דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שלישי כ"ב בניסן תשפ"ד 30.04.24
23.1°תל אביב
  • 17.2°ירושלים
  • 23.1°תל אביב
  • 20.2°חיפה
  • 21.5°אשדוד
  • 20.4°באר שבע
  • 24.3°אילת
  • 25.2°טבריה
  • 17.8°צפת
  • 22.8°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
מלחמה בישראל

נתב"ג חזר לפעול אחרי שהושבת: חברות זרות ביטלו טיסות, נמל רמון עדיין סגור

נמל התעופה בן גוריון נפתח אחרי 7 שעות שהיה סגור, בעקבות המתקפה האיראנית | ברשות שדות התעופה הודיעו כי לוח הטיסות צפוי להשתנות | הטיסות לאילת בוטלו, גם ב-KLM, אייר פראנס ו-WIZZ הודיעו על ביטולים

מטוס חונה בנמל תעופה בן גוריון (צילום: משה שי / פלאש 90).
מטוס חונה בנמל תעופה בן גוריון (צילום: משה שי / פלאש 90).
ארז רביב
ארז רביב
כתב
צרו קשר עם המערכת:

נמל התעופה בן גוריון חזר לפעול הבוקר (ראשון), אחרי שהושבת בעקבות המתקפה מאיראן. נמל התעופה רמון עדיין סגור והטיסות לאילת לא יחודשו היום. גם בירדן, בעיראק ובלבנון הודיעו על פתיחת המרחבים האוויריים במדינתם מחדש.

"המרחב האווירי של מדינת ישראל נפתח ונתב"ג חוזר לפעול ב-7:30", נכתב בהודעת רשות שדות התעופה. בהתאם להנחיית מערכת הביטחון, "לוח הטיסות מנתב"ג צפוי להשתנות. ציבור הנוסעים מתבקש להתעדכן מול חברות התעופה ובאתר רשות שדות התעופה לגבי מועדי הטיסות החדשים טרם הגעתו לשדה התעופה. שדות התעופה הפנים-ארציים ייפתחו במהלך היום. נמשיך לעדכן בהתאם להתפתחויות".

באל על הודיעו על חזרת הפעלת הטיסות "לאחר ביצוע התאמות". "אנו פועלים לייצוב לוח הטיסות בהקדם, וממליצים לכל הנוסעים לוודא את מועד המראתם המעודכן, טרם יציאה לשדה התעופה. כל השינויים בלוח הטיסות מפורטים באתר אל על. מדיניות השינויים והביטולים המקלה לטיסות הממריאות עד יום שבת, 20 באפריל (כולל) תקפה כפי שפורט מעלה. חברת אל על תמשיך לפעול ככל שיתאפשר לה לשמירת הגשר האווירי מישראל ואליה, בתוך מתן מענה לכלל הנוסעים באשר הם".

במסגרת השינויים נודע כי כל הטיסות לאילת לא יתחדשו היום. בישראייר אמרו: "עם פתיחת שדה התעופה בנתב"ג ישראייר חוזרת לטוס לטיסות בין-לאומיות ופועלת להטמעת לוח טיסות לימים הקרובים. הודעות מפורטות לגבי הטיסות יישלחו לנוסעים הרלוונטיים. אנו מבקשים מהנוסעים להתעדכן בשינויים הצפויים בלוח הטיסות באתר האינטרנט של ישראייר בערוצי התקשורת וברשתות החברתיות".

גם בארקיע עדכנו בהתאמות בלוח הטיסות: "בעקבות המצב הביטחוני, ארקיע עושה התאמות בלוח הטיסות. מידע מעודכן לגבי הטיסות יימסר לנוסעים. ארקיע פועלת על פי הנחיות הגורמים הרלוונטיים ורשות שדות התעופה".

חלק מהחברות הזרות ביטלו את טיסותיהן לישראל. חברות אייר-פראנס ו-KLM הודיעו כי בצל המצב הביטחוני בישראל ביממה האחרונה, נאלצת הקבוצה לבטל את טיסותיה. "טיסות אייר פראנס ביום ראשון 14.4 וביום שני 15.4 לישראל וממנה מבוטלות. טיסות KLM ביום ראשון 14.4 לישראל וממנה מבוטלות. הקבוצה מאפשרת מדיניות שינויים וגמישות ליוצאים מהארץ עד 22.4 בהתאם לתנאים המפורסמים".

חברת WIZZ הודיעה גם היא על ביטול טיסותיה מישראל היום ליעדים רומא, ורשה, בודפשט, בוקרשט ואבו דאבי. גם חברת התעופה איתיחאד הודיעה על ביטול שירותיה לתל אביב ורבת עמון בתגובה על סגירת המרחב האווירי באזור.

ניתן להתעדכן בלוח ההמראות והנחיתות באתר רשות שדות התעופה.

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!