דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום ראשון כ' בניסן תשפ"ד 28.04.24
19.5°תל אביב
  • 16.2°ירושלים
  • 19.5°תל אביב
  • 18.9°חיפה
  • 19.2°אשדוד
  • 17.3°באר שבע
  • 21.5°אילת
  • 20.3°טבריה
  • 17.6°צפת
  • 18.9°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
ספורט

מדליית ארד לרז הרשקו בגרנד סלאם פריז היוקרתי בג'ודו, מקום חמישי לענבר לניר

בקרב על הארד גברה הרשקו על מאו הארי היפנית: "היה יום קשה ואני מאוד שמחה שהצלחתי לעמוד על הפודיום, מקדישה את המדליה הזאת לזכרו של יונתן גוטין" | פיטר פלצ'יק הפסיד בסיבוב השני

רז הרשקו והמאמן שני הרשקו עם מדליית הארד בגרנד סלאם פריז בג'ודו (צילום: איגוד הג'ודו בישראל)
רז הרשקו והמאמן שני הרשקו עם מדליית הארד בגרנד סלאם פריז בג'ודו (צילום: איגוד הג'ודו בישראל)
ליאור ברטל
ליאור ברטל
כתב ספורט
צרו קשר עם המערכת:

רז הרשקו זכתה הערב (ראשון) במדליית הארד בגרנד סלאם פריז היוקרתי בג'ודו, ענבר לניר סיימה במקום החמישי לאחר הפסד בקרב על מדליית הארד.

הרשקו (מעל 78 ק"ג) החלה את יום הקרבות עם ניצחון בשני וואזרי על סאיטביול פארק הקוריאנית, המשיכה עם ניצחון נוסף בשני וואזרי על אסיה טאוונו מאיטליה, אך נעצרה בחצי הגמר עם הפסד בריתוק בקרקע לקאיירה אוזדמיר הטורקיה. בקרב על הארד גברה הרשקו על מאו הארי היפנית, אלופת גרנד סלאם טוקיו ב-2023 ואלופת העולם עד גיל 21. בכך סיימה הרשקו את יום הקרבות על הפודיום עם מדליית הארד החשובה ונקודות דירוג נוספות המקנות לה יציבות גדולה בדרך לפריז 2024.

רז הרשקו (מימין) בגרנד סלאם תל אביב (צילום: עודד קרני, איגוד הג'ודו בישראל)
רז הרשקו (מימין) בגרנד סלאם תל אביב (צילום: עודד קרני, איגוד הג'ודו בישראל)

ענבר לניר (עד 78 ק"ג), החלה את יום הקרבות עם ניצחון בשני וואזרי על היונג'י יון הקוריאנית, אך הפסידה לאחר מכן ברבע הגמר בידי דריה קנטיסייאבה הרוסיה. בעקבות ההפסד נשרה לבית הניחומים, בו גברה באיפון על אלינה באום הגרמניה. בקרב על הארד הפסידה לגוסיג' סטינהאוס ההולנדית וסיימה את דרכה בתחרות המקום החמישי.

פיטר פלצ'יק (עד 100 ק"ג), הפסיד בסיבוב השני לאנטון סביצקי האוקראיני וסיים מוקדם את יום התחרות. לי קוכמן (עד 90 ק"ג) גבר בניצחון על אלכס קארט הרומני אך הפסיד לאחר מכן לרפאל מקדאו הברזליאי וסיים את יום התחרות.

מאמן נבחרת הנשים, שני הרשקו: ״סיימנו 3 ימי תחרות קשים מאוד עם מדלית ארד יוקרתית של רז הרשקו, מקום 5 של ענבר לניר ומקום 7 של גפן פרימו. זה הגרנד סלאם הראשון לעונה, וכמו בכל תחרות אנחנו נשאף לשפר ולתקן. המטרה של נבחרת הנשים היא להגיע בצורה הכי טובה למשחקים האולימפיים בפריז וזה בדיוק הזמן שלי, של הצוות ושל הספורטאיות ללמוד ולהתכונן בצורה הטובה ביותר לתחרות החשובה ביותר. אני מאמין מאוד בצוות שלי ובספורטאיות ויודע שהם מחויבים להצלחה".

רז הרשקו: ״היה יום קשה ואני מאוד שמחה שהצלחתי לעמוד על הפודיום בגרנד סלאם בפריז. כמובן שאני גם מאוכזבת מכך שלא הצלחתי להגיע למקום גבוה יותר, מהצד השני המטרה העיקרית שלי היא לעמוד על הפודיום בפריז בעוד מספר חודשים ואני יודעת שכל מה שקורה עכשיו הוא תחנה בדרך לשם. אני אעשה את כל המאמצים כדי לעמוד בציפיות הגבוהות שלי".

"אני רוצה להודות לכל הצוות שדואג לי ודוחף אותי כל הזמן, למאמן האישי שלי שני הרשקו למאמנים עידו בר וצ׳ארלס צ׳באנה, לפיזיותרפיסט ברנרדו ברקן ולאיגוד הג׳ודו והעומד בראשו משה פונטי", אמרה הרשקו והוסיפה, "רוצה להקדיש את המדליה הזאת לזכרו של יונתן גוטין והמשפחה המדהימה שלו, תמיד איתי בלב".

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!