
אסתר בוכשטב, אימו של יגב בוכשטב, בכנסת (צילום מסך: ערוץ הכנסת)
דבר
צרו קשר עם המערכת:
עדכון אחרון: 09.09.2024 | 10:46
אסתר בוכשטב, אימו של יגב בוכשטב שנרצח בשבי חמאס וגופתו הושבה לישראל בחודש שעבר, אמרה בכנסת שלידי המשפחה נמסר דו"ח נתיחה שמעיד על כך שיגב "הוצא להורג".
לדבריה, "הצבא הגיע קרוב לאזור המנהרה, והחטופים הוצאו להורג. זה מה שקורה בלחץ הצבאי – הוא לא מחזיר חטופים בחיים, הוא הורג אותם. אני לא חושבת שהצבא אשם, זו מדיניות של הממשלה. אנחנו רואים שזה חוזר על עצמו בעוד ועוד מבצעים. החטופים שנרצחו בשבוע שעבר – זה עוד סיפור. הסיפור של יגב הוא מפברואר".
למשפחתו של בוכשטב נמסר בחודש יולי כי הוא נרצח כמה חודשים מוקדם יותר בשבי חמאס.

