
מטוס ראשון נחת אחר הצהריים (שישי) בנתב"ג עם השבים מאמסטרדם, בהם איציק נחמיאס, שהסכים לומר רק: "היינו בסיטואציה הזויה, בוא נגיד שאותי הולנד לא תראה יותר".
נאור נודל, שגם הוא שב מאמסטרדם אמר: "זה היה סיוט שאין לתאר, אני לא חוזר לשם. יש תחושה שפשוט מחפשים אותנו, עוד לפני הכדורגל, תמיד פשוט מחפשים. בעזרת השם שלא נצטרך לחזור".
אסף חדש מבית דגן ואביב מנחם מאזור, שמחו לחזור ארצה והיו נסערים מאוד: "היה סיוט, ברביעי הגענו, ובערב כבר היינו נעולים בקזינו בגלל התפרעויות".
"זה מה שהכי מטורף", סיפרה מנחם, "זה התחיל מרביעי בערב, לא מדברים על זה, אני כתבתי בפייסבוק לכתבים.
"שמעו שאנחנו בקזינו, והתחילו לעשות עליו מצור. היינו נעולים שם המון ישראלים. חיכינו שעות, השוטרים אמרו לנו לא לצאת כי מחכים לנו ברחובות. אמרנו, נזמין מונית, הכי בטוח, אבל השוטרים אמרו לנו שנהגי המוניות גם בזה ומחכים לנו כדי לתת לנו מכות.
"בהתחלה המאבטחים בכלל לא נתנו לנו לצאת, עד שבאנו אליהם חבורה של בנות ושיכנענו אותם, ואז יצאנו והצטרפו עוד ישראלים, גם זה שזרקו אותו לנהר, וחיכינו שם שעה בקור עד שהגיעו שתי ניידות וליוו אותנו משם בשיירה".
אלדד תירוש, שהגיע עם בתו וזוגתו: "האווירה הייתה חמה. האוהדים שלהם באו חמים, בכל מקום ליד הרכבת גרפיטי בגנות ישראל, שלטים, מבטים. אנחנו אישית לא נפגענו. ברגע שהבנו שיש בעיות פינינו את עצמנו לשדה. היינו אמורים לטוס משם לגרמניה, אבל מכבי עזרו לנו, ונתנו לנו מקום בטיסה ישר הביתה".


