דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום ראשון כ' בניסן תשפ"ד 28.04.24
20.4°תל אביב
  • 18.9°ירושלים
  • 20.4°תל אביב
  • 21.2°חיפה
  • 20.8°אשדוד
  • 18.5°באר שבע
  • 28.8°אילת
  • 22.8°טבריה
  • 20.8°צפת
  • 20.4°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
הת-חדשות ניוזלטר פברואר 2024

דבר סמנכ"ל החברה לניהול קרן ההשתלמות לעובדי המדינה

רן קופל (צילום: אלבום פרטי)
רן קופל (צילום: אלבום פרטי)

ממשיכים להתמיד במשימתנו, עד שתקופה קשה ומאתגרת זו תהיה זיכרון רחוק

עובדים יקרים ועובדות יקרות,

בעיצומה של תקופה מאתגרת עובדים רבים מצאו את עצמם בחזית, מנותקים מהבית וממקום העבודה הקבוע שלהם. לעומתם, מצאו את עצמם עובדים אחרים נושאים בעול הבית ובאתגרים הלא פשוטים במקומות העבודה שנותרו עם פחות כוח אדם ולעתים עם צורך לספק מענה מורכב יותר לקהל.

2023 – הישגים ותוצאות

במהלך 2023, עוד בטרם 'חרבות ברזל' אך גם במהלכה, הגיעה הקרן להישגים משמעותיים אשר באו לידי ביטוי בתשואות מרשימות, ובמיקום הגבוה ביחס לקרנות ענפיות ופרטיות גם יחד. נוסף על כך, פעלה הקרן לקידום שינויים טכנולוגיים ומקצועיים, לשימוש נוח ויעיל בכלים טכנולוגיים חדשים וקיימים ולמתן שירות מקצועי, אנושי, ידידותי ומהיר אף יותר.

מקצוענות ואנושיות עם קבלות

הצוות הניהולי של הקרן, המשווקות הפנסיוניות במוקד ושאר העובדים בקרן שמים דגש מיוחד על צירוף עמיתים חדשים ושימור הקיימים, והסיסמה שלנו היא: "אנחנו עושים יותר כדי לשמור אתכם אצלנו, התשואה הגבוהה שלנו והעמלה הנמוכה נותנים לכם עוד סיבה מצוינת סיבה לעשות זאת". כדי לספק שירות מהמעלה הראשונה, אנחנו מגייסים עובדים מקצועיים נוספים, משפרים את התקשורת עם עובדי המדינה והוועדים, ומציעים פורטל עמיתים חדש המעניק חוויית שירות איכותית ומתקדמת במקום פקסים וטפסים ידניים, וכן  מרכזייה דיגיטלית חדישה, הטמעת מערכת ווטסאפ לשיפור התקשורת עם הלקוחות ועוד. גם עובדי הקרן נהנים מסביבת עבודה פיזית, נעימה ובטוחה יותר המעלה את המוטיבציה ואת איכות השירות.

אנחנו פועלים לקידום הקרן ותוצאותיה, עושים הכול כדי לשמר עובדים איכותיים ונותנים מענה מצוין בשעת חירום למילואימניקים ולבני משפחותיהם. אנחנו מפתחים את החוסן אשר יבנה את הגשר למחר טוב יותר עבור כולנו. נמשיך להתמיד במשימתנו עד שתקופה קשה ומאתגרת זו תהיה זיכרון רחוק שנצור לעד בלבנו.

נתונים על העשייה של החברה לניהול קרן ההשתלמות לעובדי המדינה
נתונים על העשייה של החברה לניהול קרן ההשתלמות לעובדי המדינה
רן קופל, מנהל החברה לניהול קרן ההשתלמות לעובדי המדינה, הצטרף להסתדרות לפני כשמונה שנים, שש שנים מהן היה מנהל חטיבה ארצית בהסתדרות עובדי המדינה, ובשנתיים האחרונות בתפקיד מנהל הקרן שמועסקים בה יותר מ-20 עובדים ועובדות. "כמי שמנהל את הקרן מזה שנתיים", מציין קופל, "אני פועל בראש ובראשונה להפיכתה לאטרקטיבית, מוכרת, זמינה ומועדפת על כל אחד מעובדי ועובדות המדינה. ההיכרות עם העובדים והחיבור עם עו"ד אופיר אלקלעי יו"ר הסתדרות עובדי המדינה, השפיעה ומשפיעה במידה רבה על התנהלות הקרן, הישגיה והיכולת להנגיש אותה לעובדים ולהניעה קדימה. אלקלעי מביא איתו גישה מערכתית ומקצועית הרואה ברווחת העובד מעטפת שהיא הרבה מעבר לשכר, כולל חיבור לנעשה בשטח מבחינה מקצועית לצד העמקת הקשר האישי עם העמיתים. אחד הביטויים הבולטים לקידום הרווחה הוא הרצון והיכולת שלו להנגיש לעמיתים את יתרונות קרן ההשתלמות לעובדי המדינה".
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!