דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שישי י"א בתמוז תשפ"ו 26.06.26
23.5°תל אביב
  • 17.1°ירושלים
  • 23.5°תל אביב
  • 22.3°חיפה
  • 23.8°אשדוד
  • 21.2°באר שבע
  • 28.2°אילת
  • 21.3°טבריה
  • 17.4°צפת
  • 22.5°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
מלחמה בישראל

רס"ם רוני גניזט, לוחם מילואים בגדוד 5030, נפל בקרב בדרום לבנון

רס"ם גניזט ומשפחתו עלו ארצה מצרפת והתיישבו בגבעת שמואל | מאז פרוץ המלחמה שירת במילואים יותר מ-200 ימים, בשני סבבים

רס"ם רוני גניזט ז"ל (צילום: דובר צה"ל)
רס"ם רוני גניזט ז"ל (צילום: דובר צה"ל)
דבר
צרו קשר עם המערכת:

רס"ם (מיל׳) רוני גניזט, בן 36 מגבעת שמואל, לוחם בגדוד 5030, חטיבת 'אלון' (228), נפל בקרב בדרום לבנון. הוא הותיר אחריו אישה ושלושה ילדים.

רס"ם גניזט ומשפחתו עלו לישראל מצרפת. מאז פרוץ המלחמה הוא שירת במילואים יותר מ-200 ימים בשני סבבים.

ב-10 ביולי, פרסם רס"ם גניזט פוסט בחשבון הפייסבוק שלו לסיכום הסבב השני במילואים, אחרי 202 ימי שירות: "טוב לחזור הביתה. אני חייב להגיד תודה רבה ענקית לאשתי שמחזיקה את הבית, הילדים, והעבודה שלה, לבד. את גיבורת-על, מגיע לך צל"ש! תודה רבה שאת נותנת לי את האפשרות והכוח לתרום למדינה שלנו. בחרנו לעלות לארץ, לא ניתן לאף אחד לפגוע בה. נמשיך להילחם עד החיסול של אויבינו. ותודה רבה לכל מי שעזר בבית ובשטח! (אוכל, ציוד, עזרה, תמיכה…) ביחד ננצח! עם ישראל חי!".

בתקרית שבה נהרג רס"ם גניזט נפצע קשה לוחם מילואים באותו הגדוד.

פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!