
צה"ל המשיך הלילה (בין שלישי לרביעי) ולפנות בוקר בתקיפות ברצועת עזה במסגרת מבצע 'עוז וחרב'. המבצע, שהחל בלילה שבין שני לשלישי, הביא לידי סיום את הפסקת האש עם חמאס שנמשכה 58 ימים ובמהלכה הושבו לישראל 38 חטופים.
צה״ל הודיע שתקף במהלך הלילה אתר צבאי של חמאס בצפון הרצועה שבו זוהתה היערכות לירי לשטח מדינת ישראל. עוד הודיע כי כוחות חיל הים תקפו במהלך הלילה מספר כלי שיט בחופי הרצועה, כלי שיט שחמאס והג'יהאד האסלאמי ייעדו לביצוע פעולות טרור.
דובר צה"ל בערבית פרסם הבוקר קריאה לתושבי אזורים נרחבים ברצועת עזה להתפנות מבתיהם. "למען ביטחונכם, עליכם להתפנות מיד למקלטים המוכרים במערב העיר עזה ואלו בחאן יונס. הישארות באזורים המיועדים מסכנת את חייכם וחיי בני משפחתכם".
לפי סוכנות הידיעות הפלסטינית הרשמית 'וואפא', 14 פלסטינים נהרגו הלילה ולפנות בוקר מההפצצות. בדיווח צוינו פרטים על 12 הרוגים: 2 הרוגים בתקיפה באוהלי עקורים ליד אל-מווסאי בדרום הרצועה, שהוגדר כאזור הומניטרי; 2 הרוגים, אישה וילד, באוהל עקורים מצפון לחאן יונס; 4 הרוגים באוהל עקורים ממערב לחאן יונס; ו-4 הרוגים בבית שהופצץ בדרום העיר עזה.
הרמטכ"ל אייל זמיר סייר אמש ברפיח עם מפקד אוגדת עזה ברק חירם ומפקדים נוספים, שוחח עם לוחמים ואמר להם: "המשימה שלכם להגן על היישובים כאן. אנחנו בפעולה מתמשכת נגד חמאס, לצד המחויבות המלאה בצה״ל להשבת החטופים״.
מזכ"ל האו"ם אנטוניו גוטרש כתב אמש ברשת החברתית X: "אני זועם על התקיפות האוויריות הישראליות בעזה. אני קורא בתוקף לכבד את הפסקת האש, לשיקום סיוע הומניטרי ללא הפרעה ולשחרור בני הערובה הנותרים ללא תנאי".

