
תת-אלוף דניאל הגרי יסיים את תפקידו כדובר צה"ל בשבועות הקרובים ויפרוש מצה"ל. מצה"ל נמסר כי הרמטכ״ל רב-אלוף אייל זמיר והגרי "סיכמו על סיום תפקידו של דובר צה״ל", וכי "הרמטכ״ל ביקש להביע את הערכתו הרבה לתא״ל הגרי על שנים של שירות קרבי משמעותי למען מדינת ישראל. תא״ל הגרי ביצע את תפקידו כדובר צה״ל בתקופת מלחמה מהמורכבות בתולדות המדינה, באופן מקצועי ומסור".
תא"ל הגרי כתב בהודעת פרידה לפקודיו במערך דובר צה"ל: "החודש אני מציין 30 שנות שירות בצה״ל, בהן תמיד שמתי את ביטחון המדינה והמשימה בראש, וכך אמשיך לעשות. הרמטכ"ל ואני סיכמנו כי אסיים את תפקידי בשבועות הקרובים ואפרוש מצה"ל. נמשיך להישאר ממלכתיים, מקצוענים ולחזק את אמון הציבור והאמת.
"השנתיים האחרונות היו מאתגרות עבור כולנו. הייתה לי את הזכות לפקד על מערך נהדר עם האנשים הטובים ביותר. הייתה לי זכות לעמוד ולהתייצב מול הציבור בזמנים קשים, בזמן שאתם, עובדים מסביב לשעון ומביאים את הקול של צה"ל. המלחמה עוד לא תמה, והחטופים בעזה עומדים לנגד עינינו – כמטרה ערכית וחשובה מאין כמותה".


