דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שלישי ו' באייר תשפ"ד 14.05.24
20.7°תל אביב
  • 15.6°ירושלים
  • 20.7°תל אביב
  • 18.7°חיפה
  • 20.7°אשדוד
  • 17.9°באר שבע
  • 26.2°אילת
  • 21.4°טבריה
  • 15.8°צפת
  • 20.5°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
מלחמה בישראל

עדכונים שוטפים / יאיר יעקב מניר עוז נרצח וגופתו מוחזקת בידי חמאס; מטחים כבדים לקריית שמונה

בקיבוץ הודיעו כי יעקב, אביהם של יגל ואור ובעלה של מירב טל ששוחררו מהשבי, נרצח ב-7 באוקטובר | סמ"ר רותם סהר הדר בן 20, מכפר אביב, לוחם בסיירת צנחנים, נפל בקרב בדרום רצועת עזה | עלי מחמד אלדבס, מפקד בכיר בחיזבאללה וסגנו חוסלו בתקיפת צה״ל אמש מהאוויר בדרום לבנון | לפחות 15 שיגורים בוצעו לקריית שמונה בשני סבבים הערב וגרמו להפסקות חשמל ונזק

  • כוח צה"ל יורה לעבר מטרות חיזבאללה בלבנון (צילום ארכיון:  יונתן זינדל, פלאש90)
    כוח צה"ל יורה לעבר מטרות חיזבאללה בלבנון (צילום ארכיון: יונתן זינדל, פלאש90)
  • שר הביטחון יואב גלנט (צילום: לע"מ)
    שר הביטחון יואב גלנט (צילום: לע"מ)
  • הפגנה מחוץ למעון ראש הממשלה בירושלים, הקוראת לשחרור החטופים בעזה (צילום: חיים גולדברג/פלאש90)
    הפגנה מחוץ למעון ראש הממשלה בירושלים, הקוראת לשחרור החטופים בעזה (צילום: חיים גולדברג/פלאש90)
  • כוחות צה"ל ברצועת עזה (צילום: דובר צה"ל)
    כוחות צה"ל ברצועת עזה (צילום: דובר צה"ל)
  • פעילות צה"ל ברצועת עזה (צילום: דובר צה"ל)
    פעילות צה"ל ברצועת עזה (צילום: דובר צה"ל)
דבר
צרו קשר עם המערכת:

היום ה-132 למלחמה: קיבוץ ניר עוז הודיע הערב (חמישי) כי החטוף יאיר (יאיא) יעקב, אביהם של אור ויגיל ששוחררו משבי חמאס בעסקת החטופים, נרצח בטבח 7 באוקטובר וגופתו מוחזקת ברצועת עזה. בקיבוץ ספדו ליעקב: "אנו באבל כבד, יאיר בן ה-59 נחטף יחד עם בת זוגו מירב טל, ששוחררה. יאיר הותיר אחריו שלושה ילדים: שיר (21), אור (17) ויגיל (13). שני בניו הצעירים נחטפו גם הם ב-7.10 ושוחררו.

דובר צה״ל התיר לפרסם כי סמ"ר רותם סהר הדר בן 20, מכפר אביב, לוחם בסיירת צנחנים, נפל בקרב בדרום רצועת עזה.

כ-20 רקטות שוגרו לעבר קריית שמונה סמוך לשעה 18:00, ולאחר מכן גם ב-21:00. הפסקות חשמל דווחו בכמה אזורים בעיר. ממד"א נמסר כי לא אותרו נפגעים, לאחר שהמשטרה דיווחה כי נגרם נזק לרכוש.

צה"ל אישר כי אמש חוסל מפקד מרכזי בכוח רדואן, עלי מחמד אלדבס, יחד עם סגנו חסן איברהים עיסא ופעיל נוסף של חיזבאללה, בתקיפה החריגה בא-נבטיה שבדרום לבנון. מצה"ל נמסר כי אלדבס היה מבין מכוויני הפיגוע בצומת מגידו בחודש מרץ אשתקד, שבו צעיר ישראלי נפצע קשה והתעוור.

הסיקור החי פתוח
עדכון אוטומטי:  

מרכז הסחר הימי הבריטי: החות'ים שיגרו טיל לעבר ספינה בים סוף; אין נפגעים או נזק

אזעקה בקריית שמונה

אזעקה נשמעה לפני זמן קצר בקריית שמונה.

שלומי: התושבים הונחו להישאר סמוך למרחבים מוגנים בשעה הקרובה

דובר צה״ל מאשר: ״לפחות עשרה חטופים הוחזקו בבית החולים נאסר בחאן יונס״

דובר צה"ל תת-אלוף דניאל הגרי התייחס למבצע הצבאי שהחל בבית החולים נאסר בחאן יונס, ואמר כי "כוחות צה"ל פועלים במקום נגד ארגון הטרור חמאס". הגרי חשף תיעוד מחקירת מחבל חמאס, שהודה: "עשרות פעילי חמאס היו בבית החולים נאסר בחאן יונס במהלך המלחמה. לפחות עשרה חטופים הוחזקו שם".

מורן סטלה ינאי ששוחררה מהשבי: ״הקבינט וראש הממשלה - אסור לכם לפספס את מתווה קהיר״

מורן סטלה ינאי, ששוחררה משבי חמאס בעסקת החטופים, נאמה בהצהרת משפחות החטופים במרכז למורשת המודיעין בגלילות, ברקע החלטת ראש הממשלה בנימין נתניהו לא לשלוח נציגות ישראלית למשא ומתן בקהיר: "נחטפתי באכזריות ממסיבת הנובה ברעים. הייתי חזקה, כך חשבתי, אבל שבי החמאס שבר אותי. שוחררתי רגע אחד לפני. הגעתי לכאן עם כל הכאב וההרס להעביר מסר אחד וברור: אלו הילדים וההורים של כולנו. עברתי גיהנום ועכשיו הם עוברים אותו, החטופים עוברים התעללות פיזית ונפשית. זה הרגע שלכם, חברי הקבינט וראש הממשלה: אסור לכם לפספס את מתווה קהיר".

הותר לפרסום: סמ"ר רותם סהר הדר נפל בקרב בדרום רצועת עזה

סמ״ר רותם סהר הדר, בן 20 מכפר אביב, נפל בקרב בדרום רצועת עזה. כמו כן, נפצעו שני לוחמים וקצין לוחם מסיירת צנחנים באורח קשה, ומספר לוחמים נוספים בדרגות פציעה שונות. כולם פונו לבית החולים והודעה נמסרה למשפחותיהם.

קריית שמונה: 14 שיגורים בוצעו לעיר מלבנון, בהם 5 נ״ט ו-9 רקטות

אזעקה בקריית שמונה

אזעקות נוספות בגליל המערבי

אזעקות נשמעו לפני זמן קצר בזרעית, ערב אל עראמשה ושומרה שסמוך לגבול לבנון בגליל המערבי.

צה״ל ושב״כ חיסלו את המחבל שהחזיק בחיילת נועה מרציאנו ז״ל, שנרצחה בשבי בעזה

בפעילות משותפת של צה"ל ושב"כ חוסל אתמול בעיר עזה באמצעות כלי טיס, המחבל אחמד גול, מפקד בגדוד שאטי של חמאס, אשר השתתף בטבח ב-7 באוקטובר.
לאחר חזרתו לשטחי רצועת עזה, החזיק אחמד בחטופה רב״ט נועה מרציאנו ז"ל, אשר נרצחה על ידי חמאס בתוך בית החולים שיפאא ברצועת עזה.

המחאה עולה שלב: משפחות החטופים מאיימות להתבצר בכניסה לקריה בתל אביב

מטה משפחות החטופים הודיע כי בשעה 20:00 צפויה הפגנה בשער הקריה בתל אביב, במהלכה צפויים המשתתפים להתבצר ולחסום את הכניסה לבסיס, כמחאה על אי המשך השיחות בקהיר. עוד קודם צפויות המשפחות לשאת הצהרה בנושא.

אזעקות בגליל המערבי

תיעוד: חיסולם מהאוויר של עלי מחמד אלדבס וסגנו בבית במרחב מארון א-ראס

דובר צה״ל: מפקד בכיר בכוח רדואן של חיזבאללה וסגנו חוסלו בתקיפה אתמול בדרום לבנון

גלנט: ״צה״ל שולט בחאן יונס מעל ומתחת לקרקע, ומסוגל לעלות בעוצמת התקיפות בלבנון״

שר הביטחון יואב גלנט אמר במהלך תרגיל למוכנות בשעת חירום בצפון כי ״הלחימה בעזה מתקדמת בצורה מאוד מרשימה, התוכנית הצבאית עובדת ואנחנו שולטים בצפון הרצועה, אנחנו שולטים בח'אן יונס ברמה גבוהה מעל ומתחת לקרקע, ואנחנו נמשיך את הפעולה שלנו למרחב רפיח ולמקומות אחרים״.

״בסופו של עניין, חמאס כארגון צבאי ושלטוני לא יתקיים ברצועת עזה – זו החלטת ממשלה, ומערכת הביטחון תבצע אותה במלואה. הזמן יהיה ממושך, אבל בסופו של עניין התהליך הזה יסתיים מהסיבה הפשוטה שאנחנו לא יכולים לחיות עם מציאות שבה הורגים את הנשים והילדים שלנו, וחוטפים אותם, ואנחנו חיים כאילו עולם כמנהגו נוהג״.

״אנחנו מגיעים לכאן אחרי יממה עצימה בצפון. חיזבאללה עלה חצי קליק – אנחנו עלינו מדרגה אחת, אבל זאת מדרגה אחת מתוך עשר. אנחנו יכולים לתקוף לא ב-20 ק"מ, גם ב-50 ק"מ, וגם בביירות וגם בכל מקום אחר, יש עוד עוצמה חזקה מאוד לצה"ל, מאוד מאוד משמעותית״.

משפחות החטופים ימסרו הערב הצהרה לתקשורת ויודיעו על החרפת המאבק

משפחות החטופים יימסרו הערב הצהרה לתקשורת במרכז למורשת המודיעין בגלילות. המשפחות יעבירו מסר משמעותי לראשי המוסד והשב״כ ולממונה על סוגיית החטופים, וידרשו פגישה מיידית עם ראש הממשלה וקבינט המלחמה לאור השתלשלות הדברים שמשמעותה, לדבריהם היא ״הקרבת החטופים״.

עוד הודיעו כי החל מהערב יוחרף המאבק וקראו לציבור להצטרף, לאור ההחלטה לא לשלוח נציגות ישראלית לקהיר לשולחן המשא ומתן, מידור חלק מחברי קבינט המלחמה וההתעלמות מהמלצת הדרג המקצועי.

צפו: רגע נפילת הרקטה בכניסה לבית החולים זיו, אתמול

במתקפת הטילים אתמול על צפת, טיל נפל בכניסה למרכז הרפואי זיו ובנס נמנע אסון גדול. הותר לפרסום תיעוד ממצלמות האבטחה של המרכז הרפואי זיו המראה את נפילת הטיל והאוטובוסים והרכבים שהיו בקרבת מקום.

במתקפת הטילים נהרגה החיילת סמ"ר עמר שרה בנג'ו ז"ל ונפצעו 10 נוספים אשר פונו וטופלו במרכז הרפואי זיו. באותה העת נופל בכניסה אליו אחד הטילים, שלמרבה המזל לא התפוצץ.

מנהל המרכז הרפואי זיו הפרופ' סלמאן זרקא: "מאז תחילת הלחימה בצפון טיפלנו בזיו בכ-170 פצועי לחימה וניכר שהחיזבאללה שמו למטרה לפגוע גם בבית החולים כפי שזה כבר קרה במלחמת לבנון השנייה. הצוות שלנו תפקד כראוי וטיפל בפצועים למרות רעש נפילת הטיל בכניסה לזיו. כולנו מחויבים למשימה שלנו להציל חיים ולהביא מזור לפצועים ולחולים שלנו. בקרוב נשדרג את היכולות שלנו לאחר שמשרד הבריאות הכריז עלינו "כמרכז על" לטראומה בצפון, לאחר אישור התקציב".

מקום נפילת הטיל (צילום: המרכז הרפואי זיו)
מקום נפילת הטיל (צילום: המרכז הרפואי זיו)

חיזבאללה הודיע על שני הרוגים נוספים משורותיו

חיזבאללה הודיע על שני מחבלים נוספים משורותיו שחוסלו, בהם בכיר בארגון – עלי מוחמד א-דבס. על פי דיווח לבנוני, הוא האחראי על התיק הפלסטיני בחיזבאללה שחוסל בתקיפה בשבוע שעבר בא-נבטיה

פיקוד העורף על ההתרעות בגליל העליון: "האירוע הסתיים"

פיקוד העורף עדכן, בעקבות ההתרעות שהופעלו ביישובים בגליל העליון על חשש לחדירת כלי טיס, כי "האירוע הסתיים". לא נמסר אם כלי טיס כלשהו יורט.

התרעות על חדירת כלי טיס עויין בגליל העליון

מחבלים ירו הבוקר טילי נ"ט לשתולה שבגליל המערבי

שני אירועי ירי ראשונים הבוקר מלבנון: מחבלים ירו שלושה טילי נ"ט לכיוון שתולה שבגליל המערבי, ללא נפגעים בגוף. בהר דב: ירי רקטי בודד בלי נפגעים.

צה״ל: יש לנו מידע מודיעיני שחמאס החזיק חטופים בבית החולים נאסר

דובר צה״ל תא״ל דניאל הגרי אמר לתקשורת הזרה שהמידע על החזקת החטופים במקום הגיע, בין היתר, מחטופים ששוחררו. בנוסף, במקום עשויות להיות גופות של חטופים ישראלים.

צה"ל: כוחות פועלים בבית החולים נאצר בח'אן יונס, עוכבו מספר חשודים

בשעה זו פועלים כוחות צה״ל כנגד ארגון הטרור חמאס בתוך בית החולים נאצר שבחאן יונס. הפעולה מבוססת על מידע מודיעיני המעיד על פעילות טרור של חמאס בבית החולים ומטרתה הגעה לפעילי טרור, בהם גם חשודים במעורבות בטבח בשבעה באוקטובר. עד כה עוכבו מספר חשודים בבית החולים.

לפעולה קדם מאמץ לפינוי חוסים מבית החולים על מנת לצמצם פגיעה בבלתי מעורבים.
לטובת פינוי החוסים נפתח מעבר מיוחד לפינוי האוכלוסייה האזרחית השוהה במרחב בית החולים נאצר, לכיוון האזור ההומניטרי.

הכוחות הפועלים במרחב, הוכשרו למשימה וכן תודרכו מראש בעניין החשיבות במניעת פגיעה באזרחים, חולים, צוותים רפואיים וציוד רפואי.
צה״ל ימשיך לפעול בהתאם לדין הבינלאומי וכנגד ארגון הטרור חמאס, הפועל מתוך בתי חולים ותשתיות אזרחיות בדפוס פעולה שיטתי וציני, ללא הבחנה בין האוכלוסיה האזרחית לבין מחבלי הארגון.

דובר צה"ל: בשעות האחרונות צה"ל תקף עשרות מטרות חיזבאללה בלבנון

מטוסי קרב של צה"ל תקפו לפני זמן קצר עמדות שיגור, מבנים צבאיים ותשתיות טרור של ארגון הטרור חיזבאללה במרחב ואדי סלוקי.

הבוקר מטוסי קרב תקפו תשתית טרור של ארגון הטרור חיזבאללה במרחב לבונה.

במהלך הלילה הותקף מבנה צבאי של הארגון במרחב א-טייבה.

דובר צה"ל: מטעני נפץ אותרו בשכם, 12 מבוקשים נעצרו באיו"ש

במהלך הלילה, לוחמי כוחות הביטחון עצרו 12 מבוקשים ברחבי יהודה ושומרון. אתמול נעצרו עשרה מבוקשים נוספים ברחבי הגזרה.

בכפר ביתוניא שבחטיבת בנימין הכוחות הוציאו משימוש שש מחרטות לייצור אמצעי לחימה. בעיר רמאללה החרימו הכוחות ציוד משני בתי דפוס, שהדפיסו חומרי הסתה עבור ארגון הטרור חמאס. בפעילות בכפר עילאר שבחטיבת מנשה עצרו הכוחות ארבעה מבוקשים, איתרו אמצעי לחימה והחרימו כספי טרור. בעיר שכם שבחטיבת שומרון אותרו אמצעי לחימה לצד מטעני נפץ מוכנים לשימוש.

המבוקשים שנעצרו ואמצעי הלחימה שהוחרמו הועברו להמשך טיפול כוחות הביטחון. עד כה נעצרו מתחילת המלחמה מעל 3,100 מבוקשים ברחבי אוגדת יהודה ושומרון וחטיבת הבקעה והעמקים, מעל ל-1,350 מהם משויכים לחמאס.

הנציב הכללי של אונר"א: "לא נוכל להמשיך לפעול אם תהיה התקפה קרקעית ברפיח"

הנציב הכללי של אונר"א, פיליפ לזריני, אמר כי הוא לא חושב שהסוכנות "תוכל להמשיך לפעול אם תהיה פעילות קרקעית של ישראל ברפיח". לדבריו, תזרימי המזומנים של אונר"א יהפכו לשליליים, אם לא יתחדש המימון שהשעו כמה מדינות בעקבות החשדות שעלו נגד הסוכנות.

תיעוד: צה"ל תקף יעדי טרור ברצועה וביצע חיסולים ממוקדים של מחבלים שהשתתפו ב-7/10

במהלך היממה האחרונה, כוחות חיל האוויר השלימו מספר מטסי תקיפה ברחבי רצועת עזה כחלק מהסיוע לכוחות המתמרנים. במסגרת התקיפות, הושמדו מספר תשתיות תת קרקעיות לצד מבנים צבאיים ועמדות שיגור של ארגון הטרור חמאס.

במרכז הרצועה, צוות הקרב של חטיבת הנח״ל חיסל מספר מחבלים ביממה האחרונה. באחת הפעילויות, מכלול האש החטיבתי יחד עם כוחות חיל האוויר חיסלו מפקד תצפיות בארגון הטרור חמאס. בפעילות נוספת, ספינה של זרוע הים זיהתה חוליית מחבלים מתקרבת לכוחותינו במרחב ובשיתוף פעולה של לוחמי זרוע הים ומכלול האש החטיבתי, תקפו הכוחות את החולייה וחיסלו אותה.

במהלך הימים האחרונים, חטיבת האש 215 הכווינה וביצעה חיסולים ממוקדים בעיר עזה ובצפון הרצועה. במהלך היממה האחרונה, חיסלו הלוחמים כ-15 מחבלי חמאס, בהם פעיל בביטחון הכללי של הארגון ומחבלים שלקחו חלק בפשיטה הרצחנית ליישובי העוטף ב-7.10.

לוחמי עוצבת הקומנדו ממשיכים לחסל מחבלים ולפשוט על יעדי טרור במרחב חאן יונס. ביממה האחרונה, איתרו הכוחות אמצעי לחימה רבים, נשקים מסוגים שונים, מטעני חבלה רבים וציוד צבאי. כחלק מפעילות נוספת בחאן יונס, לוחמי צוות הקרב של חטיבה 646 זיהו שני תצפיתני אויב שפעלו במרחב סמוך אליהם. הכוחות הכווינו כלי טיס שתקף וחיסל את הפעילים.

לוחמי צוות הקרב של חטיבה 7 פעלו במערב חאן יונס ביממה האחרונה וחיסלו מספר מחבלים באמצעות ירי צלפים ופגזי טנקים. הכוחות פשטו על מספר יעדי טרור צבאיים במרחב, בהם אותרו רובים מסוג קלאצ'ניקוב, רימונים, מחסניות ומטעני נפץ.

סמוטריץ' על תוכנית ארה"ב להקמת מדינה פלסטינית: "לא ניתן פרס על הטבע שעשו לנו"

שר האוצר בצלאל סמוטריץ' הגיב לדיווח לפיו ארה"ב מקדמת תוכנית להקמת מדינה פלסטינית: "לא נסכים בשום אופן לתוכנית הזו שלמעשה אומרת שמגיע לפלסטינים פרס על הטבח הנורא שעשו לנו: מדינה פלסטינית שבירתה ירושלים. המסר הוא שמשתלם מאוד לטבוח באזרחי ישראל. מדינה פלסטינית זה איום קיומי על ישראל, כפר סבא לא תהיה כפר עזה. אדרוש היום בישיבת הקבינט לקבל החלטה ברורה וחד משמעית הקובעת שישראל מתנגדת להקמת מדינה פלסטינית ולהטלת הסנקציות על למעלה מחצי מיליון מתיישבים. אני מצפה לתמיכה ברורה מנתניהו, גנץ, איזנקוט וכל השרים".

דיווח ב'וושינגטון פוסט': ארה"ב וקבוצת מדינות ערביות מגבשות תכנית להקמת מדינה פלסטינית

ממשל ביידן וקבוצה קטנה של מדינות ערביות במזרח התיכון נמצאים במירוץ להשלמת תכנית סדורה ומפורטת ל"שלום ארוך טווח" בין ישראל לפלסטינים, שכוללת לוח זמנים סדור להקמת מדינה פלסטינית – כך מדווח העיתון האמריקני וושינגטון פוסט. לפי הדיווח, ייתכן שהתכנית תוצג בשבועות הקרובים.

לפי העיתון, דחיפות המאמץ בנושא קשורה באופן ישיר למאמץ להפסקת אש בלחימה הישראלית בעזה ולשחרור החטופים, שנמצא כרגע במשא ומתן בתיווך ארצות הברית, קטאר ומצרים.

עוד מדווח שהפסקת אש, שצפויה להימשך לפחות שישה שבועות, תאפשר זמן להפוך את התכנית לגלויה, לגייס תמיכה נוספת ולקדם את המהלכים ליישום התכנית, שכוללת הקמת ממשל פלסטיני פנימי, לפי מקורות אמריקניים וערביים. המתכננים מקווים שהסכם לשחרור החטופים יוכל להיחתם לפני תחילת הרמדאן, שצפויה ב-10 במרץ.

בעקבות הירי לקיבוץ: תושבי קיבוץ מירב בגלבוע יצאו לכיוון הכפר הפלסטיני ג'לבון

לפי הדיווח, כוחות צה"ל מנסים למנוע מהתושבים לעבור לשטח הפלסטיני.

עקב הערכת מצב בטחונית: כבישים בגליל העליון נסגרו לתנועה

המועצה האזורית גליל עליון הודיעה שעקב הערכת מצב של צה"ל, נסגרו הכבישים הבאים לתנועה עד להודעה חדשה:

– צומת מלכיה לכיוון צפון ודרום

– צומת ישע לכיוון מערב

– צומת הכניסה למרגליות לכיוון מערב

– צומת מצודות (גיבור) לכיוון צפון

מזכיר ההגנה האמריקני שוחח עם גלנט: "דנו בשמירה על חיי אזרחים ובהבטחת סיוע הומניטרי לפני כל פעולה ברפיח"

מזכיר ההגנה האמריקני לויד אוסטין שוחח הלילה (בין רביעי לחמישי) עם שר הביטחון יואב גלנט, כדי לדון ב"פעולת חילוץ החטופים שהחזירה שני אזרחים הביתה אל משפחותיהם והמשא ומתן המתמשך להבטחת שחרור כל שאר החטופים שמוחזקים בידי חמאס" – כך דיווח הפנטגון. לפי הדיווח, השר גלנט עדכן את אוסטין על הפעולות הצבאיות בחאן יונס. עוד דווח שאוסטין וגלנט דנו גם "בחשיבות של שמירה על חיי אזרחים, ובהבטחת התנועה והגישה לסיוע הומניטרי לפני כל פעולה נגד חמאס ברפיח".

מנהיגי קנדה, אוסטרליה וניו זילנד בהצהרה משותפת: "מודאגים מפעולה צבאית ישראלית ברפיח"

דיווח: תקיפות מאסיביות של צה״ל באזור העיר חאן יונס בדרום רצועת עזה

כלי תקשורת פלסטינים מדווחים על תקיפות צה"ל בעיר חאן יונס שבדרום רצועת עזה.

ראש ה-FBI הגיע לביקור פתע בישראל ונפגש עם גורמים מהמוסד, השב״כ והמשטרה

ראש ה-FBI כריסטופר ריי הגיע לישראל לביקור פתע חשאי ונפגש עם גורמים מהמוסד, מהשב"כ ומהמשטרה כדי "לדון באיומים המתמשכים העומדים בפני שתי המדינות". כך נמסר מטעם לשכתו, בהודעה שיצאה רק אחרי שריי עזב את ישראל. ראש ה-FBI התחייב בפגישות "להמשיך להיענות" לבקשות הישראליות ל"תמיכה במאמצים המתמשכים שלהם לשמור על אזרחים בטוחים מאיומים וממעשי הטרור".

חיזבאללה מאשר: 3 מחבלים נהרגו ביממה האחרונה, 196 מתחילת המלחמה

חיזבאללה הודיע על מותו של מחבל נוסף, איבראהים חוסין אל-מסתראח, תושב טייבה שבדרום לבנון, שמת כ"שהיד בדרך לירושלים", כלשון ארגון הטרור. אל-מסתראח הוא המחבל השלישי שעליו חיזבאללה הודיע כהרוג ביממה האחרונה. מתחילת המלחמה ארגון הטרור איבד 196 מאנשיו בתקיפות צה"ל.
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!