דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שבת י' באייר תשפ"ד 18.05.24
30.4°תל אביב
  • 29.8°ירושלים
  • 30.4°תל אביב
  • 27.6°חיפה
  • 28.6°אשדוד
  • 35.6°באר שבע
  • 39.6°אילת
  • 36.1°טבריה
  • 28.4°צפת
  • 32.4°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
מלחמה בישראל

עדכונים שוטפים / חוסל ברפיח מחבל שהיה מעורב בהשתלטות על הסיוע; בלינקן: "יש הצעה טובה על השולחן"

מפקד אוגדה 98 במסר לדרג המדיני מגבול עזה: "אתם חייבים להיות ראויים לנו" | צה"ל חיסל בכיר חמאס בלבנון | שני פצועים קל-בינוני בפיגוע דקירה בכניסה לירושלים, המחבל נוטרל | צה"ל עצר שבעה מבוקשים ביהודה ושומרון

  • שר הביטחון יואב גלנט בהערכת מצב במערב רצועת עזה (צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון)
    שר הביטחון יואב גלנט בהערכת מצב במערב רצועת עזה (צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון)
  • זירת הפיגוע בכביש המנהרות בכניסה לירושלים (צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
    זירת הפיגוע בכביש המנהרות בכניסה לירושלים (צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
  • כוחות צה"ל ברצועת עזה (צילום: דובר צה"ל)
    כוחות צה"ל ברצועת עזה (צילום: דובר צה"ל)
  • בכיר חמאס בלבנון האדי מוסטפא. חוסל הבוקר בתקיפת רכב בלבנון (צילום: רשתות חברתיות, סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים)
    בכיר חמאס בלבנון האדי מוסטפא. חוסל הבוקר בתקיפת רכב בלבנון (צילום: רשתות חברתיות, סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים)
דבר
צרו קשר עם המערכת:

היום ה-159 למלחמה: צה"ל חיסל את האדי עלי מוסטפא, פעיל מרכזי בחמאס בלבנון. מוסטפא קידום פעולות טרור נגד יעדים ישראליים במדינות שונות ברחבי העולם ושימש כפעיל מוביל במחלקת הבינוי של הארגון. הבוקר זוהו שני שיגורים מלבנון לכיוון רמת הגולן, שנפלו בשטחים פתוחים. התרעה הופעלה רק ביישומון פיקוד העורף.

מפקד אוגדה 98, תא"ל דן גולדפוס, נשא היום הצהרה חריגה לתקשורת, ושלח מסר לדרג המדיני. "אתם חייבים להיות ראויים לנו. אתם חייבים להיות ראויים לאותם לוחמים שקיפחו את חייהם, לאותם אנשי מילואים שלא עניין אותם מאיזה צד הם, ונלחמו ונלחמים זה לצד זה", אמר גולדפוס והוסיף, "תוודאו שכולם לוקחים חלק. אתם חייבים לוודא שלא נחזור ל-6/10 ושכל המאמץ לא היה לשווא. את זה תשימו לעצמכם טוב טוב בראש". הרמטכ"ל שוחח עם ראש הממשלה ושר הביטחון, ויקיים שיחת הבהרה עם תא"ל גולדפוס.

כמו כן, לוחמי צה"ל, שב"כ ומג"ב עצרו הלילה שבעה מבוקשים ברחבי יהודה ושומרון. בג'נין הלוחמים חשפו והשמידו מטענים שהוטמנו מתחת לצירים במטרה לפגוע בכוחות, ועצרו מבוקש. סוכנות הידיעות הפלסטינית "וופא" מדווחת כי שני פלסטינים נהרגו ועוד ארבעה נפצעו במהלך פעילות צה"ל בג'נין. לפי הדיווחים ההרוגים הם רביע א-נאורסי ומחמוד אבו אלהיג'א – מחבלים שהיו מעורבים בפעילות טרור, ובתמונה של אחד מהם הוא נראה עם רובה מונח על כתפו. שלושה מבוקשים נוספים נעצרו בבית אומר שבעציון, ואמצעי לחימה הוחרמו. בשכם נעצרו מבוקש, ובחרס נעצרו שני מבוקשים נוספים. המבוקשים הועברו להמשך חקירת כוחות הביטחון, אין נפגעים לכוחותינו.

עד כה נעצרו מתחילת המלחמה כ-3,500 מבוקשים ברחבי אוגדת יהודה ושומרון וחטיבת הבקעה והעמקים, מעל 1,500 מהם משויכים לחמאס.

גבר בשנות ה-20 לחייו וצעירה כבת 19 נפצעו מדקירה הבוקר בפיגוע במחסום המנהרות בכביש 60, בכניסה לירושלים. מצבם של הפצועים הוגדר קל עד בינוני. המחבל נוטרל בירי על ידי כוחות הביטחון.

שר הביטחון יואב גלנט אמר בסיום הערכת מצב במערב רצועת עזה: ״מתבצעת כאן עבודה בלתי רגילה מעל ומתחת לקרקע, הכוחות מגיעים לכל מקום והמסקנה היא שאין מקום בטוח למחבלים בעזה. גם מי שחושב שאנחנו מתעכבים יראה בקרוב את זה שאנחנו נגיע לכל מקום. את כל מי שהיה מעורב באירועי השביעי באוקטובר נביא לדין – או שנחסל אותו, או שנביא אותו למשפט בישראל. אין מקום בטוח, לא כאן, לא מחוץ לעזה ולא בכל רחבי המזרח התיכון, את כולם נביא למקומם״.

הסיקור החי פתוח
עדכון אוטומטי:  

צה״ל תקף מהאוויר מבנים צבאיים ששימשו את חיזבאללה בדרום לבנון

דובר צה"ל עדכן כי מטוסי קרב תקפו לפני זמן קצר מבנים צבאיים ששימשו את חיזבאללה במרחבים מיס אל-ג׳בל ועייתא א-שעב שבדרום לבנון. בנוסף, כך נמסר, צה״ל תקף במהלך היום בירי ארטילרי במרחב וואדי חמול שבדרום לבנון.

בלינקן: ״יש הצעה טובה לעסקה על השולחן, השאלה אם חמאס יקח אותה״

מזכיר המדינה האמריקני אנתוני בלינקן התייחס בהצהרה לעיתונות למגעים על עסקה לשחרור חטופים, ואמר כי "יש הצעה טובה על השולחן כרגע להפסקת אש, השאלה היא האם חמאס ייקח אותה. האם הוא רוצה להפסיק את הסבל שהוא יצר". בלינקן התייחס גם לעבודות להקמת רציף ימי להעברת הסיוע לעזה, ואמר: "יש תנועה בסיוע, אבל זה לא מספיק. ישראל צריכה לפתוח כמה שיותר נקודות גישה. המסדרון הימי אינו תחליף למסלולים היבשתיים, שנשארו הקריטיים ביותר לקבלת סיוע לעזה".

צה״ל ושב״כ חיסלו בכיר חמאס שעסק בניהול הסיוע ההומניטרי ברפיח

כלי טיס חיסל באופן ממוקד את מחמד אבו חסנה, מחבל חמאס במחלקת המבצעים של מרחב רפיח. התקיפה בוצעה בעקבות מידע מודיעיני מדויק של אמ״ן ושב״כ.

מפקד אוגדה 98 במסר לדרג המדיני: "מבקש מכם לדחוק את הקיצון ולחבק את היחד"

מפקד אוגדה 98, תא"ל דן גולדפוס, נשא היום הצהרה חריגה לתקשורת, כשהוא על מדים, מאזור רצועת עזה. הצהרתו של גולדפוס הייתה בעלת נימה ביקורתית, וככל הנראה לא על דעתו של הרמטכ"ל, שהודיע כי יקיים איתו שיחת הבהרה בעקבות דבריו.

״אני מבקש לפנות למנהיגים שלנו מכל הצדדים, ואני מקווה שיוכלו למצוא זמן להקשיב לליבו של לוחם שנלחם מה-7/10 ביום שבת הארור, ומאז לא הפסקתי להילחם ולא הפסקתי לשלוח לוחמים וללכת איתם לעבר האש", אמר גולדפוס בהצהרתו. "אנחנו לא מתעייפים, אנחנו נחושים לנצח, נחושים להביא הביתה את החטופים, בין אם באופן ישיר או עקיף, אנחנו נחושים להמשיך בכל דרך שנצטרך על מנת להחזיר את הביטחון למדינת ישראל ואזרחיה."

"אל תדאגו, אנחנו לוקחים אחריות על כל מעשינו – לא נברח מאחריות כמו שאנו לא בורחים מהאש. אנו מרכינים ראש לנוכח הכישלון המהדהד שלנו ב-7/10, אך בד בבד מובילים קדימה, שומרים על ערכינו ומשיגים הישגים רבים בשדה הקרב. אבל אתם – אתם חייבים, אתם חייבים להיות ראויים לנו. אתם חייבים להיות ראויים לאותם לוחמים שקיפחו את חייהם, לאותם אנשי מילואים שלא עניין אותם מאיזה צד הם, ונלחמו ונלחמים זה לצד זה."

"תוודאו שכולם לוקחים חלק", רמז גולדפוס לנושא סוגיית השוויון בנטל. "אתם חייבים לוודא שלא נחזור ל-6/10 ושכל המאמץ לא היה לשווא. את זה תשימו לעצמכם טוב טוב בראש. בכל יום, בכל שעה. מדם ליבו של לוחם אני מבקש מכם להיות ביחד, מאוחדים, לדחוק את הקיצון ולאמץ את הביחד. תמצאו את הביחד והמחבר, אנחנו בשדה הקרב מצאנו אותו ולא מתכוונים לוותר עליו. תעשו שזה יהיה שווה״.

עימותים בין כוחות הביטחון למתפרעים במזרח י-ם, בקבוקי תבערה נזרקו לעבר הכוחות

עימותים מתקיימים בשעה האחרונה בין מתפרעים בשכונת שועפאט שבמזרח ירושלים לבין כוחות הביטחון, לאחר שבמהלך הפרת סדר מתפרעים זרקו בקבוקי תבערה לעבר כוחות הביטחון, שהשיבו בירי לעבר המפגינים.

החיסולים ברפיח: יו"ר ועדת החירום של חמאס וקמב"צ משטרת רפיח

מקורות צבאיים מוסרים כי היום חוסלו ברפיח יו"ר ועדת החירום של חמאס וקצין המבצעים של משטרת רפיח.

האזעקות בעמק החולה: 3 שיגורים זוהו מלבנון, נפילות בשטחים פתוחים ללא נפגעים או נזק

גלנט בהערכת מצב במערב הרצועה: "אין מקום בטוח למחבלים בעזה, נגיע לכל מקום"

שר הביטחון יואב גלנט נכנס הבוקר לרצועת עזה עם כוחות אוגדה 162, בראשות מפקד האוגדה תת-אלוף איציק כהן, וקיים הערכת מצב יחד עם מפקד חטיבת הנח״ל, אלוף משנה יאיר צוקרמן ומפקד חטיבה 401 אלוף משנה בני אהרון. השר ערך תצפית על עבודות ההכנה לפתיחת ציר הסיוע הימי.

שר הביטחון יואב גלנט בהערכת מצב במערב רצועת עזה (צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון)
שר הביטחון יואב גלנט בהערכת מצב במערב רצועת עזה (צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון)

בסיום הערכת המצב אמר: ״מתבצעת כאן עבודה בלתי רגילה מעל ומתחת לקרקע, הכוחות מגיעים לכל מקום והמסקנה היא שאין מקום בטוח למחבלים בעזה. גם מי שחושב שאנחנו מתעכבים יראה בקרוב את זה שאנחנו נגיע לכל מקום. את כל מי שהיה מעורב באירועי השביעי באוקטובר נביא לדין – או שנחסל אותו, או שנביא אותו למשפט בישראל. אין מקום בטוח, לא כאן, לא מחוץ לעזה ולא בכל רחבי המזרח התיכון, את כולם נביא למקומם״.

על האספקה שצפויה להגיע לעזה דרך הים אמר כי היא תאפשר "אספקה לאזרחים ולא לחמאס. כל מעשה כזה מחליש את החמאס ומחזק את האחיזה שלנו, ומשפר את יכולתנו להמשיך את הלחימה".

שר הביטחון יואב גלנט בהערכת מצב במערב רצועת עזה (צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון)
שר הביטחון יואב גלנט בהערכת מצב במערב רצועת עזה (צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון)

צה"ל הרחיק 2 חשודים שצללו סמוך לגבול הרצועה

כוחות צהל זיהו 2 חשודים צוללים בצפון הרצועה, במרחק של 3 ק"מ מהגבול. כיתות הכוננות ביישובים הסמוכים קיבלו הנחיות להיות בכוננות.

מדובר צה"ל נמסר: "מוקדם יותר היום זוהו שני חשודים לבושים בציוד צלילה שהפרו את ההוראות הביטחוניות במרחב הימי בצפון רצועת עזה. כוחות זרוע הים היו במעקב אחר החשודים לאורך כל האירוע וביצעו ירי הרחקה לעברם, לאחר מכן חזרו החשודים למרחב המותר".

אזעקות ביסוד המעלה, חולתה ורמות נפתלי

דיווח פלסטיני על שני הרוגים בתקיפת רכב בח'רבת אלעדס ברפיח

שרת החוץ של דרום אפריקה באיום על לוחמי צה"ל בעלי אזרחות: "כשתגיעו תיעצרו"

מטוסי קרב תקפו יעדי חיזבאללה בדרום לבנון

מטוסי קרב של חיל האוויר תקפו מבנה צבאי של ארגון הטרור חיזבאללה במרחב קנטרה ותשתית צבאית של הארגון במרחב יעטר.

מוקדם יותר היום הותקפו עמדת שיגור ומבנה צבאי של ארגון הטרור חיזבאללה במרחב עלמא א-שעב.

גרמניה הודיעה: "נצניח סיוע בשמי עזה"

שר ההגנה הגרמני, בוריס פיסטוריוס, הודיע כי ארצו תצטרף לשורת מדינות בעולם – בהן ארה"ב – ותצניח סיוע הומניטרי בשמי רצועת עזה. "לתושבי עזה חסרים הצרכים הבסיסיים ביותר. אנחנו רוצים לעשות את חלקנו ולהבטיח את הגישה שלהם לאוכל ולתרופות".

אזעקות בעוטף עזה

התרעות צבע אדום הופעלו ביישובים: נתיב העשרה, יד מרדכי, ארז.

בלבנון מדווחים: עוד תקיפות בדרום המדינה

רשת "אל-מיאדין" הלבנונית, שמזוהה עם חיזבאללה, דיווחה על תקיפות ארטילריה ישראליות בעיירה יארין שבדרום לבנון.

צה"ל מאשר שחיסל מחבל חמאס מרכזי בלבנון: "קידם פעולות טרור נגד יעדים ישראליים בעולם"

דובר צה״ל: צה"ל חיסל מחבל חמאס מרכזי במרחב לבנון; קידם פעולות טרור נגד יעדים ישראליים בעולם. מוקדם יותר היום כלי טיס תקף באזור צור שבשטח לבנון את המחבל האדי עלי מצטפא, פעיל מרכזי בארגון הטרור חמאס השייך למרחב החוץ של הארגון.

האדי עסק בהכוונת חוליות ופעילויות טרור בשטח וכן קידם פיגועים נגד יעדים ישראליים ויהודים במדינות שונות ברחבי העולם. בנוסף שימש כפעיל מוביל במחלקת הבינוי של הארגון שהייתה ברשות סמיר פנדי, ממקורביו של צאלח אל ערורי שחוסל יחד עימו. צה״ל וכוחות הביטחון ימשיכו לפעול נגד ארגון הטרור חמאס בכל זירה בה יפעל.

היועמ"שית לבן גביר: הגעתך למשרדי מח"ש היום – השפעה פסולה על חקירות

חמאס: אחד מבכירי הזרוע הצבאית בלבנון חוסל ברכב שהותקף בצור

בחמאס מדווחים כי הפעיל שחוסל בתקיפה ליד צור בלבנון, האדי מוסטפא, הוא אחד מבכירי הזרוע הצבאית של ארגון הטרור בלבנון. הוא תואר בדיווח של ערוץ הרדיו של חמאס כ"אחד המנהיגים" של גדודי עז א-דין אל-קסאם בלבנון. מוסטפא, כך לפי הדיווחים, נהרג בתקיפה אווירית של הרכב שבו נסע. הוא התגורר במחנה הפליטים א-רשידיה הסמוך לצור.

בכיר חמאס בלבנון האדי מוסטפא. חוסל הבוקר בתקיפת רכב בלבנון (צילום: רשתות חברתיות, סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים)
בכיר חמאס בלבנון האדי מוסטפא. חוסל הבוקר בתקיפת רכב בלבנון (צילום: רשתות חברתיות, סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים)

דיווח: פעיל חמאס חוסל בתקיפה בדרום לבנון

הערוץ הסעודי "אל-חדת'" דיווח כי אחד ההרוגים בתקיפה בדרום לבנון הוא פלסטיני בשם האדי מוסטפא ממחנה פליטים הפלסטיני א-רשידיה, השוכן סמוך לצור. לפי הדיווח, מוסטפא הינו פעיל חמאס. במקביל, וזמן קצר אחרי ההפצצה בצור, כלי תקשורת בלבנון דיווחו על עוד תקיפות בדרום המדינה.

בן גביר תקף את ההחלטה לחקור את הלוחם שירה בבן 12 בשועפט: "זו בושה וחרפה, עשה עבודה למופת"

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר הגיע למשרדי מח"ש בירושלים, כדי להביע תמיכה, לדבריו, בלוחם מג"ב שירה אתמול בנער בן ה-12 במהלך הפרות הסדר בשועפט שבמזרח ירושלים.

בן גביר תקף: "זה מזעזע שמח"ש בכלל העזה להזמין את הלוחם לחקירה, זו בושה וחרפה. מח"ש הורסת את ההרתעה של מדינת ישראל ופוגעת בלוחמים שלנו. אני לא מתכוון להתערב בחקירה של מח"ש, אבל במסגרת הסמכויות שלי אתן גב ללוחם הזה, שעשה עבודה למופת".

כוחות הביטחון עצרו 7 מבוקשים ברחבי יהודה ושומרון; בג'נין הושמדו מטענים

לוחמי צה"ל, שב"כ ומג"ב עצרו הלילה שבעה מבוקשים ברחבי יהודה ושומרון. בג'נין שבחטיבת מנשה הלוחמים חשפו והשמידו מטענים שהוטמנו מתחת לצירים במטרה לפגוע בכוחות, ועצרו מבוקש. במהלך הפעילות הלוחמים ירו לעבר חמושים שזוהו במרחב, זוהו פגיעות. כך מפרסם היום (רביעי) דובר צה"ל.

בבית אומר שבעציון עצרו הלוחמים שלושה מבוקשים והחרימו אמצעי לחימה. בשכם שבחטיבת שומרון הכוחות עצרו מבוקש. בחרס שבחטיבת יהודה הכוחות עצרו שני מבוקשים נוספים. המבוקשים שנעצרו הועברו להמשך חקירת כוחות הביטחון, אין נפגעים לכוחותינו.

עד כה נעצרו מתחילת המלחמה כ-3,500 מבוקשים ברחבי אוגדת יהודה ושומרון וחטיבת הבקעה והעמקים, מעל 1,500 מהם משויכים לארגון הטרור חמאס.

הירי לגליל המערבי: השיגור נפל בשטח לבנון

דיווח: עלה לשניים מספר ההרוגים בתקיפת הרכב בלבנון

סוכנות הידיעות רויטרס מדווחת, מפי שני גורמי ביטחון בלבנון, כי בתקיפה באזור העיר צור שבדרום המדינה נהרגו שני נוסעי הרכב שהופצץ.

אזעקות בחניתה בגליל המערבי, אחרי הדיווח על חיסול בדרום לבנון

המפכ"ל בזירת הפיגוע: "התקופה רגישה וקיצונים מנסים להבעיר את השטח"

מפכ"ל המשטרה יעקב שבתאי אמר בהצהרה מזירת פיגוע הדקירה במחסום המנהרות: "האירוע נגמר למזלנו בצורה טובה עקב עבודה מקצועית של הכוחות. גם פה נלמד, נפיק את הלקחים ונראה איך אנחנו משתפרים בעתיד, מאחר והאזור הזה כבר הפך להיות יעד שמותקף כבר פעם שלישית ברצף".

גנץ יכנס ב11:30 את סיעתו וימסור הצהרה לתקשורת

2 שיגורים מלבנון לרמת הגולן: הרקטות התפוצצו בשטחים פתוחים

שני שיגורים זוהו הבוקר (רביעי) מלבנון לכיוון רמת הגולן. הרקטות התפוצצו בשטחים פתוחים, התרעה הופעלה רק ביישומון פיקוד העורף.

דיווח: רכב הותקף על ידי כטב"ם בדרום לבנון

הערוץ הלבנוני "אל-מנאר" של ארגון הטרור חיזבאללה דיווח כי רכב הותקף על ידי כטב"ם בכביש צור-אנקורה שבדרום לבנון.

דיווח: צרפת פועלת לחדש את הסכם הכנסת התרופות לחטופים בעזה

מקור מצרי אמר לעיתון "אלערבי אלג'דיד" הפרו-קטרי כי התמורה המוצעת היא הכנסת תרופות לבתי החולים ברצועה.

דיווח פלסטיני: שני מחבלים נהרגו בפעילות צה"ל באזור ג'נין

סוכנות הידיעות הפלסטינית "וופא" מדווחת כי שני פלסטינים נהרגו ועוד ארבעה נפצעו במהלך פעילות של צה"ל באזור ג'נין. לפי הדיווחים ההרוגים הם רביע א-נאורסי ומחמוד אבו אלהיג'א – מחבלים שהיו מעורבים בפעילות טרור, ובתמונה של אחד מהם הוא נראה עם רובה מונח על כתפו.

המרכז הרפואי הדסה: פצוע בן 25 מהפיגוע במחסום המנהרות סובל מדקירה בראשו, מצבו קל

המרכז הרפואי הדסה: אל יחידת הטראומה בהדסה עין כרם פונה בחור בן 25 מפיגוע דקירה במחסום המנהרות. סובל מדקירה בראשו, מצבו קל ובהכרה מלאה.

שני פצועים קל בפיגוע דקירה במחסום המנהרות בכניסה לירושלים

נפצעו מדקירה הבוקר (רביעי) בפיגוע במחסום המנהרות בכביש 60, בכניסה לירושלים. מצבם של הפצועים הוגדר קל עד בינוני, והמחבל נוטרל בירי על ידי כוחות הביטחון.

דוברות מד"א: בשעה 08:16 התקבל דיווח על 2 פצועים בפיגוע דקירה סמוך למחסום המנהרות ביציאה מירושלים. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח שערי צדק, גבר כבן 25 וצעירה בת 19 במצב קל עד בינוני עם פצעי דקירה בגופם.

צבא ארה"ב: ארבע ספינות בדרכן למזרח התיכון לצורך הקמת הרציף הימי בעזה

נשיא מצרים ויו״ר הרשות הפלסטינית שוחחו לרגל הרמדאן ודנו במאמצים להפסקת אש

נשיא מצרים עבד אל-פתאח א-סיסי שוחח בטלפון עם יו״ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן לרגל הרמדאן. א-סיסי אישר את תמיכתה של מצרים בפלסטינים, את מאמציה להשגת הפסקת אש ברצועת עזה ואת תמיכתה בהשגת הזכויות לפלסטינים במדינה עצמאית.

בהנחיית הדרג המדיני: 6 משאיות סיוע עברו לצפון הרצועה כחלק מפיילוט

בהתאם להנחיית הדרג המדיני, שש משאיות סיוע נכנסו לצפון רצועת עזה דרך "מעבר 96" כחלק מפיילוט נסיוני במטרה למנוע השתלטות של חמאס על הסיוע. המשאיות עברו בידוק ביטחוני קפדני בידי גורמי ביטחון ישראליים במעבר כרם שלום ומכילות סיוע מארגון המזון העולמי.

5 פלסטינים שהתכוונו להשליך בקבוקי תבערה באזור ירושלים נורו, שניים מהם נהרגו

לוחמי מג"ב נטרלו חמישה חשודים שהבעירו בקבוקי תבערה והתכוונו להשליכם לעבר נהגים בכביש 436, בין שכונת רמות לגבעת זאב שמצפון לירושלים. הלוחמים פתחו לעברם בירי, וחמשת החשודים נתפסו והועברו לקבלת טיפול רפואי. אין נפגעים בקרב הכוחות.

פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!