דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שישי י"א בתמוז תשפ"ו 26.06.26
23.5°תל אביב
  • 17.1°ירושלים
  • 23.5°תל אביב
  • 22.3°חיפה
  • 23.8°אשדוד
  • 21.2°באר שבע
  • 28.2°אילת
  • 21.3°טבריה
  • 17.4°צפת
  • 22.5°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
משפט ופלילים

ראש להב 433, ניצב מוטי לוי, פורש לגמלאות

ניצב לוי שירת במשטרה מאז 1998, ומכהן בתפקיד ראש להב 433 מ-2020 | הוא סיכם עם המפכ"ל שבתאי על פרישה בחודשים הקרובים

משרדי יחידת להב 433 (צילום: פלאש 90)
משרדי יחידת להב 433 (צילום: פלאש 90)
דבר
צרו קשר עם המערכת:

ראש להב 433, ניצב מוטי לוי, ביקש היום (שני) ממפכ"ל המשטרה רנ"צ קובי שבתאי לפרוש מהמשטרה לגמלאות בתום שירות ממושך במשטרה.

ניצב לוי, בן 58, נשוי ואב לשלושה. הוא מתגורר בנס ציונה, משרת בגופי הביטחון זה 40 שנה, התגייס למשטרה ב-1988 לתפקיד חוקר בתום שירות של ארבע שנים בצה"ל.

בשנותיו במשטרה שירת בתפקיד מת"ח לב תל אביב, ק' אח"מ מחוז ירושלים, ר' יאל"כ, ומכהן בתפקיד ראש להב 433 מ-2020.

המפכ"ל שבתאי כיבד את בקשתו של הקצין, איחל לו בהצלחה בהמשך הדרך והודה לו על תרומתו רבת השנים לביטחון מדינת ישראל. השניים סיכמו כי ניצב לוי יפרוש במהלך החודשים הקרובים.

פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!