דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שישי כ"ה בניסן תשפ"ד 03.05.24
20.8°תל אביב
  • 15.5°ירושלים
  • 20.8°תל אביב
  • 19.1°חיפה
  • 21.0°אשדוד
  • 19.3°באר שבע
  • 29.2°אילת
  • 22.5°טבריה
  • 15.5°צפת
  • 20.6°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
עבודה

"הזדמנות לתרום לביטחון ישראל": התעשייה האווירית מגייסת מילואימניקים ומפונים למגוון תפקידים

התעשייה האווירית ערכה ירידי תעסוקה ייעודיים למפונים ולמשרתי מילואים, כדי לחזק את החוסן האישי של מי שאיבדו את פרנסתם במלחמה | סמנכ"ל ההון האנושי בחברה: "אנחנו מציעים את הטכנולוגיה המתקדמת בעולם, כפי שראינו במפגן היכולות האחרון שהדהים את העולם מול המתקפה האיראנית"

יריד תעסוקה של התעשייה האווירית למילואימניקים ולמפונים (צילום: התעשייה האווירית)
יריד תעסוקה של התעשייה האווירית למילואימניקים ולמפונים (צילום: התעשייה האווירית)
ניצן צבי כהן
ניצן צבי כהן
כתב לענייני עבודה
צרו קשר עם המערכת:

יותר מ-300 משרתי מילואים ומפונים מעוטף עזה הגישו קורות חיים למשרות בתעשייה האווירית, בהן מהנדסי מערכות, מהנדסי תוכנה, מהנדסי חשמל, מהנדסי מכונות, מהנדסי תעשייה וניהול, בוגרי מדעים מדויקים, מכונאים, טכנאים והנדסאים ועוד.

בתעשייה האווירית קיימו לאחרונה כמה ירידי תעסוקה עבור משרתות ומשרתי המילואים של אוגדת עוצבת הבזק אשר יצאו מלחימה ארוכה בעזה, בשיתוף פיקוד העורף ומנהלת המעסיקים הארצית. מטרת הירידים היא לחזק את החוסן האישי של מפוני ומפונות הנגב המערבי שאיבדו את פרנסתם במלחמה. מקרב המפונים ציינו בתעשייה האווירית כי כ-50% בחרו להגיש מועמדות לתפקידים בחברה. מתוך 100 הראשונים שהגישו קורות חיים, כ-20% כבר בשלבי מיון שונים.

ירידי התעסוקה נועדו לתת לנשות ואנשי המילואים אשר שירתו במלחמה ותרמו את המיטב לחברה הזדמנות להיות חלק ממקום עבודה שמספק משמעות, יציבות תעסוקתית וטכנולוגיה מתקדמת, ולסייע להם בחזרתם לשגרה. בירידים התקיים שיח של עובדות סוציאליות מהתעשייה האווירית עם טיפים לחזרה לשגרה, נציגים של ההון האנושי בתעשייה האווירית נתנו טיפים לשדרוג קורות החיים באמצעות כלי AI, נציגי החטיבות סיפקו מידע מקצועי וטכנולוגי על המוצרים והחטיבות בתעשייה אווירית ועוד.

ניר רייס, סמנכ"ל ההון האנושי בתעשייה האווירית: "קמפיין הגיוס WE DON’T STOP של התעשייה האווירית שעלה לאוויר ברשתות, וקמפיין הגיוס 'חבר מביא חבר' שפנה לעובדי החברה, עלו במטרה לגייס מהנדסות ומהנדסים לתחומים הטכנולוגיים שהתעשייה האווירית מובילה בהם, כחברה הביטחונית-טכנולוגית הגדולה במדינה.

"המלחמה הדגישה שלושה עוגנים משמעותיים ביותר שהתעשייה האווירית מציעה, הכוללים את הטכנולוגיה המתקדמת בעולם, כפי שראינו במפגן היכולות האחרון שהדהים את העולם מול המתקפה האיראנית; משמעות – ההזדמנות של העובדים להיות חלק מפיתוח פרויקטים לאומיים שמשפיעים ישירות על ביטחון המדינה ואזרחיה; וחוסן תעסוקתי שנובע מחוסן כלכלי אדיר למדינת ישראל. התעשייה האווירית רשמה לאחרונה את התקופה הרווחית בתולדותיה, עובדה שמשפיעה על חוסנה הכלכלי של המדינה".

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!