
ביקור הרמטכ"ל בפיקוד הצפון ובבור חיל האוויר (צילום: דובר צה"ל)
אורן דגן
עורך
צרו קשר עם המערכת:
עדכון אחרון: 02.06.2024 | 17:00
צה״ל קיים השבוע תרגיל מפקדות מטכ״לי כחלק ממוכנות צה"ל למערכה בזירה הצפונית, כך מסר היום (ראשון) דובר צה"ל. בתרגיל השתתפו חיילי סדיר ומילואים במפקדות פיקוד הצפון ובכלל הזרועות והאגפים, ותרגלו תרחישים שונים, המדמים את הרחבת המלחמה בזירה הצפונית ותרחישי מלחמה רב-זירתית.
במסגרת התרגיל תרגלה אוגדה 36 של פיקוד הצפון תרחישי לחימה בזירה הצפונית.
במהלך התרגיל הרמטכ״ל הרצי הלוי ביקר בבור פיקוד הצפון, בחמ"לים בגזרה ובבור חיל האוויר בקריה, עם מפקד פיקוד הצפון אלוף אורי גורדין, מפקד חיל האוויר אלוף תומר בר, ראש אגף המודיעין (שהודיע על התפטרותו אך טרם סיים את תפקידו בפועל) אלוף אהרון חליוה, ראש אגף המבצעים, אלוף עודד בסיוק ומפקדים נוספים.


