דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שני י"ב בשבט תשפ"ה 10.02.25
16.2°תל אביב
  • 9.1°ירושלים
  • 16.2°תל אביב
  • 12.6°חיפה
  • 15.6°אשדוד
  • 14.6°באר שבע
  • 19.8°אילת
  • 15.4°טבריה
  • 8.0°צפת
  • 14.0°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
חינוך ורווחה

החזר הוצאות והזמנת שירותים אונליין: הרשות לזכויות ניצולי השואה השיקה מערכת פניות חדשה

המערכת החדשה מאפשרת לניצול או למי מטעמו לפנות לרשות ולבצע פעולות ללא המתנה לנציג וללא צורך בהגעה פיזית | בין הפעולות: הזמנת שירותים סוציאליים ורווחה נפשית, הזמנת טיפולים רפואיים וקבלת החזר הוצאות רפואיות, ותביעת גמלה או מענק 

ניצול שואה בביתו., למצולם אין קשר לכתבה צילום: פלאש 90 / אדי ישראל. ארכיון.
ניצול שואה בביתו. למצולם אין קשר לכתבה (צילום אילוסטרציה: אדי ישראל/פלאש 90)
הדס יום טוב

הרשות לזכויות ניצולי השואה השיקה הבוקר (רביעי) מערכת פניות חדשה, המאפשרת לניצול או למי מטעמו לפנות לרשות ולבצע פעולות ללא המתנה לנציג וללא צורך בהגעה פיזית. 

במערכת החדשה, שפותחה על ידי אגף בכיר טכנולוגיות דיגיטליות ומידע במשרד האוצר, מתאפשרים עדכון פרטים אישיים ופרטי בנק; הזמנת שירותים סוציאליים ורווחה נפשית; הזמנת טיפולים רפואיים וקבלת החזר הוצאות רפואיות, וכן תביעת גמלה או מענק לניצול, וניתן באמצעותה לקבל מידע לגבי שעות פעילות ודרכי פנייה וכן לשלוח מסמכים. 

המערכת מספקת מענה באמצעות נציג דיגיטלי (בוט) בלבד, ולא קיימים בה נציגים אנושיים, מה שדורש אוריינות דיגיטלית גבוהה יחסית. למעוניינים במענה אנושי, ניתן לפנות למוקד הטלפוני של הרשות במספר 5105* או לפנות באמצעות הדואר האלקטרוני. מהרשות נמסר, כי בקרוב תתווסף האפשרות לצרף קבצים למערכת גם באמצעות  ווטסאפ 

סגן השר הממונה על הרשות לזכויות ניצולי השואה, אורי מקלב: "מדובר בצעד נוסף, חשוב ומיוחד למען רווחת ניצולי השואה. המערכת תאפשר לניצולים ולבני משפחותיהם לקבל מענה מהר ויעיל יותר, ותפחית את הצורך בהגעה פיזית. הממשלה מחויבת להקל את חייהם של ניצולי השואה ולהבטיח שיקבלו את הזכויות המגיעות להם בצורה מכובדת ונגישה".

פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!