דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום ראשון כ' בניסן תשפ"ד 28.04.24
19.5°תל אביב
  • 16.2°ירושלים
  • 19.5°תל אביב
  • 18.9°חיפה
  • 19.2°אשדוד
  • 17.3°באר שבע
  • 21.5°אילת
  • 20.3°טבריה
  • 17.6°צפת
  • 18.9°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
ספורט

חצאי גמר גביע המדינה לנשים בכדורסל בפתח: "אין פייבוריטיות, כולן יכולות להיות בגמר"

א.ס. רמת השרון ואליצור רמלה ייפגשו הערב (ב') ב-17:00 בבית מכבי בראשל"צ | הפועל ראשל"צ והפועל לב ירושלים יתמודדו ב-19:15

קפטניות הקבוצות במסיבת עיתונאים לקראת חצאי גמר גביע המדינה לנשים בכדורסל (צילום: איגוד הכדורסל בישראל)
קפטניות הקבוצות במסיבת עיתונאים לקראת חצאי גמר גביע המדינה לנשים בכדורסל (צילום: איגוד הכדורסל בישראל)
ליאור ברטל
ליאור ברטל
כתב ספורט
צרו קשר עם המערכת:

שלב חצי גמר גביע המדינה לנשים בכדורסל ייערך הערב (שני) באולם בית מכבי בראשל"צ. המשחק הראשון יפגיש בשעה 17:00 את א.ס רמה"ש ואליצור רמלה, המשחק השני בשעה 19:15 יפגיש את הפועל ראשל"צ והפועל לב ירושלים. את ההמנון הלאומי "התקווה" תשיר עדי שרעבי, אחייניתם של יוסי ואלי שרעבי. יוסי נרצח בשבי חמאס, ואלי, שכל משפחתו נרצחה ב-7 באוקטובר, עדיין מוחזק בשבי בעזה.

במסיבת עיתונאים עיתונאים שנערכה היום לקראת המשחקים, אמר מאמן אליצור רמלה דניאל גוט: "במשחקי גביע אין פייבוריטיות, יש פה 4 קבוצות טובות שהגיעו למעמד הזה, במשחק אחד הכל יכול לקרות. אנחנו מתרכזים בדרך, בעבודה שלנו ולא בתוצאות, וזה יבוא את התוצאות שאנחנו מצפים להן".

קפטנית אליצור רמלה, עדן רוטברג: "זה משחק גביע ואנחנו פחות מסתכלות על הליגה, אנחנו עושות עבודה קשה כל העונה ומתאמנות קשה בעיקר הזכות הצוות המדהים שלנו. רמה"ש קבוצה מצוינת ואנחנו למדנו אותם, זה יהיה משחק מאוד צמוד ונצטרך לבוא חדות. דור סער חברה קרובה, אני מאוד אוהבת אותה אבל יש משחק חצי גמר ולשעתיים נשים את החברות בצד וניתן בראש אחת לשניה".

עדן רוטברג מאליצור רמלה מול אליצור חולון (צילום: דני מרון, מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל)
עדן רוטברג מאליצור רמלה מול אליצור חולון (צילום: דני מרון, מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל)

מאמן א.ס רמה"ש, רועי לוין: "אנחנו עוסקים בעצמנו, קיבלנו החלטה שמול רמלה הצרה יכולה לבוא ממקום אחר, אנחנו מותג חזק בכדורסל נשים, רצינו מאוד להגיע למעמד הזה ונעשה הכל כדי לנצח". קפטנית א.ס רמה"ש, אופיר קסטן רז, הוסיפה: "אנחנו עושות את ההכנה שלנו ומסתכלות על עצמנו, ואת זה נביא למגרש".

מאמנת הפועל לב ירושלים, לימור פלג: "מצד אחד זה טוב שאתה משחק מול קבוצה בדיוק לפני הגביע, מצד שני גם להם יש את היתרון הזה. ראשל"צ קבוצה מעולה, הם מאוד דומים לנו מבחינת הסגנון ויהיה משחק קשה ומעניין מחר. העובדה שהמועדון שנה ראשונה בליגה, גם בניהול וגם בצוות המקצועי אנחנו יכולים לבנות עולם שאנחנו רוצים ואיך הכדורסל צריך להראות. האגודה הזו בנויה מלמטה, אנחנו מקדמות את הנערות ואת המחלקה הצעירה. יש לנו המון שחקניות צעירות ומוכשרות שרוצות להוכיח שמקומן בליגה הזה, רואים את העבודה הקשה ואת החיבור שיש לנו, זה הרבה הון אנושי".

קפטנית הפועל לב ירושלים, אליסה בארון: "זה מראה כמה טובה הקבוצה שלנו בנויה, השגנו הרבה בתקופה הקצרה הזו, אנחנו קבוצה של לוחמות וננסה להשיג את כל מה שאנחנו יכולות".

הפועל לב ירושלים מול מכבי רמת גן (צילום: עודד קרני, באדיבות מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל)
הפועל לב ירושלים מול מכבי רמת גן (צילום: עודד קרני, באדיבות מנהלת ליגת העל לנשים בכדורסל)

מאמן הפועל ראשל"צ, זיו ארז: "אני רוצה להגיד כל הכבוד ללב ירושלים, הם עושים אחלה עבודה. אנחנו חושבים שאנחנו האגודה מספר 1 בארץ, השחקניות שלנו צעירות וכשרוניות, אני מחזיק מהן, אנחנו לא באים אנדרדוג בשום משחק. אני חושב שבשנה הבאה צריכות להיות 3 זרות, זה יכול לעזור גם לישראליות באימונים".

קפטנית הפועל ראשל"צ, עדן ציפל: "אנחנו צריכות להפוך את החיסרון ליתרון, כל המשחקים האחרונים לא עבדו לטובתנו, אנחנו באות מרוכזות בעצמנו כי זה משחק גביע וזה לא ליגה. נבוא להילחם, ירושלים קבוצה טובה מאוד ואנחנו מוכנים".

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!