דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שני כ"א בניסן תשפ"ד 29.04.24
20.8°תל אביב
  • 19.1°ירושלים
  • 20.8°תל אביב
  • 19.7°חיפה
  • 20.6°אשדוד
  • 18.0°באר שבע
  • 28.3°אילת
  • 22.6°טבריה
  • 19.6°צפת
  • 20.9°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
ספורט

בדרך לנפץ עוד שיאים: קייטלין קלארק נבחרה ראשונה בדראפט ה-WNBA

הגארדית בת ה-22, שיאנית הנקודות של כדורסל המכללות ומי שבזכותה כדורסל המכללות לנשים שבר את שיאי הצפייה בארה"ב, נבחרה על ידי אינדיאנה פיבר: "חלמתי על הרגע הזה מכיתה ב'" | לוס אנג'לס ספארקס בחרה במקום השני את קמרון ברינק

קייטלין קלארק עם הקומישינר של ה-WNBA, קת'י אנגלברט לאחר שנבחרה ראשונה בדראפט ה-WNBA, על-ידי אינדיאנה פייבר (צילום: AP/dam Hunger)
קייטלין קלארק עם הקומישינר של ה-WNBA, קת'י אנגלברט לאחר שנבחרה ראשונה בדראפט ה-WNBA, על-ידי אינדיאנה פייבר (צילום: AP/dam Hunger)
ליאור ברטל

קייטלין קלארק, ששברה שיאים כשחקנית כדורסל מכללות. נבחרה הלילה (בין שני לשלישי), במקום הראשון בדראפט ה-WNBA. הגארדית בת ה-22 נקראה ראשונה על-ידי קומישנרית הליגה, קת'י אנגלברט, באירוע שנערך בברוקלין. "חלמתי על הרגע הזה מאז שהייתי בכיתה ב'", אמרה קלארק מיד לאחר הבחירה. "זה דרש עבודה קשה והרבה עליות ומורדות. יותר מהכל אני מנסה לספוג את זה".

"אני לא יכולה לדמיין התאמה מושלמת יותר, מקום טוב יותר עבורי להתחיל את הקריירה המקצוענית שלי", הוסיפה קלארק. "ארגון שבאמת רק מאמין בכדורסל נשים ורוצה לעשות הכל בצורה הנכונה".

קמרון בריק מסטנפורד נבחרה שנייה על-ידי לוס אנג'לס ספארקס וכוכבת דרום קרוליינה, אלופת המכללות החדשה, קמילה קרדוסו, תגיע לשיקגו במקום השלישי. הספארקס בחרו שוב – את ריקאה ג'קסון במקום הרביעי. דאלאס את ג'ייסי שלדון במקום החמישי ו-וושינגטון את אלייה אדוארקדס במקום השישי.

קלארק שברה כל שיא אפשרי במכללות, ופונה כעת לקריירה כמקצוענית. עבור הליגה, הגעתה היא דבר ענק. למרות שהפסידה יחד עם איווה בגמר ה-NCAA האחרון, אבל בזכות קלארק הוא היה נצפה יותר משל הגברים, לראשונה בהיסטוריה, עם יותר מ-20 מיליון צופים וצופות.

קייטלין קלארק במדי נבחרת איווה (צילום: AP Photo/Mary Altfer)
קייטלין קלארק במדי נבחרת איווה (צילום: AP Photo/Mary Altfer)

קלארק היא שיאנית הנקודות של כדורסל המכללות, גברים או נשים, עם 3,951 נקודות (ממוצע של 28.4 נקודות ב-139 משחקים), כמו גם מניפוץ שיאים רבים אחרים, שלשות הלוגו, המסירות, וה"שואו" שהיא מספקת. היא מתאפיינת בכל מה שצריך כדי להיות הפנים של הענף שלה, וכוכבת-על גם מעבר לו.

אינדיאנה היא אחת הקבוצות החלשות ב-WNBA בשנים האחרונות ולא הגיעה לפלייאוף מאז 2016. למשחקיה בעונה שעברה היה ממוצע קהל נמוך של 4,000 צופים, כאשר האולם בו היא מארחת יכול להכיל 18 אלף איש. כעת, באופן טבעי, רמת העניין נוסקת. עוד לפני שקלארק נבחרה, כל חמשת משחקיה הביתיים הראשונים של אינדיאנה בעונה הקרובה (תיפתח רשמית ב-15 מאי), הם סולד-אאוט. בנוסף, כבר בשבוע שעבר הוכרז ש-36 מתוך 40 המשחקים של אינדיאנה בעונה הקרובה ישודרו בטלוויזיה הארצית.

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!