
כוחות צה"ל שהגיעו אתמול (שבת) לבשר ליוסף ג'אן (59) על חילוץ בנו, אלמוג מאיר ג'אן, משבי חמאס, מצאו אותו מחוסר הכרה בדירתו בכפר סבא. צוות מד"א קבע את מותו במקום, לאחר שככל הנראה עבר דום לב.
ג'אן יובא למנוחות היום בבית העלמין שבמושב נווה ימין, אך משפחתו מדגישה שהתקשורת והקהל הרחב מתבקשים שלא להגיע להלוויה. "אלמוג מבקש להודות על התמיכה והאהבה אבל מבקש להתייחד עם האבל האישי בפרטיות, ולהימנע מהגעה להלוויה או לניחום האבלים", נמסר ממטה המשפחות.
ליאור אנגלמן, מקורב למשפחה, סיפר כי ג'אן "התייסר כל חודשי השבי של בנו והמתין יום יום לשובו של אלמוג, אך כנראה ליבו לא עמד בכך". עוד סיפר כי "יוסף היה אדם שחייו לא היו פשוטים לאורך הדרך, והצער על אלמוג נגס בו יום יום".
אלמוג מאיר ג'אן הושב לישראל יחד עם שלושה חטופים נוספים – נועה ארגמני, אנדריי קוזלוב ושלומי זיו.

