דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שבת י"ט בניסן תשפ"ד 27.04.24
22.1°תל אביב
  • 19.5°ירושלים
  • 22.1°תל אביב
  • 18.7°חיפה
  • 21.6°אשדוד
  • 20.7°באר שבע
  • 26.3°אילת
  • 23.5°טבריה
  • 17.4°צפת
  • 21.4°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
ספורט

נבחרת ההתעמלות האמנותית הציגה את התרגילים לאולימפיאדת פריז: "מודעות לציפיות הגדולות מאיתנו"

באירוע ההשקה שנערך במכון וינגייט, הציגו מתעמלות הנבחרת הקבוצתית והמתעמלת האישית דריה אטמנוב, חלקים מהתרגילים אותם יבצעו במשחקים האולימפיים | איילת זוסמן, המאמנת הראשית בענף: "אנחנו נכונות לאתגרים שמחכים לנו בחודשים הקרובים"

נבחרת ישראל בהתעמלות אמנותית בהצגת התרגיל האולימפי (צילום: איגוד ההתעמלות)
נבחרת ישראל בהתעמלות אמנותית בהצגת התרגיל האולימפי (צילום: איגוד ההתעמלות)
ליאור ברטל
ליאור ברטל
כתב ספורט
צרו קשר עם המערכת:

איגוד ההתעמלות בישראל ערך היום (רביעי) במכון וינגייט אירוע השקה לעונה האולימפית של נבחרת התעמלות אמנותית. מתעמלות הנבחרת הקבוצתית והמתעמלת האישית דריה אטמנוב חלקים מהתרגילים אותם יבצעו במשחקים האולימפיים בפריז. האירוע התקיים כשבוע בדיוק לפני יציאת המשלחת האולימפית לתחרות הבינלאומית הראשונה לעונה במסגרת גביע העולם ביוון, שם יציגו לראשונה את התרגילים.

צוות הנבחרת: המתעמלת דריה אטמנוב (הפועל רמת אליהו ראשון לציון) ומתעמלות הנבחרת אופיר שחם (עירוני נתניה), הדר פרידמן (מכבי מקפ"ת פתח תקוה), דיאנה סברצוב, רומי פריצקי (מכבי ת"א) ושני בקנוב (מכבי חיפה).

המאמנת הראשית בענף התעמלות אמנותית היא איילת זוסמן, המאמנות – אלה סמופלוב ונטליה סטיפנובה, מנהלת הנבחרת היא נטשה אסמולוב, עוזרות המאמנות – לינוי אשרם, אידה מיירין ואלונה קושבצקי, המורות לבלט – מריה גריבקובה, גלינה ברסקי והצוות הרפואי – נטלי ברטלר, ד"ר לובה גליצקיה, רוני שחורי, אורית ישראל.

נבחרת ישראל בהתעמלות אמנותית באליפות עולם בוולנסיה 2023 (צילום: reuters/IPA/Sipa)
נבחרת ישראל בהתעמלות אמנותית באליפות עולם בוולנסיה 2023 (צילום: reuters/IPA/Sipa)

איילת זוסמן, המאמנת הראשית בענף התעמלות אמנותית, אמרה: "אנחנו נכנסות לעונה הקרובה בתחושה גדולה של גאווה לייצג את המדינה שלנו, במיוחד בתקופה הנוכחית. אנחנו מודעות לציפיות הגדולות שיש מאיתנו אחרי שנה פנומנלית שאותה סיימנו עם הנבחרת כאלופות עולם ודריה שסיימה עם מדליית הארד בקרב רב, ואנחנו נכונות לאתגרים שמחכים לנו בחודשים הקרובים כאשר השיא כמובן יגיע בחודש אוגוסט".

"בחודשים האחרונים עבדנו בכל הכוח כדי ליצור תרגילים שמייצגים אותנו ואת המורשת שלנו אבל גם נותנים כבוד למדינה המארחת", הוסיפה זוסמן. "יש לנו צוות מדהים, צוות מנצח. אני בטוחה שיחד, נוכל להגשים חלומות".

המתעמלת האמנותית דריה אטמנוב, אלופת אירופה בקרב רב לשנת 2022 (צילום: איגוד ההתעמלות בישראל)
המתעמלת האמנותית דריה אטמנוב, אלופת אירופה בקרב רב לשנת 2022 (צילום: איגוד ההתעמלות בישראל)

יו"ר האיגוד, אבי שגיא: השנה האולימפית היא שנה מיוחדת. כל המאמצים של השנים האחרונות מתנקזים לרגע שיא ייחודי בחודש אוגוסט ובתקופה הזו במיוחד, אנחנו מרגישים גאווה עצומה לשלוח את הנבחרת, כשגרירות של כולנו. אנחנו באיגוד מובילים את העשייה במקצועיות ומתוך מטרה להניף את הדגל בכל זירה. אנחנו מאמינים בצוות המאמנות והמתעמלות המוכשרות של הנבחרת שייעשו את מה שהן יודעות בצורה הכי טובה ויספקו לנו הרבה רגעי גאווה בצבע כחול לבן, בדיוק כמו שעשו פעם אחר פעם בשנתיים האחרונות.

פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!