
דובר צה"ל תא"ל דניאל הגרי. 220 חולים פונו מבית החולים בליווי ציוד רפואי (צילום: אבשלום ששוני/פלאש90)
עדכון אחרון: 21.03.2024 | 20:54
בהצהרתו הערב אמר דובר צה"ל תא"ל דניאל הגרי כי בלחימה בבית החולים שיפא בעזה נלכד ריכוז המחבלים הגדול ביותר מאז תחילת המלחמה, בהם בכירים שלא ניתן עדיין לפרסם את שמותיהם. "עד כה נעצרו מעל 350 מחבלים, המהווים מקור למידע רב".
עוד ציין דובר צה"ל כי הושמדו תשתיות תת-קרקע בבית החולים והמפקדה של המחבלים במקום. "כרגע הכוחות חוקרים וממצים מודיעין בשטח".
תא"ל הגרי הבהיר, כי הפעולה בשיפא גרמה לפגיעה משמעותית בחמאס ובג'יהאד האיסלאמי. "הלחימה נמשכת, יש מחבלים שעדיין מתבצרים באיזור חדר המיון".
עוד ציין דובר צה"ל כי 220 חולים פונו מבית החולים בליווי ציוד רפואי וצוותי רופאים.

