דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שבת י' באייר תשפ"ד 18.05.24
26.9°תל אביב
  • 26.7°ירושלים
  • 26.9°תל אביב
  • 20.6°חיפה
  • 23.6°אשדוד
  • 26.6°באר שבע
  • 31.5°אילת
  • 24.3°טבריה
  • 22.5°צפת
  • 26.5°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
משרד התחבורה

תחבורה / משרד הרישוי בחולון ייסגר ביום א לקבלת קהל לתקופה של 3 חודשים

נהגים הנזקקים לשירותי משרד הרישוי בחולון, יוכלו לקבל שירות בכל אחד מסניפי משרד הרישוי הקרובים לביתם. שאר המשרדים באזור המרכז יתוגברו מיום א' הקרוב בעובדי משרד הרישוי בחולון.

ישראלים מחכים בתור. אילוסטרציה (צילום: פלאש 90).
ישראלים מחכים בתור. אילוסטרציה (צילום: פלאש 90).

משרד הרישוי המחוזי בחולון ייסגר ביום ראשון הבא, ה-26 במרץ, לקבלת קהל לתקופה של כ-3 חודשים, לרגל שיפוצים נרחבים, שנועדו לשפר את השירות ואת תנאי הקבלה לציבור הנהגים. המשרד משרת כ-20 אלף אזרחים כל חודש שמגיעים כדי לקבל שירותים שונים שקשורים לרישוי רכב.

בעבודות השיפוץ יושקעו יותר מ-3.5 מיליון שקלים והם יכללו בין השאר את חידוש אולם הקבלה, החלפת דלפקים, שדרוג תקשורת המחשבים, החלפת ריצוף והתקנת תאורה חדשה.

בחודשים האחרונים הצטברו במשרד התחבורה תלונות רבות של אזרחים על התנאים הפיזיים הירודים, במשרד הרישוי בחולון, ועל הקושי של העובדים לספק לציבור שירות יעיל ומהיר. השיפוץ, בתקווה, יאפשר תנאי עבודה טובים יותר שיאפשרו שיפור של השירות הניתן במשרד הרישוי.

שדרוג משרד הרישוי בחולון מבוצע במסגרת תכנית מקיפה של משרד התחבורה לשיפור רמת השירות, הכוללת בין השאר מתן אפשרות לבצע פעולות רישוי בדואר כולל הנפקת רישיונות נהיגה, תוספת עמדות "רישיומט" בכל הארץ ומתן אפשרות להצהיר על סיום תכנית ליווי לנהג חדש באינטרנט.

אז מה עושים?

נהגים הנזקקים לשירותי משרד הרישוי בחולון, יוכלו לקבל שירות בכל אחד מסניפי משרד הרישוי בבני ברק, פתח תקוה, ראשון לציון, רחובות, רמלה ואריאל. משרדים אלה יתוגברו מיום ראשון הקרוב בעובדי משרד הרישוי בחולון. העמדה הטכנית (עמדה מספר 1) הצמודה למשרד הרישוי בחולון, תמשיך לפעול כרגיל בתקופת העבודות.

כיום ניתן לבצע את רוב פעולות הרישוי כגון, הנפקה או תשלום של רישיון נהיגה ורכב, באמצעות המוקד הטלפוני של משרד התחבורה (5678*), הפועל במשך כל שעות היום והערב, או באמצעות מענה אוטומטי, הפועל 24 שעות ביממה, ללא צורך להגיע למשרדי הרישוי.

במקביל לכך, ניתן לבצע פעולות רישוי ולקבל שירותי רישוי גם באינטרנט (כאן) או בכל אחת מעשרות העמדות האוטומטיות ("רישיומט"), הממוקמות בסניפי הסופר פארם, בכל רחבי הארץ ובמקומות מרכזיים נוספים.

כמו כן, ניתן להנפיק רישיונות נהיגה גם בסניפי דואר ישראל ברחבי הארץ. מדובר בנהגים שתוקף רישיונם פג ולא קיבלו רישיון נהיגה לכתובתם או נהגים שרישיונם, אבד, נגנב או נפגם (רשימת הסניפים מופיעה באתרי משרד התחבורה ודואר ישראל).

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!