דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שני כ"א בניסן תשפ"ד 29.04.24
19.5°תל אביב
  • 16.2°ירושלים
  • 19.5°תל אביב
  • 18.9°חיפה
  • 19.2°אשדוד
  • 17.3°באר שבע
  • 21.5°אילת
  • 20.3°טבריה
  • 17.6°צפת
  • 18.9°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
עבודה

תוספות שכר, מענקי התמדה ושכר מינימום מפעלי: הסכם קיבוצי נחתם באלקטרה פאוור

ההסתדרות, נציגות העובדים והנהלת החברה סיכמו על תוספת שכר ממוצעת של כ-12.5% לארבע שנים, שתי עמותות לקידום מקצועי לכלל העובדים, מענקי התמדה ושכר מינימום מפעלי של 6,000 שקלים

חתימת הסכם קיבוצי לעובדי אלקטרה פאוור (צילום: דוברות ההסתדרות)
חתימת הסכם קיבוצי לעובדי אלקטרה פאוור (צילום: דוברות ההסתדרות)
ניצן צבי כהן
ניצן צבי כהן
כתב לענייני עבודה
צרו קשר עם המערכת:

ההסתדרות, נציגות העובדים והנהלת אלקטרה פאוור (לשעבר סופר גז), חתמו היום (שני) על הסכם קיבוצי בחברה. ההסכם, שיחול על כ-220 העובדים ויהיה בתוקף ארבע שנים וחצי, מעניק בין היתר תוספת שכר ממוצעת של כ-12.5% לתקופה, שתי עמותות לקידום מקצועי לכלל העובדים ומענקי התמדה. כמו כן, הוחלט על שכר מינימום מפעלי שיעמוד על 6,000 שקלים.

יו"ר הסתדרות המעו"ף עו"ד גיל בר-טל: "אנחנו מודים להנהלה על הרצון הטוב להגיע להסכם גם בתקופה קשה של חוסר ודאות, ועל ההתנהלות המכבדת שראתה את טובת העובדים לנגד עיניה. ברכות הצלחה לעובדים, לנציגותם ולחברת אלקטרה פאוור".

מנכ"ל אלקטרה פאוור חן מלמד: "עבורנו באלקטרה פאוור, העובדים הם תמיד בראש סדר העדיפויות – כמשאב חשוב ביותר בחברה. במשא ומתן על הסכם זה הרגשתי שכל ויתור לכאורה שהחברה עושה למען העובדים הוא כלל לא ויתור אלא הישג, שכן כל צעד שמעניק לעובדים ביטחון, תמרוץ וסיפוק – מחזק את החברה. אלקטרה פאוור גאה בעובדיה ושמחה לחבק אותם, על אחת כמה וכמה בימים שבהם חלקם נדרשים להתגייס למילואים ורבים אחרים נאלצים להתמודד עם השלכות המלחמה".

ראש חטיבת מוסדות לאומיים, חברות ממשלתיות וחברות הגז בהסתדרות המעו"ף עו"ד אסף אדר, שהוביל את המשא ומתן: "אני מברך על הסכם חדשני ופורץ דרך. המדינה כולה במציאות קשה, ועם כל זאת, מצאנו את הדרך לגבש הסכם משמעותי, שיש בו כדי לשפר ולקדם את העובדים, את תנאי העסקתם ואת שכרם. כולנו מייחלים לימים טובים יותר ולשובם של החטופים".

השתתפו במשא ומתן גם יו"ר ועד עובדי אלקטרה פאוור איליה ברקמן, יו"ר ועד עובדי חברת אשכולות גבריאל רובין וחברי הוועד. מצד החברה: סמנכ"לית משאבי אנוש רעות מגן, היועצים אבי ניסנקורן ואיריס ורדי, עו"ד יעל שילוני ממשרד אהוד שילוני ושות', ועו"ד אסף ברנזון ונעמי לאופר-בן ארי ממשרד גולדפרב גרוס זליגמן.

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!