דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום ראשון י"א באייר תשפ"ד 19.05.24
23.6°תל אביב
  • 20.8°ירושלים
  • 23.6°תל אביב
  • 23.7°חיפה
  • 23.4°אשדוד
  • 24.7°באר שבע
  • 33.0°אילת
  • 24.4°טבריה
  • 23.8°צפת
  • 23.8°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
מלחמה בישראל

עדכונים שוטפים / בתגובה לירי לגליל: צה״ל תקף מטרות חיזבאללה בלבנון; נתניהו: ״נחסל את הנהגת חמאס תוך חודשים״

אזעקות נשמעו במהלך היום בכמה אזורים בגליל, צה״ל הגיב בתקיפות אוויריות וארטילריות למקורות השיגור וכמה מטרות נוספות | נתניהו: ״אסור לסיים את המלחמה לפני ניצחון מוחלט, זה ייקח חודשים ולא שנים״

כוח צה"ל יורה לעבר מטרות חיזבאללה בלבנון (צילום ארכיון:  יונתן זינדל, פלאש90)
כוח צה"ל יורה לעבר מטרות חיזבאללה בלבנון (צילום ארכיון: יונתן זינדל, פלאש90)
דבר
צרו קשר עם המערכת:

היום ה-122 למלחמה: צה"ל תקף באמצעות מטוסי קרב וירי ארטילרי מטרות טרור של ארגון הטרור חיזבאללה במספר מרחבים בשטח לבנון. בין היתר הותקפו אתר צבאי במרחב לבונה, לצד מפקדה צבאית במרחב הכפר אלג'בין ומבנים צבאיים במרחבי הכפרים בית ליף וברעשית, בהם פעלו מחבלי הארגון.

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר בישיבת סיעת הליכוד: ״היעד שלנו הוא ניצחון מוחלט על החמאס. אנחנו נהרוג את הנהגת החמאס, לכן צריך להמשיך לפעול בכל המרחבים ברצועת עזה. אסור לסיים את המלחמה לפני כן. זה יקח זמן – חודשים ולא שנים״.

מחבל חמוש בסכין ניסה לדקור היום (שני) לוחמי מג"ב בכפר אל-עיזרייה שממזרח לירושלים. המחבל נוטרל, ללא נפגעים לכוחות הישראליים.

הסיקור החי פתוח
עדכון אוטומטי:  

בלינקן ויורש העצר הסעודי נפגשו בריאד, דנו ב״תיאום האזורי״ לאחר סיום המלחמה בעזה

מזכיר המדינה האמריקני אנטוני בלינקן ויורש העצר הסעודי מוחמד בן סלמאן דנו ב"תיאום אזורי" על סיום המלחמה בעזה ותוכניות לרצועה שסועת המלחמה לאחר סיום הלחימה ביום שני, אמר דובר מחלקת המדינה בהקראה.

במהלך פגישתם בת יותר משעתיים בריאד, המנהיגים דיברו גם על "החשיבות של טיפול בצרכים הומניטריים בעזה ומניעת התפשטות נוספת של הסכסוך" ועל "הצורך הדחוף להפחית את המתיחות באזור", כולל התקפות מצד החות'ים בים האדום, על פי ההקראה של הדובר מאט מילר.

לאחר פגישותיו באזור בחודש שעבר, אמר בלינקן כי השותפים במזרח התיכון "מוכנים לתמוך בפתרון בר קיימא שמסיים את מעגל האלימות הממושך ומבטיח את ביטחון ישראל".

בלינקן אמר בזמנו שאותם שותפים הדגישו שזה צריך לכלול "מסלול למדינה פלסטינית".

ארה״ב על דברי גלנט: ״רפיח היא צינור חשוב לסיוע ומעבר אזרחים, יש להביא זאת בחשבון״

סגן דובר מחלקת המדינה של ארצות הברית, ודנט פאטל, התייחס במהלך תדרוך לעיתונאים להצהרה של שר הביטחון יואב גלנט על כך שהיעד הבא בלחימה הוא רפיח, ואמר: "מדובר בצינור חשוב ומשמעותי למעבר סיוע הומניטרי לעזה. רפיח היא גם צינור חשוב לאזרחים זרים, בהם אמריקנים, שרוצים לעזוב את עזה, וגם מקום שבו יותר ממיליון איש תופסים מחסה. אנחנו כמובן רוצים שכל מבצע שמתקיים באזור הזה יביא זאת בחשבון".

גלנט: ״18 גדודי חמאס פורקו ואינם מתפקדים עוד, צה״ל שולט בצפון הרצועה ועל סף הכרעת חאן יונס״

שר הביטחון יואב גלנט אמר לפני זמן קצר במסיבת עיתונאים: ״18 גדודי חמאס פורקו ואינם מתפקדים עוד כמסגרות לוחמות, כמחצית ממחבלי הארגון נהרגו או נפצעו קשה. בתחילת המערכה נדרשנו לאוגדות כדי להגיע למחנות הפליטים של צפון הרצועה, היום הגדודים נמצאים שם בחופשיות. בחאן יונס מקיימים מאמץ חוצה שלבים, חטיבת האזור קרובה לפירוק, 3 מארבעת הגדודים שלה פורקו ורביעית תוכרע בקרוב. הגענו למפעלים לייצור נשק ותחמושת והבאנו לשטח ישראל את מאגרי המידע הרגישים ביותר של החמאס. התמרון הקרקעי הוא מהמורכבים והמסובכים בהיסטוריה של המלחמות״.

נתניהו לשר החוץ של צרפת: ״מודים על תמיכתכם העקבית והאיתנה מהיום הראשון״

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר בפתח פגישתו עם שר החוץ של צרפת סטפן סז'ורנה בלשכתו בירושלים: "ברצוני לברך אותך כאן ולהודות לך על התמיכה האיתנה והעקבית שצרפת הפגינה נגד הפראות הזאת מהיום הראשון, ועל העמדה שלכם בנושא בית הדין הבינלאומי וההאשמה המגוחכת נגד ישראל בביצוע רצח עם, ודברים רבים אחרים. כמו כן, על המאמץ לעזור עם הסיוע הרפואי ההומניטרי וכמובן שיתוף הפעולה בינינו בסוגיה של לבנון".

מזכ״ל האו״ם החליט: ועדת עצמאית תוקם לבדיקת פעילות ארגון אונר״א ומעורבותו בטרור

מזכ"ל האו"ם גוטרש הודיע על הקמת ועדת בדיקה עצמאית בנושא פעילות אונר"א ומעורבותו בטרור. בראש הוועדה תעמוד שרת החוץ של צרפת לשעבר קתרין קולונה. הוועדה תגיש מסקנות ראשוניות עד סוף מרץ.

תיעוד: לוחמי נח״ל בפשיטות ממוקדות על יעדי טרור בצפון ומרכז רצועת עזה

במהלך שבוע שעבר אוגדה 162 החלה פשיטה אוגדתית במרכז וצפון העיר עזה ובמרחב ׳שאטי׳. צוותי הקרב החטיבתיים נח״ל ו-401 חזרו לאזורים בהם כוחות צה״ל פעלו בעבר לצורך טיפול ביעדי הטרור. בפשיטות בצפון הרצועה פועלת האוגדה תחת הרעיון של פשיטה על תא שטח נבחר באופן מעמיק וייסודי. הכוחות חיסלו מאות מחבלים ועצרו עשרות מחבלים לצורכי חקירה ובפשיטות יזומות על יעדי הטרור אותרו אמצעי לחימה רבים.

"אוגדה 162 שנלחמת מעל 100 יום בעזה, מגבירה את קצב המבצעים והלחץ על חמאס שנשאר במרחב. האוגדה נמצאת כעת בעיצומו של מבצע במרחב שאטי, אל מול יעדים אסטרטגיים של חמאס מעל ומתחת לקרקע", מצהיר מאו"ג 162 תא"ל איציק כהן, "מדובר במרחב שעל מנת להגיע אליו בתחילת התמרון נדרשו מאיתנו שלוש אוגדות, ולקחו לנו שלושה ימים עד שהגענו אליו. כעת, נדרשו שני צוותי קרב, שהגיעו לאותו המרחב תוך שעה וחצי. הכוחות תחת האוגדה מונעים מחמאס לשקם את יכולותיו, מחסלים מאות מחבלים ועוצרים עשרות מחבלים אחרים".

נתניהו: ״אסור לסיים את המלחמה לפני שנגיע להנהגת החמאס, זה ייקח חודשים ולא שנים״

ראש הממשלה נתניהו בישיבת סיעת הליכוד: ״היעד שלנו הוא ניצחון מוחלט על החמאס. אנחנו נהרוג את הנהגת החמאס, לכן צריך להמשיך לפעול בכל המרחבים ברצועת עזה. אסור לסיים את המלחמה לפני כן. זה יקח זמן – חודשים ולא שנים״.

משרד הבריאות של חמאס: 27,478 הרוגים ברצועה מתחילת המלחמה, יותר מ-66 אלף פצועים

משרד הבריאות ברצועת עזה, שמנוהל על ידי חמאס, הודיע כי 27,478 בני אדם נהרגו ברצועת עזה מתחילת המלחמה, ועוד 66,835 נפצעו.

אזעקה בגליל העליון

בתגובה לשיגורים לצפון: צה״ל תקף מטרות טרור של חיזבאללה בדרום לבנון

במהלך היום, צה"ל תקף באמצעות מטוסי קרב וירי ארטילרי מטרות טרור של ארגון הטרור חיזבאללה במספר מרחבים בשטח לבנון. בין היתר הותקפו אתר צבאי במרחב לבונה, לצד מפקדה צבאית במרחב הכפר אלג'בין ומבנים צבאיים במרחבי הכפרים בית ליף וברעשית, בהם פעלו מחבלי הארגון. כמו כן, במהלך היום זוהו מספר שיגורים שחצו משטח לבנון לאזור צפון הארץ, כוחות צה"ל תקפו את מקורות הירי.

מתקפת סייבר על ביה״ח רמב״ם נבלמה הלילה, אין חשש לשיבוש פעילות או דליפת מידע

במערכות המחשוב של המרכז הרפואי רמב"ם בחיפה זוהה הלילה חשד לאירוע סייבר. נכון להערכת המצב הנוכחית, האירוע זוהה ונבלם ללא שיבוש או השפעה על המערכות השונות ועל תפעול המרכז הרפואי. חשוב להדגיש כי בית החולים פועל כרגיל ומעניק טיפולים רפואיים. צוותי אבטחת המידע של משרד הבריאות, מערך הסייבר הלאומי ובית החולים חוקרים את האירוע.

חיזבאללה שיגר שתי רקטות מלבנון לשטח פתוח בהר דב, אין נפגעים

חיזבאללה קיבל עליו אחריות לשיגור שתי רקטות מלבנון, שנפלו בשטח פתוח בהר דב. אין נפגעים. צה"ל תוקף בארטילריה את מקור הירי.

אזעקות הופעלו באביבים וביראון בצפון

דיווחים בלבנון: תקיפות אוויריות בדרום המדינה

הערוץ הלבנוני "אל-מנאר", המזוהה עם חיזבאללה, דיווח על תקיפות אוויריות באזור א-לבונה ובית ליף בדרום לבנון.

דיווח בתימן: האמריקאים תקפו באזור חודידה

הסהר האדום הפלסטיני: מאות עקורים שחסו במטה שלנו בחאן יונס החלו לעזוב

בסהר האדום הפלסטיני אמרו כי מאות שמצאו מחסה במטה שלהם בחאן יונס ובבית החולים הסמוך אל-אמל החלו לעזוב, "לאחר שצרו עליהם במשך יותר משבועיים" לדברי הארגון. הדברים הובאו בדיווח של ה-CNN.

ישראל כ"ץ לשר החוץ של צרפת: "פועל למציאת חלופות לאונר"א ביום שאחרי"

שר החוץ ישראל כ"ץ נפגש הבוקר (ב') בירושלים עם שר החוץ של צרפת סטפן סז'ורנה.

ממשרד החוץ נמסר כי כ"ץ הודה לסז'ורנה על תמיכת צרפת בישראל, על מעורבותה בתהליך העברת התרופות לחטופים בעזה, ועל הבחינה המחודשת של המימון לאונר"א לאור הגילויים על מעורבות עובדיה בטרור. כ"ץ אמר כי החל לפעול עם אנשי משרד החוץ למציאת אלטרנטיבות שייתפסו את מקומה של אונר"א ביום שאחרי בעזה.

בעניין החטופים, כ"ץ ביקש מסז'ורנה להפעיל לחץ על קטאר לקבל הוכחות שהתרופות אכן הגיעו לכל החטופים.

בעניין המערכה בצפון,  כ"ץ אמר כי אם לא יימצא פתרון דיפלומטי ליישום החלטת 1701 של מועצת הביטחון של האו"ם לנסיגת חיזבאללה מדרום לבנון – ישראל תפעל צבאית כדי להשיב את האזרחים המפונים לביתם.

המשטרה: מחבל נוטרל על ידי לוחמי מג"ב בעיירה אל-עיזרייה שממזרח לירושלים

חשוד שנבדק במהלך פעילות בטחון שוטף של לוחמי מג"ב שלף סכין וניסה לדקור את הלוחמים, כך מסרה המשטרה. הלוחמים ניטרלו אותו, אין נפגעים לכוחות הישראליים.

דיווח: נהרס בניין הסהר האדום הפלסטיני בעזה, לאחר עזיבת צה"ל את המקום

כוחות צה"ל שב"כ ומג"ב עצרו הלילה 33 מבוקשים באזור יו"ש והבקעה

דובר צה"ל מסר כי מבוקש החשוד בירי לעבר כוחות הביטחון נעצר במחנה הפליטים עין בית אילמא שבשכם. בכפר בית אומר הוחרם תיק ובו עשרות בקבוקי תבערה מוכנים לשימוש.

בחברון נעצרו חמישה מבוקשים והוחרמו כספים. בכפר בית אולא, שכמו חברון הוא בגזרת חטיבת יהודה, נעצרו שבעה מבוקשים.

בטול כרם ובכפר סילוואד נעצרו שמונה מבוקשים.

עד כה נעצרו מתחילת המלחמה יותר מ-3,000 מבוקשים ברחבי אוגדת יהודה ושומרון וחטיבת הבקעה והעמקים, יותר מ-1,350 מהם אנשי חמאס.

סגן שר החוץ הרוסי יערוך שימוע לשגרירת ישראל, שאמרה ש"רוסיה מאבדת את תמיכת הישראלים"

משרד החוץ הרוסי הודיע על זימונה לשימועה של שגרירת ישראל, סימונה הלפרין, כך דיווח אסף רוזנצוויג בN12. הלפרין ביקרה את רוסיה בתקשורת המקומית, בין היתר אמירה ש"רוסיה מאבדת את תמיכת הישראלים" בשל העמדה שלקחה במלחמה. השימוע ייערך היום (שני) על ידי סגן שר החוץ מיכאיל בוגדנוב, ב-15:00 במשרד החוץ במוסקווה.

גלי צה"ל: 540 חיילים נפצעו בתאונות מבצעיות ברצועת עזה מאז תחילת המלחמה

צה"ל מפרסם נתונים חדשים על פצועים מתאונות מבצעיות בלחימה ברצועת עזה, כך נחשף בגלי צה"ל. לפי הנתונים, 540 חיילים  נפצעו בתאונות מבצעיות מאז תחילת הלחימה, 27 מהם באורח קשה. 21 תאונות חריגת ירי, 54 תקריות ירי דו-צדדי ו-31 תאונות דרכים גרמו לפציעות חיילי צה"ל ברצועה. מלבד זאת התרחשו 388 תאונות שכוללות דריסה מרכב קרבי משוריין, וכן תאונות הקשורות לאמצעי לחימה, נשק ומקלעים.

חזבאללה מודיע על 3 הרוגים נוספים בשורותיו, מספר הרוגיו במלחמה עלה ל-182

ההרוגים הם: סלמאן מוחמד חסן פקיה; עבאס אחמד אלח'רסא; עבאס ח'צ'ר נאצר.

דובר צה"ל בערבית קרא לתושבי מספר שכונות ואזורים באזור העיר עזה להתפנות מיידית

דובר צה"ל בערבית קרא לתושבים באזור העיר עזה להגיע למקלטים בדיר אל בלח. ההודעה התייחסה לאזורים: אלסנר, שייח' רדואן, מחנה אלשאט מחנה אלשאטי, חולות צפון ודרום, אלסברה, שייח' עג'לין וטל אל-הווא.

דובר צה"ל: צה"ל תקף ביממה האחרונה תשתיות טרור ברצועת עזה באמצעות ספינות טילים

כוחות צה"ל חיסלו ביממה האחרונה עשרות מחבלים בצפון ובמרכז הרצועה ובחאן יונס

צוותי הקרב של חטיבת הנח״ל וחטיבת השריון 401 חיסלו עשרות מחבלים ביממה האחרונה בצפון הרצועה ובמרכזה, ולוחמי גבעתי חיסלו עשרות מחבלים במערב חאן יונס, כך מסר דובר צה"ל.

צפון ומרכז הרצועה: כוחות אוגדה 162 ממשיכים לערוך פשיטות ממוקדות על יעדי חמאס. במרכז הרצועה זוהתה חוליה של חמישה מחבלים, באיזור בו פועלים לוחמי צוות הקרב של חטיבת הנח״ל. המחבלים חוסלו בשיתוף פעולה של כוחות קרקע, מכלול האש החטיבתי, טיס, כלי שיט וטנקים.

חאן יונס: מטוס קרב של חיל האוויר תקף בהכוונת מרכז האש של אוגדה 98 (עוצבת האש) תשתית טרור, ובה פעלה חוליית מחבלי חמאס שנערכו להפעיל מטענים נגד כוחות צה"ל.

כלי טיס של חיל האוויר איתר מחבל הנושא מטעני חבלה במרחק מטרים מצוות הקרב של חטיבת הצנחנים, בהכוונת מכלול האש של החטיבה המחבל חוסל.

לוחמי צוות הקרב החטיבתי 646 פשטו על יעדי טרור, איתרו נשקים (קלאצ'ניקוב, רובי צלפים, רימונים ומחסניות) וחיסלו עשרה מחבלים.

מורשד עבד אלחאי הוא תושב טירה שהואשם בתקיפת אזרחים בבאר שבע ונורה למוות ע"י המשטרה

בהמשך לאזעקה ביד מרדכי: נמצאו חלקי רקטה ליד הקיבוץ, אין נפגעים בגוף

בוצע יירוט אחד, חבלן הוזמן למקום, לא תועד נזק.

מועצה אזורית גליל עליון: זוהו נפילות רקטה בברעם, אין נפגעים בגוף

אזעקה: יד מרדכי שבעוטף עזה

ברבע השעה האחרונה: אזעקות ביישובי הגבול הצפוני דוב"ב וברעם

המשטרה: תושב טירה תקף אזרחים בבאר שבע, נורה, ונקבע מותו

חשוד תושב טירה נהרג לאחר שתקף אזרחים בבאר שבע, כך מוסרת המשטרה.

לפי המשטרה, במוקד 100 התקבל דיווח על חשוד שצעק קריאות "אללה ווכבר" ותקף אזרחים ברחוב הצבי בבאר שבע. לאחר ששוטרים הגיעו למקום ועצרו את החשוד, תושב טירה, הוא ניסה לחטוף נשק מאחד השוטרים וניידת שיטור עירוני. השוטרים השתמשו בטייזר, לאחר מכן ירו יריית אזהרה לאוויר, ולאחר מכן ירו לעבר רגלו. החשוד הועבר לטיפול רפואי, ובמהלך הטיפול נקבע מותו.

במשטרה משערים כי הרקע לאירוע הוא פלילי.

 

דובר צה״ל: תרגיל יתקיים היום ביו"ש, צפויה תנועה ערה של כוחות הביטחון במרחב

דובר צה״ל מסר כי היום (ב') עתיד להתקיים תרגיל במרחב אוגדת יהודה ושומרון. התרגיל יחל הבוקר ויסתיים מחר, ובמסגרת התרגיל תורגש תנועה ערה של כוחות הביטחון במרחב.

ארה"ב: פגענו אתמול ב-5 טילי שיוט של החות'ים בתימן

בפיקוד מרכז של ארצות הברית מסרו כי אתמול סביב השעה 5:30 (שעון צנעא) כוחות אמריקאים פגעו בטיל שיוט-ים קרקע של הח'ותים "בהגנה עצמית", והחל מהשעה 10:30 פגעו ב-4 טילי שיוט נגד ספינות שתוכננו להיות משוגרים בים האדום.

דיווח לבנוני: "מעצמות אזוריות" אמרו לחמאס שהעסקה הנידונה תוביל לסיום הלחימה

בערוץ 'אל מיאדין' המזוהה עם חיזבאללה נטען כי גורמים אזוריים אמרו לחמאס כי "הדרך" שמתחילה במתווה העסקה שנידון בין ישראל לחמאס מובילה למצב בו ישראל לא תוכל לחדש את הלחימה. בדיווח נטען שחמאס רוצה "מנגנון מעשי" שיוביל להפסקת אש ולנסיגת ישראל מעזה, וכן כי "ההתנגדות" לא תשחרר חיילים ישראלים ללא הפסקת אש, נסיגה מוחלטת, שיקום והסרת המצור.

גורמים רשמיים בארה"ב: פגענו ב-84 מ-85 מטרות בעיראק ובסוריה בשישי

ארה"ב הרסה או גרמה "נזק תפקודי" ל-84 מ-85 המטרות שתקפה בשישי בעיראק ובסוריה, כך אמרו שני גורמים רשמיים אמריקאים ל-CNN. לדברי אחד הגורמים, אין עדות לכך שנהרגו אנשים ממשמרות המהפכה האיראניים בתקיפות.

המיליציות הפרו-איראניות: תקפנו את בסיס הכוחות האמריקאיים בשדה הנפט אל-עומר במזרח סוריה

מטוסי קרב של צה"ל תקפו מפקדה, מבנה צבאי ועמדת תצפית של חיזבאללה בלבנון

מטוסי קרב תקפו מפקדה מבצעית ומבנה צבאי של ארגון הטרור חיזבאללה במרחב הכפר יארון. צה"ל תקף גם עמדת תצפית של ארגון הטרור במרחב הכפר מרון א-ראס.

הסתיים הדיון בקבינט המלחמה

בכיר בחמאס לערוץ אל-אקצא: "ממשיכים בהתייעצויות, נגיב בקרוב למתווה"

"חמאס לא מסר את תגובתו למתווה ומקיים התייעצויות סופיות עם מרכיבי העם הפלסטיני והפלגים הלאומיים באופן שישרת את האינטרס של העם הפלסטיני בעצירת 'התוקפנות', שיקום עזה ושחרור האסירים", אמר בכיר בחמאס לערוץ אל-אקצא. "התגובה צפויה להימסר בקרוב".

השר גלנט לשליחו של ביידן למזה"ת: "מוכנים לפתור את המשבר בדרך מדינית, אך ערוכים לכל אפשרות אחרת"

שר הביטחון יואב גלנט נפגש עם שליחו של נשיא ארה"ב ג'ו ביידן למזרח התיכון, עמוס הוכשטייין. בפגישה, שהתקיימה בלשכת שר הביטחון בתל אביב, השניים שוחחו על הצורך בשינוי המצב הביטחוני בגבול הצפון, ועל הדרכים להשיב את תושבי הצפון לביתם רק לאחר שינוי המצב הביטחוני במרחב.

שר הביטחון גלנט הדגיש שמדינת ישראל מחויבת לשיפור המצב הביטחוני במרחב הצפון, הכולל את החזרת תושבי הצפון לבתיהם לאחר הסרה של איום הפשיטה והירי הישיר משטח לבנון.

השר גלנט והשליח הוכשטיין דנו באפשרויות השונות לקידום הדרכים המדיניות שיביאו לסיום העימות בגבול הצפון. השר גלנט הדגיש כי מחויבותה של ישראל עבור תושבי הצפון גדולה מכל מחויבות אחרת, ואמר כי ישראל מוכנה לפתור את המשבר בדרך מדינית, אך ערוכה לכל אפשרות אחרת.

 

אזעקות נשמעו הבוקר בברעם ובדוב"ב בגליל העליון וביד מרדכי בעוטף. המועצה האזורית גליל עליון מסרה שזוהתה נפילה רקטה בברעם, וכי אין נפגעים בגוף.

כלי תקשורת ערביים דיווחו אתמול (ראשון) בלילה על 15 תקיפות לפחות של כוחות אמריקאיים ובריטיים בתימן. המיליציות הפרו-איראניות הודיעו שתקפו את בסיס הכוחות האמריקאיים בשדה הנפט אל-עומר במזרח סוריה.

פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!