דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שני כ"א בניסן תשפ"ד 29.04.24
23.5°תל אביב
  • 18.1°ירושלים
  • 23.5°תל אביב
  • 20.7°חיפה
  • 22.7°אשדוד
  • 21.5°באר שבע
  • 25.0°אילת
  • 22.1°טבריה
  • 18.7°צפת
  • 23.0°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
ספורט

אשרת עיני ב-'מגרש מסכם': "התרגשתי לחזור להפועל ת"א, לשחק עבור הקהל שלנו זה מדהים"

שחקנית הכדורגל והפרשנית התארחה בתוכנית סיכום כדורגל הנשים של 'WSP - הקול של הספורטאיות', יחד עם שחקנית הנבחרת עדן אביטל | בתוכנית סיכום הכדורעף התארחו יו"ר האיגוד רינה דור ומנהלת האקדמיה למצוינות בוינגייט לשעבר מורן בצר תייר, שאחיינה יגב בוכשטב חטוף בעזה

מימן: קארין סנדל, עדן אביטל ואשרת עיני, בתוכנית 'מגרש מסכם' (צילום: WSP - הקול של הספורטאיות)
מימן: קארין סנדל, עדן אביטל ואשרת עיני, בתוכנית 'מגרש מסכם' (צילום: WSP - הקול של הספורטאיות)
WSP הקול של הספורטאיות
WSP הקול של הספורטאיות
מיזם חברתי ופודקאסט
צרו קשר עם המערכת:

שחקניות, מאמנות, מאמנים ונשות מקצוע בספורט התארחו ב-"מגרש מסכם", תכנית הסיכום בענפים המובילים לנשים בספורט: כדורגל, כדורסל, כדוריד וכדורעף. התכנית, שמשודרת בפלטפורמות השונות ברשת (יוטיוב, ספוטיפיי, גוגל) היא חלק ממיזם "WSP – הקול של הספורטאיות בישראל", אותו הקימה שחקנית הכדורסל נועה זליבנסקי.

בפרק השני של סיכום כדורגל הנשים, אותה מנחה קארין סנדל, שחקנית הפועל ת"א ויו"ר ארגון שחקני ושחקניות הכדורגל, התארחו עדן אביטל שחקנית הפועל פ"ת ונבחרת ישראל ואשרת עיני, שחקנית הפועל ת"א ופרשנית הכדורגל בצ'רלטון.

עדן אביטל חוגגת שער במדי נבחרת ישראל מול בולגריה (צילום: עודד קרני, באדיבות ההתאחדות לכדורגל בישראל)
עדן אביטל חוגגת שער במדי נבחרת ישראל מול בולגריה (צילום: עודד קרני, באדיבות ההתאחדות לכדורגל בישראל)

עיני סיפרה על המעבר להפועל ת"א, אחרי ששיחקה בקבוצה בתחילת הקריירה, לפני שהקבוצה נסגרה. "כשמועדון הנשים הוקם, הכנתי מסמך להנהלה איך לדעתי הפועל ת"א נשים צריכה להיות. כשהבנתי שזה רציני חתמתי והתחושות היו מטורפות. לחזור ולשחק עם הקהל שלנו זה מדהים, זה לא קיים בכדורגל הנשים. אפילו כתבו לנו שירי שחקניות".

אביטל סיפרה על העונה המוצלחת בהפועל פ"ת, שבצמרת הטבלה: "עברנו העונה טלטלה רצינית, חלק מהזרות עזבו בעקבות המלחמה. אבל יש אווירה מאוד טובה. הצוות מאוד עוטף אותנו, אנחנו מקבלות את התנאים הכי טובים ועושות את הכל ביחד כדי להצליח על המגרש".

בתוכנית סיכום כדורסל הנשים, אותה מנחה דניאלה ראובן, התארח מאמן העבר המעוטר עדני דגן. התוכנית התמקדה במשחקי גביע המדינה והגמר, שייערך ביום חמישי. בתוכנית סיכום כדוריד הנשים, בהנחיית תמיר ירדן, התארח המאמן דורון כזום, שיחד סיכמו את החודש האחרון בענף, מצב הטבלה והכנה לגמר גביע המדינה.

בתכנית סיכום כדורעף הנשים, בהנחיית עינב מוחרר, התארחו יו"ר איגוד הכדורעף רינה דור ומנהלת האקדמיה למצויינות בוינגייט לשעבר מורן בצר תייר, שאחיינה יגב בוכשטב חטוף בעזה.

דור דיברה על מצב הענף: "לתפיסתי צריך להתחיל את העבודה בגילאים הצעירים ובחינוך. יש לנו תכניות גדולות שמתחילות לצאת לפעולה. הצלחנו לגייס את הנהלת האיגוד לפעול לטובת הצלחת הענף וגדילה בשנים הבאות".

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!