דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שני כ"א בניסן תשפ"ד 29.04.24
24.0°תל אביב
  • 21.9°ירושלים
  • 24.0°תל אביב
  • 21.8°חיפה
  • 24.8°אשדוד
  • 27.5°באר שבע
  • 33.5°אילת
  • 27.0°טבריה
  • 21.4°צפת
  • 24.8°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
ספורט

במרחק שני ניצחונות מכרטיס ליורו: נבחרת ישראל תפגוש את איסלנד

הכחולים-לבנים יעלו הערב (21:45) למשחק גורלי מול האיסלנדים בחצי גמר פלייאוף העלייה לאליפות אירופה | אם תעבור, תפגוש ישראל את המנצחת בין בוסניה ואוקראינה | המאמן אלון חזן: "זה רגע האמת שלנו, חייבים לנטרל רעשי רקע"

ליאל עבדה חוגג שער במדי נבחרת ישראל מול איסלנד (צילום: עודד קרני, באדיבות ההתאחדות לכדורגל בישראל)
ליאל עבדה חוגג שער במדי נבחרת ישראל מול איסלנד (צילום: עודד קרני, באדיבות ההתאחדות לכדורגל בישראל)
יאיר צוקר
יאיר צוקר
עורך ספורט
צרו קשר עם המערכת:

נבחרת ישראל תפגוש הערב (חמישי 21:45, ישיר ב-5 SPORT) את איסלנד במסגרת חצי גמר פלייאוף העלייה ליורו 2024. בחצי הגמר השני ייפגשו בוסניה עם אוקראינה. שתי המנצחות יפגשו בגמר הפלייאוף למשחק בו המנצחת תעפיל ליורו 2024. כ-550 אוהדים הבטיחו את הגעתם למשחק ביום חמישי. 400 מישראל ועוד 150 מהקהילה היהודית בהונגריה.

נבחרת ישראל ערכה אמש מסיבת עיתונאים בבודפשט לקראת המשחק הגורלי. מאמן הנבחרת, אלון חזן, התייחס למעמד: "היינו שמחים להיות אחרי הסיטואציה הזאת, אבל אנחנו לא מסתכלים לאחור. זה משחק חשוב עבורנו כדי להעפיל לשלב הבא וליורו".

ערן זהבי חוגג שער במדי נבחרת ישראל מול רומניה, במוקדמות יורו 2024 (צילום: AP/Dans Erdos)
ערן זהבי חוגג שער במדי נבחרת ישראל מול רומניה, במוקדמות יורו 2024 (צילום: AP/Dans Erdos)

כשנשאל על שחקניו ענה חזן: "עוד לפני שאנחנו עולים לכר הדשא, אני חושב שאנחנו צריכים להגביר את המחויבות שלנו. אנחנו משלמים מחיר על דברים קטנים. ברגע שנשפר את זה, אנחנו שחקני כדורגל טובים, ואנחנו צריכים להביא שם רמה גבוהה יותר מהמשחקים האחרונים כדי להשיג את מה שאנחנו רוצים".

חזן התייחס גם למלחמה בארץ ולהשפעתה על הקבוצה, ואמר כי "אף אחד מאיתנו לא מתייחס לאף אמירה שנאמרה והיא לא בהקשר של כדורגל. אם נצטרך לומר מילת מוטיבציה לשחקנים מבלי שהם מבינים מה גודל המעמד אז אנחנו נחותים מראש. אנחנו חייבים לנטרל כל רעש וצליל מסביב שלא מוסיף לנו על כר הדשא. היכולת להכריע היא כמה אנחנו מחויבים ומרוכזים על כר הדשא. אנחנו מפוקסים, מפוקסים על כדורגל, מתרכזים בכדורגל".

אלון חזן, מאמן נבחרת ישראל בכדורגל (צילום: ההתאחדות לכדורגל בישראל)
אלון חזן, מאמן נבחרת ישראל בכדורגל (צילום: ההתאחדות לכדורגל בישראל)

על מנור סולומון, שיעבור ניתוח נוסף עקב פציעה: "הוא שחקן חשוב אצלנו, אבל לאורך כל הדרך לא דיברתי על שחקנים שלא עומדים לרשותנו. צריך להתייחס למי שמשחק, השחקנים שמקבלים הזדמנות ומחכים לעלות לדשא, כדי להוכיח שהם צריכים לקבל את המפתחות".

קפטן הנבחרת, אלי דסה: "איסלנד היא נבחרת אגרסיבית, מחויבת. ביחס לליגת האומות הם השתפרו, יש להם כמה שחקנים בקבוצות ברמה גבוהה עם המון כישרון. אי אפשר לצעוק פייבוריטים, זה ממש לא ככה, זה כן יהיה ככה אם נבוא עם מאה אחוז שלנו. מהרגע הראשון שעליתי לנבחרת זו ההזדמנות האחרונה, זה לא דבר ברור מאליו. יש לנו כישרונות צעירים, יש מאמנים טובים ובשנים הבאות נראה את הכדורגל בישראל עושה צעד קדימה".

פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!