
דובר צה"ל מסר הבוקר (חמישי) כי צוות הקרב של חטיבת כפיר נלחם תחת אוגדה 162 במרחב ג'באליה ובית לאהיא מזה כשבועיים. הכוחות חיסלו עשרות רבות של מחבלים והשמידו למעלה מ-100 תשתיות טרור.
"מעל שנה שהחטיבה בלחימה אינטנסיבית בכלל הגזרות במקביל, איו"ש, לבנון ועזה", אמר מפקד חטיבת כפיר, אל"מ יניב בארוט, "אנו רואים לנגד עינינו את מטרות הלחימה, מבצעים את עבודת חיינו במלחמה הצודקת מקום המדינה. מחסלים מחבלים, משמדים תשתיות טרור, מוציאים בכל יום נוסף עוד אמל"ח רב שכבר לא יוכל לפגוע באזרחי ישראל".
"גדוד נחשון פועל תחת צק"ח כפיר במרחב ג'באליה ובית לאהיא", הדגיש סמג"ד נחשון (90), רס"ן ישראל בנפרדג', "הגדוד מוביל את הלחימה, חיסל עשרות מחבלים והשמיד עשרות תשתיות טרור. הכוחות פוגשים מחבלים בהיתקלויות פנים מול פנים ומחסלים אותם מקרוב, מהים ומהאוויר. הלוחמים ממשיכים עד להשלמת המשימה".
בתוך כך, הרמטכ״ל, רא"ל הרצי הלוי, קיים אתמול סיור שטח והערכת מצב עם כוחות אוגדה 98 הפועלים בדרום לבנון, בהשתתפות מפקד פיקוד הצפון, אלוף אורי גורדין, מפקד חיל האוויר, אלוף תומר בר, מפקד אוגדה 98, תא"ל גיא לוי ומפקדים נוספים. "אנחנו פה עם משימה ברורה – להחזיר את תושבי הצפון לבתיהם בביטחון", אמר הרמטכ"ל.


