דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום חמישי כ"ד בניסן תשפ"ד 02.05.24
20.0°תל אביב
  • 12.2°ירושלים
  • 20.0°תל אביב
  • 18.7°חיפה
  • 19.8°אשדוד
  • 15.9°באר שבע
  • 22.1°אילת
  • 19.8°טבריה
  • 12.3°צפת
  • 18.7°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
ספורט

חזר לפודיום: מדליית כסף לברוך שמאילוב בגרנד סלאם טשקנט בג'ודו

הג'ודוקא הישראלי שב להתחרות לאחר שנה של היעדרות, בגמר נכנע לנוראלי אימואלי מטג'יקיסטן | שירה ראשוני הפסידה בקרב על הארד וסיימה חמישית

ברוך שמאילוב זוכה בטורניר המאסטרס בירושלים (צילום: עודד קרני באדיבות איגוד הג’ודו)
ברוך שמאילוב זוכה בטורניר המאסטרס בירושלים (צילום: עודד קרני באדיבות איגוד הג’ודו)
יאיר צוקר
יאיר צוקר
עורך ספורט
צרו קשר עם המערכת:

ברוך שמאילוב זכה היום (שישי) במדליית כסף ביומה הראשון של תחרות הגרנד סלאם בג'ודו, שנערכת בטשקנט שבאוזבקיסטן. שמאילוב חזר לטופ העולמי לאחר שנה של היעדרות ממזרן התחרויות. שירה ראשוני הפסידה בקרב על הארד וסיימה חמישית.

שמאילוב (עד 66 ק"ג) החל את יום הקרבות בניצחון באיפון על יאן מינג צ'אנג מטאייפה הסינית, המשיך עם ניצחון ביתרון עונשים על לאשה נדירדזה הגיאורגי בסיבוב השני, ובסיבוב השלישי ניצח בוואזרי את צאנריס רחקמיטקלי הקחזי. ברבע הגמר וואזרי הספיק לישראלי מול ריומה טנאקה היפני בכדי להתמודד בחצי הגמר, בו גבר באיפון על וויליאן לימה הברזילאי.

בקרב הגמר התמודד מול נוראלי אימואלי מטג'יקיסטן. שמיאלוב ספג וואזרי ושני עונשים ושניות לפני סיום 4 הדקות ספג את העונש השלישי, שהקנה לו את מדליית הכסף היוקרתית וציפייה גדולה לתחרויות הבאות.

שירה ראשוני, שהתחרתה בקטגוריית המשקל עד 48 ק"ג, החלה את יום הקרבות עם ניצחון באיפון בסיבוב השני על אולבוסין קאקימובה האוזבקית, המשיכה עם ניצחון בוואזרי על גנבאטר המונגולית, אך הפסידה ברבע הגמר לבשנקאו באוודורג' המונגולית.

שירה ראשוני בגרנד סלאם תל אביב (צילום: עודד קרני, באדיבות איגוד הג'ודו בישראל)
שירה ראשוני בגרנד סלאם תל אביב (צילום: עודד קרני, באדיבות איגוד הג'ודו בישראל)

בעקבות ההפסד נשרה לבית הניחומים, בו גברה בניצחון על ג'וליה פיגואורה הספרדייה שהקנה לה את המקום בקרב על הארד, שם נוצחה בריתוק על ידי טרה בבולפט' משוודיה וסיימה עם המקום החמישי.

תמר מלכה, שהתחרתה בקטגוריית המשקל עד 48 ק"ג, פתחה עם ניצחון בסיבוב הראשון על שקרונה קרצ'ייבה מטג'יקיסטן, המשיכה עם ניצחון נוסף על פוטימקון טורשנבואיווה האוזבקית, אך נכנעה לאחר מכן והפסידה לאביבה אבוצקיאנובה הקזחית וסיימה את יום התחרות.

טל פליקר (עד 66 ק"ג) פתח את יום הקרבות עם ניצחון באיפון על שוגין נאקנו מהפיליפינים, אך הפסיד לאחר מכן למוקרדין טילובוב האוזבקי וסיים את יום התחרות.

תמנע נלסון לוי, שהתחרתה בקטגוריית המשקל עד 57 ק"ג, פתחה את יום הקרבות עם ניצחון באיפון בסיבוב הראשון על ג'סמין מרטין מדרום אפריקה, אך נוצחה לאחר מכן בידי מאיישה פרדייאבה מטורקמינסטן וסיימה את יום התחרות.

מחר יתחרו גילי שריר וענבל שמש (עד 63 ק"ג), טוהר בוטבול (עד 73 ק"ג), שגיא מוקי (עד 81 ק"ג) ועדלינה נוביצקי (עד 70 ק"ג).

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!