
משרדי יחידת להב 433 (צילום: פלאש 90)
דבר
צרו קשר עם המערכת:
עדכון אחרון: 05.02.2024 | 15:40
ראש להב 433, ניצב מוטי לוי, ביקש היום (שני) ממפכ"ל המשטרה רנ"צ קובי שבתאי לפרוש מהמשטרה לגמלאות בתום שירות ממושך במשטרה.
ניצב לוי, בן 58, נשוי ואב לשלושה. הוא מתגורר בנס ציונה, משרת בגופי הביטחון זה 40 שנה, התגייס למשטרה ב-1988 לתפקיד חוקר בתום שירות של ארבע שנים בצה"ל.
בשנותיו במשטרה שירת בתפקיד מת"ח לב תל אביב, ק' אח"מ מחוז ירושלים, ר' יאל"כ, ומכהן בתפקיד ראש להב 433 מ-2020.
המפכ"ל שבתאי כיבד את בקשתו של הקצין, איחל לו בהצלחה בהמשך הדרך והודה לו על תרומתו רבת השנים לביטחון מדינת ישראל. השניים סיכמו כי ניצב לוי יפרוש במהלך החודשים הקרובים.

