
שני תושבי המרכז נעצרו אתמול (רביעי) בחשד לעוקץ קשישים באמצעות כרטיסי אשראי. החקירה התנהלה בשבועות האחרונים בעקבות כמה תלונות שהתקבלו ממספר קשישים.
על פי החשד, השניים יצרו קשר עם הקשישים כשהם מתחזים לנציגי חברה, תיאמו עימם מפגש, לקחו את כרטיסי האשראי שלהם, משכו כסף מהבנק ויצאו למסע קניות. החוקרים אספו כמות של ראיות וממצאים, ואתמול, עם מעבר החקירה לגלויה, יצאו הבלשים לאיתור החשודים ועצרו אותם.
אחד מהם, בן 37 מתל אביב, נתפס על חם כשיצא למסע קניות בחנויות יוקרה בקניון רמת אביב בתל אביב כשברשותו כרטיס אשראי של אחד הקשישים. האיש נתפס כאשר התכוון לבצע עסקה באחת החנויות, כשברשותו 2 כרטיסי אשראי החשודים כגנובים, 3,530 שקלים במזומן, 2,950 דולרים ורכוש נוסף.
בחיפוש בביתו, הבלשים איתרו ותפסו רכוש רב, חלקו ממותגים שונים: 3 תיקים, 2 חולצות, 2 זוגות נעליים וצמיד כסף. בנוסף נתפסו חומרים החשודים כסמים.
אדם נוסף, בן 21 מהוד השרון, נעצר גם הוא בחשד לשותפות בפשע. השניים הובאו לחקירה במשטרת רמת גן-בני ברק, שבסיומה נכלאו. הבוקר הובאו לדיון בבית משפט השלום בתל אביב. החקירה נמשכת.
משטרת ישראל: "קוראים לציבור לפעול במשנה זהירות בעת מסירת פרטים אישיים כמו פרטי חשבון בנק או כרטיס אשראי. אנו קוראים לכל אדם שנפל קורבן להונאה, לגשת באופן מיידי לתחנת המשטרה ולהגיש תלונה".

