דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שישי י"ח בניסן תשפ"ד 26.04.24
20.1°תל אביב
  • 19.0°ירושלים
  • 20.1°תל אביב
  • 20.8°חיפה
  • 21.9°אשדוד
  • 18.6°באר שבע
  • 25.8°אילת
  • 21.4°טבריה
  • 21.3°צפת
  • 19.8°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
ערד

ערד / עשרות עובדים יגויסו למפעל 'אלביט ערד' המייצר מכשירי קשר לצה"ל

המפעל זכה במרכז של משרד הביטחון בשווי של 100 מליון דולרים, והתחייב להעסיק את העובדים לעשר השנים הקרובות | שר הביטחון ליברמן: ״ביטחון המדינה מורכב גם מהביטחון החברתי של אזרחי ישראל"

ערד (צילום: מרים אלסטר / פלאש 90).
ערד (צילום: מרים אלסטר / פלאש 90).

אלביט מערכות זכתה במכרז של משרד הביטחון לרכש ואחזקה של מכשירי קשר בהם משתמש צה"ל. העיסקה, בשווי של 100 מליון דולר, כוללת התחייבות של המפעל להעסיק 100 עובדים לתקופה של עשר שנים. העובדים, ש-15 מהם כבר עובדים במפעל 'אלביט ערד',"יחשפו יכירו וילמדו טכנולוגיות הנדסיות ואמצעים מתקדמים לייצור ובדיקות מערכות רדיו תוכנה מתקדמות", כך לפי הודעת 'אלביט'.

בערד כ-25,000 תושבים, ואחוז המובטלים בה, נכון לפברואר 2017 עומד על 5.3% לפי נתוני שירות התעסוקה – תוספת המשרות המדוברות היא תוספת מבורכת.

שר הביטחון אביגדור ליברמן נואם בכנסת (צילום ארכיון: יונתן זינדל / פלאש 90).
שר הביטחון אביגדור ליברמן נואם בכנסת (צילום ארכיון: יונתן זינדל / פלאש 90).

במסגרת החוזה, אלביט מערכות תספק לצה"ל מערכות רדיו ידניות, רכביות ואוויריות מדור שלישי בטכנולוגיית (SDR Software Defined Radios), המאפשרות שירותי רשת מתקדמים ברמת אבטחה גבוהה. מאלביט נמסר כי בתקופת ההיערכות יגויסו עשרות עובדים בתחומים שונים הכוללים עובדי קו ייצור, טכנאים והנדסאים לביצוע אינטגרציה בדיקות ואחזקה, אנשי הבטחת איכות וטכנאים לתמיכה בהתקנים.

ראש העיר: ערד היא בסיס לתעשייה איכותית

שר הביטחון ליברמן אמר כי, ״ביטחון המדינה מורכב גם מהביטחון החברתי של אזרחי ישראל. אני רואה את חיזוק הפריפריה כאחת מהמטרות שמשרד הביטחון צריך לפעול למענן כל הזמן. החיזוק שאנו נותנים במהלך הזה לעיר ערד הוא משמעותי מאד עבור העיר״.

סמנכ"ל וראש מנהל הרכש במשרד הביטחון, אבי דדון: "המשא ומתן שניהלנו משקף בצורה הטובה ביותר את המחויבות של שר הביטחון, משרד הביטחון ומנהל הרכש לתעשייה הביטחונית בפריפריה. אנו גאים שהצלחנו להבטיח לפחות 100 מקומות עבודה בערד לתקופה משמעותית. עובדים אלה יצטרפו לכ-50 אלף בתי אב בכל רחבי הארץ שמתפרנסים מהזמנות של מנהל הרכש במשרד הביטחון".

ראש עיריית ערד, עו"ד ניסן בן חמו: "אני גאה שחברת אלביט ומשרד הביטחון מכירים שוב ביכולותיה של ערד להיות בסיס לתעשייה איכותית. אני מודה לאנשי החברה ולמנהל הרכש במשרד הביטחון על האמון והסיוע לכל אורך הדרך".

אלביט מערכות היא מובילה עולמית בתחומי הרדיו והתקשורת הצבאית. לאלביט ניסיון רב בפיתוח מערכות רדיו מתקדמות והיא ספקית של יותר מ- 50 לקוחות ברחבי העולם לציוד תקשורת ורדיו, כולל בישראל. אלביט מערכות שותפה לפעילות משרד הביטחון בתכנון רב-שנתי, שיאפשר אספקת מערכות רדיו ושירותי תחזוקה במטרה ליצור זמינות גבוהה יותר ומבצעיות למערכות בזמן אמת.

 

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!