה ב-7 באוקטובר וחולצה על-ידי שב"כ וצה"ל לפני כחודש: "עברו חודשיים בדיוק מאז שחולצתי. כל כך הרבה דברים הספיקו לקרות בחיים שלי ובינתיים החברות שלי עדיין מוחזקות בעזה. הייתי בשבי 23 ימים, שהרגישו כמו שנים.

"חברות שלי עדיין בשבי, מוחזקות לצד נשים, גברים, ילדים ומבוגרים, בזמן שבני משפחתם מחכים לשובם. למרות הכאב והבדידות, הייתה לי תקווה שיחלצו אותי. אני מתפללת שלחברות שלי שעדיין בשבי יש את אותה תקווה".

אורי מגידיש שחולצה משבי החמאס: "הייתה לי תקווה שיחלצו אותי, מתפללת שכל החטופים ישוחררו"

דובר צה"ל הציג הערב (מוצ"ש) מסר מוקלט מהתצפיתנית אורי מגידיש (19), שנחטפה לרצועת עזה ב-7 באוקטובר וחולצה על-ידי שב"כ וצה"ל לפני כחודש: "עברו חודשיים בדיוק מאז שחולצתי. כל כך הרבה דברים הספיקו לקרות בחיים שלי ובינתיים החברות שלי עדיין מוחזקות בעזה. הייתי בשבי 23 ימים, שהרגישו כמו שנים.

התצפיתנית אורי מגידיש שחולצה מהשבי, בסרטון שפרסם צה"ל (צילום: דובר צה"ל)
התצפיתנית אורי מגידיש שחולצה מהשבי, בסרטון שפרסם צה"ל (צילום: דובר צה"ל)

"חברות שלי עדיין בשבי, מוחזקות לצד נשים, גברים, ילדים ומבוגרים, בזמן שבני משפחתם מחכים לשובם. למרות הכאב והבדידות, הייתה לי תקווה שיחלצו אותי. אני מתפללת שלחברות שלי שעדיין בשבי יש את אותה תקווה".

דניס רוס בעצרת לשחרור החטופים: "קטאר לא יכולה להיות מתווכת נייטרלית"

דניס רוס, יועץ מיוחד במועצה לביטחון לאומי בארצות הברית, ולשעבר שליח מיוחד של ארה"ב למזרח התיכון, נאם בעצרת לשחרור החטופים בתל אביב: "אני כאן כי אני רוצה לבטא תמיכה במשפחות. אני מרגיש סולידריות כלפיהם. בכל מקום בו הלכתי ראיתי את התמונות. זה מראה שהמדינה מרגישה קשר עמוק למשפחות. ובכל מקום זה מזכיר לי שזה לא דבר מופשט, אלו לא דמויות חסרות פנים, אלו אנשים עם תקוות, פחדים, עם נפש, שמחוברים למשפחותיהם. אתם ואני נמצאים כאן הערב כדי להראות למשפחותיהם שהן לא לבד".

"צריך להפעיל לחץ על חמאס בעוד דרכים: חמאס רוצה שמוקד תשומת הלב יהיה המוות וההרס ברצועת עזה ולא החטופים, אנחנו חייבים לפעול יחד כדי שהמוקד יהיה החטופים. צריך לפנות לאימאמים, שיכריזו שחטיפה של תינוקות וקשישים מנוגדת לאסלאם. צריך לפנות למדינות שתומכות במטרה הפלסטינית, לומר שחמאס פוגע במטרה הפלסטיני בכך שהוא מחזיק שבויים וצריך לשחררם מיד".

ראש הממשלה בהצהרה: "אנחנו מנחיתים אש חזקה על אויבינו, דרוש עוד זמן להשלמת המשימה"

ראש הממשלה נתניהו בהצהרה לתקשורת: "כוחותינו מסתערים על המחבלים במרכז הרצועה בעוצמה ובשיטות חדשות, מעל ומתחת לקרקע. חיסלנו מעל 8,000 מחבלים, בכל יום אנחנו מחסלים רבים נוספים. נחסל גם את ראשי החמאס. בגבול הצפון אנחנו מנחיתים מהלומות נגד חיזבאללה. אם חיזבאללה ירחיב את המלחמה, הוא יספוג מכות שלא חלם עליהן. וכך גם איראן".

ביהודה ושומרון מאז חומת מגן לא הייתה פעילות בהיקף כזו", הוסיף נתניהו. "מול החות'ים שוחחתי על הצורך בקואליציה. אנחנו לא ניתן לאיום הזה לפגוע באזרחי או כלכלת ישראל.
איראן מובילה את התוקפנות נגדנו בחזיתות השונות. היא מכוונת לא נגד ישראל, אל נגד העולם החופשי כולו. אנחנו פועלים נגד איראן בכל מקום ובכל דרך, ולא אפרט. לא נאפשר לה להשיג נשק גרעיני".

נתניהו השיב לשאלות הכתבים על מטרות המלחמה: "ציר פילדלפי חייב להיות בידינו, כל הסדר אחר לא יבטיח פירוז". על בנט הפרסום של נפתלי בנט: "חוסר אחריות, אין לו סמכות לעשות זאת".

החלה עצרת תפילה המונית בבני ברק למען השבת החטופים

העצרת נערכת היום (שבת) החל מ-21:30 בבית העלמין בבני ברק. בעצרת נוכחים רבנים, וכן משפחות חטופים.

את העצרת יזמו ארגון 'איילת השחר', העוסק בגישור בין חילוניים לחרדים, יחד עם רבנים ופעילים חרדים המלווים את משפחות החטופים תחת היוזמה "ופדויי ה' ישובון" (ישעיהו נא' יא'). בין נושאי הדברים בעצרת: הרב בצלאל שניידר קרובם של משפחת ביבס, דניאל אליהו ממשפחת החטוף עידן שתיוי, הרב ברוך רוזנבלום, ורב העיר בני ברק הספרדי אהרון טויסיג.

בדברי הסיום של העצרת לשחרור החטופים בתל אביב, אמר הקריין: "ברגע זה נערכת תפילת ענק בבני ברק, עם אחינו החרדים, זעקת רבים ועצרת רבים. תפילה במעמד הרבנים לפתוח שערי שמיים. עם ישראל מתאחד. אנחנו כאן בתל אביב, ואחינו בבני ברק ובכל הארץ, נתפלל יחד: להחזיר את כל החטופים, עכשיו!"

חן אביגדורי, שאשתו ובתו שוחחרו מהשבי בעזה: "יש פה התעוררות מרגשת של הציבור החרדי".

 

צה"ל יהרוס את בתי המחבלים שביצעו את הפיגוע במחסום המנהרות

דובר צה"ל: צה״ל הודיע על כוונתו להרוס את בתיהם של שלושת המחבלים שביצעו את פיגוע הירי במחסום המנהרות. הלילה (שבת) נמסרה הודעה על כוונה להחרים ולהרוס את בתיהם של שלושת המחבלים, חסן קאפישה, נצר אללה קוואסמי ועבד אלקאדר קוואסמה, שביצעו את פיגוע הירי שאירע ביום 16 בנובמבר 2023 במחסום המנהרות, בו נפל לוחם צה"ל רב"ט אברהם פטנה ז"ל. הפיגוע בוצע על ידי ארגון הטרור חמאס.

דיווחים: מי שהיה יד ימינו של "המהנדס" יחיא עיאש חוסל בעזה

עבד אל-פתאח מעאלי, בכיר ב"גדודי אל-קאסם", הזרוע הצבאית של חמאס, חוסל בתקיפה אווירית ברצועת עזה. כך לפי דיווחים פלסטיניים. מעאלי היה יד ימינו של "המהנדס" יחיא עיאש, ממקימי הזרוע הצבאית של חמאס, שישראל חיסלה ב-1996, וסייע לו בהוצאה לפועל של פיגוע התופת הראשון שלו ב-1992 ברמת אפעל.

אתר וואלה דיווח שקטאר העבירה לישראל מסר לפיו חמאס מוכן לחידוש המו"מ על החטופים גם ללא הפסקת הלחימה. בכיר חמאס, אוסאמה חמדאן, הכחיש את הדיווח וחזר על עמדת חמאס מאז עסקת החטופים הקודמת לפיה מו"מ על שחרור חטופים נוספים יחל רק לאחר נסיגה של ישראל מעזה והפסקת הלחימה.

פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!