דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום ראשון כ' בניסן תשפ"ד 28.04.24
24.6°תל אביב
  • 25.1°ירושלים
  • 24.6°תל אביב
  • 21.8°חיפה
  • 24.2°אשדוד
  • 27.2°באר שבע
  • 33.9°אילת
  • 30.9°טבריה
  • 22.9°צפת
  • 26.1°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
ספורט

נבחרת הנשים בכדורגל הוגרלה לבית עם סקוטלנד, סרביה וסלובקיה במוקדמות היורו

משחקי המוקדמות יתחילו בחודש אפריל | המטרה של הנבחרת היא להעפיל לפליאוף ממנו ניתן להגיע למשחקי היורו שייערך ב-2025 בשוויץ | הקפטנית שחר נקב: ״רוצות להמשיך את המומנטום הטוב שלנו מהקמפיין האחרון"

נבחרת הנשים של ישראל בליגת האומות (צילום ארכיון: אסי קיפר,  ההתאחדות לכדורגל בישראל)
נבחרת הנשים של ישראל בליגת האומות (צילום ארכיון: אסי קיפר, ההתאחדות לכדורגל בישראל)
ליאור ברטל
ליאור ברטל
כתב ספורט
צרו קשר עם המערכת:

נבחרת הנשים בכדורגל הוגרלה היום (שלישי) במסגרת מוקדמות אליפות אירופה שוויץ 2025 לבית B2 יחד עם נבחרות סקוטלנד, סרביה וסלובקיה. משחקי המוקדמות יתחילו בחודש אפריל. המטרה של הנבחרת היא להעפיל לפליאוף ממנו ניתן להגיע למשחקי היורו.

נבחרת ישראל שובצה בליגה B וקבוצות הדירוג הרביעית, כאשר היא מדורגת ה-35 מתוך 51 בין נבחרות אירופה בהגרלה. ישראל תגיע במומנטום חיובי לטורניר לאחר שזכתה בשנה שעברה במקום הראשון בבית בליגה C ועלתה לדרג בליגת האומות.

שרון בק (מימן) ושירה אלינב במדי נבחרת הנשים בכדורגל מול אסטוניה בליגת האומות (צילום: אסי קיפר, ההתאחדות לכדורגל בישראל)
שרון בק (מימן) ושירה אלינב במדי נבחרת הנשים בכדורגל מול אסטוניה בליגת האומות (צילום: אסי קיפר, ההתאחדות לכדורגל בישראל)

במסגרת מוקדמות היורו חולקו 16 הנבחרות הטובות באירופה ל-4 בתים בליגה A. בסיום שלב הבתים, שתי הראשונות יעלו ליורו 2025 ו-2 הנבחרות שסיימו במקום 3-4 יעברו לשלב הפלייאוף. בליגה B בה תשחק ישראל שובצו 16 נבחרות ל-4 בתים של קבוצות, כולל מארחת הטורניר שתעלה אוטומטית שוויץ. הנבחרות שיסיימו בשלושת המקומות הראשונים, בנוסף לנבחרת בעלת המאזן הטוב ביותר במקום הרביעי בליגת B יעלו לפלייאוף.

בשלב הבתים בליגת C מחולקות 20 נבחרות ל-5 בתים. חמשת הקבוצות שיסיימו ראשונות בכל בית, בנוסף לשלושת הסגניות הטובות ביותר יעלו גם כן לפלייאוף ויפגשו בסיבוב הראשון את שמונת הנבחרות מליגת A. כאשר במקביל ישחקו 12 הנבחרות מליגת B. הנבחרות שניצחו בסיבוב הראשון יפגשו בניהן במאבק על שבעת הכרטיסים הנותרים ליורו.

שחר נקב, קפטנית הנבחרת: ״אני חושבת שקיבלנו בית מאתגר עם נבחרות אכותיות וטובות. אנחנו מאמינות בדרך שאנחנו עוברות עם הצוות המקצועי והרוח הטובה שנמצאת בנבחרת. אנחנו רוצות להמשיך את המומנטום הטוב שלנו מהקמפיין האחרון שבו סיימנו במקום הראשון".

שחר נקב (ימין למעלה) קפטנית נברחת ישראל בכדורגל, חוגגת שער עם חברותיה, מול ארמניה בליגת האומות (צילום: אסי קיפר, ההתאחדות לכדורגל בישראל)
שחר נקב (ימין למעלה) קפטנית נברחת ישראל בכדורגל, חוגגת שער עם חברותיה, מול ארמניה בליגת האומות (צילום: אסי קיפר, ההתאחדות לכדורגל בישראל)

שני דוד, שחקנית הנבחרת: "הגרלה מאתגרת מאוד אבל אנחנו מלאות אמונה ומוטיבציה לעשות משהו חדש ויפה ולהגיע לפלייאוף. עם זאת המטרה העיקרית להישאר בדרג B ונעשה הכל כדי שזה יקרה".

מאמן הנבחרת, ארז בלפר: "בית קשה מאד, בשלב זה אין לנו את האפשרות לארח בארץ, אבל נלמד את הנבחרות היריבות ונעשה את הטוב ביותר. המטרה היא לסיים במקומות 1-3 בכדי להמשיך לפלייאוף ואני מאמין שנעשה זאת".

יו״ר ענף כדורגל נשים בהתאחדות, יפעת כהן: ״הגרלה לא פשוטה, יחד עם זאת הנבחרת שלנו במומנטום חיובי. אני בטוחה שנמשיך בדרך ובמטרות שהצבנו לעצמנו על מנת לסיים באחד משלוש המקומות הראשונים בבית״.

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!