
כוחות צה"ל ביהודה ושומרון (צילום: דובר צה"ל)
אור גואטה
כתב ביטחוני-מדיני
צרו קשר עם המערכת:
עדכון אחרון: 08.04.2025 | 19:34
דובר צה"ל הודיע כי במהלך היום (שלישי) מספר אזרחים ישראלים הציתו אולם אירועים פלסטיני במהלך הלילה – בסמוך לכפר בידיה שבחטיבת אפרים. לאחר קבלת הדיווח, כוחות הביטחון הגיעו לנקודה והחלו לתחקר את האירוע, אין נפגעים.
נפתחה חקירה משותפת של מחוז ש"י של משטרת ישראל ושירות הביטחון הכללי. "כוחות הביטחון מגנים אירועים מסוג זה וימשיכו לפעול בנחישות לשמירת הביטחון והסדר באזור".
לפני כשבוע, בפעילות לסיכול טרור במחנה הפליטים דהיישה ליד בית לחם, לוחמים ריססו גרפיטי על מבנים והשחיתו ציוד בניגוד לנהלים. בעקבות תחקיר צה"ל, מפקד פלוגה, שני מפקדים וחיילים הודחו מתפקידם.


