דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום ראשון כ' בניסן תשפ"ד 28.04.24
20.4°תל אביב
  • 18.9°ירושלים
  • 20.4°תל אביב
  • 21.2°חיפה
  • 20.8°אשדוד
  • 18.5°באר שבע
  • 28.8°אילת
  • 22.8°טבריה
  • 20.8°צפת
  • 20.4°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
עבודה

תוספות שכר והגדלת ימי החופשה: נחתם הסכם קיבוצי לעובדי טייסת כיבוי האש הלאומית

ההסכם נחתם לקראת קליטה של 55 טייסים, עובדי קרקע ועובדי חטיבת המבצעים לחברת אלקטרה טרגט שבבעלות אלביט מערכות, ויחול לתקופה של 7 שנים | המערך הוקם בעקבות אסון הכרמל ב-2011 ומנוהל ע"י המשטרה ורשות הכבאות וההצלה

ועד העובדים של טייסת כיבוי האש (צילום באדיבות דוברות ההסתדרות)
ועד העובדים של טייסת כיבוי האש (צילום באדיבות דוברות ההסתדרות)
ניצן צבי כהן
ניצן צבי כהן
כתב לענייני עבודה
צרו קשר עם המערכת:

איגוד עובדי התחבורה בהסתדרות, ועדי מערך טייסת כיבוי האש הלאומית וחברת אלקטרה טרגט חתמו על הסכם קיבוצי, לקראת קליטת צוותי האוויר והקרקע ועובדי חטיבת המבצעים של המערך לחברת אלקטרה טרגט, קבלן משנה של אלביט מערכות. 

מערך כיבוי האש האווירי הלאומי הוקם בעקבות אסון השריפה בכרמל ב-2011. הכוח האווירי של המערך מנוהל על ידי משטרת ישראל ורשות הכבאות וההצלה, תחת המשרד לביטחון לאומי. ההסכם, שנחתם לתקופה של 7 שנים, מסדיר את קליטת 55 עובדי המערך באלקטרה, בהם כ-30 טייסים וכ-25 עובדי קרקע שיועסקו במסגרת מערך מטוסי הכיבוי.  

בהסכם הוסדרו נושאים כלכליים ותפעוליים רבים, ובהם מנגנונים לתוספות שכר ולהגדלת השכר הפנסיוני, אופן הפעלת צוותי האוויר והקרקע, רשת ביטחון כלכלית, רשת ביטחון תעסוקתית, הגדלת מכסות ימי חופשה, ועוד. 

עו"ד רועי בליטנטל, מנכ"ל איגוד עובדי התחבורה: "בתום שבועות של מו"מ מפרך, אני שמח מאוד לברך על המוגמר, ומודה לעו"ד קרן קלפר, שהובילה את המשא ומתן מטעם איגוד עובדי התחבורה, ולכל מי שלקח חלק במו"מ. אני מברך את העובדים, את ועדי העובדים ואת נציגי החברה, שהגיעו להסכם ראוי והוגן עבור שני הצדדים, המשפר את תנאי העסקתם של העובדים, ומסדיר באופן מיטבי את הפעלת מערך כיבוי האש האווירי החשוב למדינת ישראל".  

עו"ד קרן קלפר, מנהלת חטיבת התעופה באיגוד עובדי התחבורה: "אני שמחה לבשר על חתימת הסכם קיבוצי לעובדי מערך הכיבוי האווירי המועסקים בחברת טרגט. ההסכם נחתם לאחר תקופה ארוכה של משא ומתן מורכב וארוך מאוד מול גורמים שונים. ההסכם משפר באופן משמעותי את השכר ואת תנאי העבודה של העובדים ומבטא את אופייה הייחודי של עבודת טייסת הכיבוי המהווה עבודה בסיכון גבוה. אני מברכת את ועד העובדים וההנהלה שהגיעו להסכם שיבטיח תנאים טובים לעובדים תוך קיום מערכת יחסי עבודה יציבה וטובה ותוך שמירה על מערך כיבוי מצוין ואחראי, שבו העובדים יחד עם ההנהלה מסורים לתפקודו היעיל והשוטף של מערך הכיבוי האווירי בישראל". 

אלקטרה טרגט, מקבוצת אלקטרה, היא חברה מובילה בתחום ניהול פרויקטים, לוגיסטיקה וטכנולוגיה. החברה מפתחת שיטות עבודה וכלים מתקדמים לניהול אינטגרטיבי של פרויקטים מגוונים, ופועלת אל מול לקוחות במגזר המוניציפלי והעסקי. את אלקטרה טרגט ייצגה בהסכם עו"ד טל קרת, שותפה במשרד עו"ד ארנון, תדמור לוי. 

במשא ומתן השתתפו מטעם ההסתדרות גם יו"ר איגוד עובדי התחבורה עו"ד אייל ידין, עו"ד נטלי שוכוביצקי ממשרד עו"ד אלעד מורג, מנהל מחלקת הסכמים קיבוציים בהסתדרות אומרי זינגר, הכלכלן מיכאל קוסצ'ב, ראש תחום בכיר מרחבים בלשכה המשפטית עו"ד גלי שטיינברג, ועו"ד יניב וייס מאגף הפנסיה. זאת לצד ועד הטייסים וועד צוותי הקרקע ועורכות הדין מאיה גבעון ממשרד מאיה גבעון, ויעל רובינשטיין, ראש מחלקת יחסי עבודה במשרד מטרי מאירי וכט ושות׳, אשר ליוו את ועד הטייסים לאורך המו״מ.

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!