דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום רביעי ט' בתמוז תשפ"ו 24.06.26
28.4°תל אביב
  • 28.5°ירושלים
  • 28.4°תל אביב
  • 27.7°חיפה
  • 28.5°אשדוד
  • 32.8°באר שבע
  • 38.0°אילת
  • 33.5°טבריה
  • 28.5°צפת
  • 29.7°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
מלחמה בישראל

ראשוני הנוחתים מאמסטרדם: "היינו נעולים שעות בקזינו, עשו עלינו מצור"

שניים מהשבים מהולנד סיפרו כי כבר ביום רביעי בערב, כאשר יצאו עם עוד ישראלים לבילוי בקזינו מקומי, המון צר על המקום, ורק לאחר שעות הם חולצו ולוו על ידי ניידות משטרה | "בשלב מסוים אמרנו, נזמין מונית, הכי בטוח, אבל השוטרים אמרו לנו שנהגי המוניות גם בזה, ומחכים לנו כדי לתת לנו מכות"

הנוחתים מאמסטרדם (צילום: אמיתי פרץ)
הנוחתים מאמסטרדם (צילום: אמיתי פרץ)
אמיתי פרץ
אמיתי פרץ
כתב תשתיות וסביבה
צרו קשר עם המערכת:

מטוס ראשון נחת אחר הצהריים (שישי) בנתב"ג עם השבים מאמסטרדם, בהם איציק נחמיאס, שהסכים לומר רק: "היינו בסיטואציה הזויה, בוא נגיד שאותי הולנד לא תראה יותר".

החוזרים מהולנד. "חיכינו שם שעה בקור עד שהגיעו שתי ניידות וליוו אותנו משם בשיירה" (צילום: אמיתי פרץ)
החוזרים מהולנד. "חיכינו שם שעה בקור עד שהגיעו שתי ניידות וליוו אותנו משם בשיירה" (צילום: אמיתי פרץ)

נאור נודל, שגם הוא שב מאמסטרדם אמר: "זה היה סיוט שאין לתאר, אני לא חוזר לשם. יש תחושה שפשוט מחפשים אותנו, עוד לפני הכדורגל, תמיד פשוט מחפשים. בעזרת השם שלא נצטרך לחזור".

אסף חדש מבית דגן ואביב מנחם מאזור, שמחו לחזור ארצה והיו נסערים מאוד: "היה סיוט, ברביעי הגענו, ובערב כבר היינו נעולים בקזינו בגלל התפרעויות".

"זה מה שהכי מטורף", סיפרה מנחם, "זה התחיל מרביעי בערב, לא מדברים על זה, אני כתבתי בפייסבוק לכתבים.

"שמעו שאנחנו בקזינו, והתחילו לעשות עליו מצור. היינו נעולים שם המון ישראלים. חיכינו שעות, השוטרים אמרו לנו לא לצאת כי מחכים לנו ברחובות. אמרנו, נזמין מונית, הכי בטוח, אבל השוטרים אמרו לנו שנהגי המוניות גם בזה ומחכים לנו כדי לתת לנו מכות.

"בהתחלה המאבטחים בכלל לא נתנו לנו לצאת, עד שבאנו אליהם חבורה של בנות ושיכנענו אותם, ואז יצאנו והצטרפו עוד ישראלים, גם זה שזרקו אותו לנהר, וחיכינו שם שעה בקור עד שהגיעו שתי ניידות וליוו אותנו משם בשיירה".

אלדד תירוש, שהגיע עם בתו וזוגתו: "האווירה הייתה חמה. האוהדים שלהם באו חמים, בכל מקום ליד הרכבת גרפיטי בגנות ישראל, שלטים, מבטים. אנחנו אישית לא נפגענו. ברגע שהבנו שיש בעיות פינינו את עצמנו לשדה. היינו אמורים לטוס משם לגרמניה, אבל מכבי עזרו לנו, ונתנו לנו מקום בטיסה ישר הביתה".

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!