
17 בני אדם נפצעו בשריפת וילה בטבריה: שישה צוותי כיבוי והצלה מתחנת טבריה פעלו היום (שבת) בשריפה שפרצה בווילה בת שתי קומות ברחוב רקפת בטבריה, כאשר הקומה הראשונה בערה כליל. לוחמי האש החלו מיד בפעולות כיבוי וסריקה אחר לכודים, וביצעו ניתוק מקורות אנרגיה למבנה.
רב רשף אלכס ברנר, מפקד האירוע: “הגענו לזירה כאשר הקומה הראשונה בערה כולה, והתקבלו דיווחים על לכודים בקומה השנייה. לוחמי האש תקפו את השריפה מבפנים וגם בעזרת מנוף מבחוץ. אני מבקש להדגיש את חשיבות התקנת גלאי עשן במבנים, אשר יתריעו על השריפה בתחילתה ויאפשרו הימלטות מהירה מהמבנה הבוער״.
צוות של מד"א פינה מהמקום 17 נפגעים, בהם אישה כבת 40 ונערה בת 12 במצב בינוני עם חבלות בגפיים לאחר שקפצו מגובה, ו-15 נפגעים קל משאיפת עשן.
חובש בכיר מיחידת האופנועים של מד"א שגר בסמוך והגיע ראשון, אביעד עמר: "אני גר בבניין סמוך ושמעתי אנשים צועקים לעזרה. מיד יצאתי וראיתי עשן רב ולהבות יוצאים מהבניין בן 2 קומות. הזעקתי כוחות נוספים של אמבולנסים, ניידות טיפול נמרץ וכיבוי אש. התחלנו במיון ראשוני לנפגעים".

