דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שני כ"א בניסן תשפ"ד 29.04.24
20.0°תל אביב
  • 14.1°ירושלים
  • 20.0°תל אביב
  • 19.6°חיפה
  • 19.3°אשדוד
  • 17.7°באר שבע
  • 20.4°אילת
  • 21.6°טבריה
  • 16.4°צפת
  • 19.1°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
ההסתדרות

יו"ר ההסתדרות למנהיגי החרדים: "אנחנו צריכים אתכם, תשתלבו בצבא ותהיו חלק מהמגזר החברתי"

ארנון בר-דוד נאם אמר אתמול (ג') בוועידת החוסן של 'כלכליסט' בתל אביב: "התייצבות של כולנו היא המפתח לקיומה של מדינת ישראל. כך נוכל לחזק את החוסן הלאומי, הביטחוני, הכלכלי והחברתי"

יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד בוועידת החוסן של 'כלכליסט' (צילום: דוברות ההסתדרות)
יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד בוועידת החוסן של 'כלכליסט'. "ההחלטות הכלכליות שמתקבלות בצמרת הפוליטית אינן נכונות ומחלקות את הכסף למקומות לא נכונים" (צילום: דוברות ההסתדרות)
ניצן צבי כהן
ניצן צבי כהן
כתב לענייני עבודה
צרו קשר עם המערכת:

"הייתי נגד האמירות שקראו לצאת מהסד"כ של המילואים בזמן המחאות. אין דבר יותר קדוש מצה"ל", אמר יו"ר ההסתדרות ארנון בר-דוד אתמול (שלישי) בוועידת החוסן של 'כלכליסט' בתל אביב, וקרא להשאיר את צה"ל מחוץ לשיח הפוליטי ולמחאות. "התייצבות של כולנו היא המפתח לקיומה של מדינת ישראל. צריך לחזק את צה"ל".

יו"ר ההסתדרות הוסיף כי יש לחזק את צה"ל באמצעות הסטת תקציבים וגיוס כוח אדם נוסף מהמגזר החרדי, וקרא למנהיגי הציבור החרדי: "אנחנו צריכים אתכם, תשתלבו בצבא ותהיו חלק מהמגזר החברתי. כך נוכל לחזק את החוסן הלאומי, החוסן הביטחוני, החוסן הכלכלי והחוסן החברתי".

בר-דוד חזר על קריאתו להחליט על מועד מוסכם לבחירות בעוד כשנה, כדי להתמקד בלחימה ובעיקר כדי להחזיר את החטופים, החטופות והעקורים מצפון ומדרום. יו"ר ההסתדרות הדגיש פעם נוספת כי אין בכוונתו להשבית את המשק בקריאה לבחירות מיידיות, ושההסתדרות בהובלתו תמשיך לבנות ולהוביל את המשק, כפי שעשתה עד היום, בוודאי בשעת מלחמה.

בר-דוד שיבח את חוזקו של המשק הישראלי, אשר הוכיח את עצמו מיומה הראשון של הלחימה. "המפעלים, התחבורה, התעשיות, הנמלים וכלל המשק עבדו 24/7 כדי להמשיך להניע את המדינה, ולתת חוסן כלכלי למדינת ישראל. אולם ההחלטות הכלכליות שמתקבלות בצמרת הפוליטית אינן נכונות ומחלקות את הכסף למקומות לא נכונים. לכן הוחלט על הורדת דירוג האשראי של ישראל".

יו"ר ההסתדרות התייחס לשנה המטלטלת שחוותה החברה הישראלית: "עברנו שנה לא פשוטה, החוסן החברתי נפגע. קיטבו בינינו ביתר שאת. שנה של הפגנות, מהפכה משפטית, פיטורי שר הביטחון. משרדי הממשלה לא מנוהלים. אמרתי זאת לפני המלחמה, וגם היום המצב לא השתנה. ראש הממשלה לא מנהל את המדינה. מתעסקים בדברים שוליים. ובצל כל אלו, אירועי 7 באוקטובר הציבו לנו מראה מול הפנים שהראתה לנו את מצב החוסן החברתי שלנו. השיסוי, הפילוג וההפגנות פגעו בחוסן החברתי והלאומי של מדינת ישראל".

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!