
תמר קוץ, ממייסדי קיבוץ כפר עזה, הלכה לעולמה היום (שני) בגיל 82, לאחר שאיבדה את בנה אביב, כלתה לבנת ושלושת נכדיה – רותם, יונתן ויפתח – שנרצחו באכזריות במתקפת 7 באוקטובר. תמר שימשה גננת ומורה במשך עשרות שנים והייתה דמות מרכזית ומוערכת בקהילה.
הלווייתה של תמר תתקיים מחר (שלישי) בבית העלמין בגן יבנה, שם נטמנו לאחר האסון חמשת בני המשפחה.
קהילת הקיבוץ ספדה לתמר: "קהילת כפר עזה מרכינה ראש עם לכתה של חברתנו, תמר קוץ ז"ל. תמר, אשת חינוך ותיקה, אהובה ומוערכת, מדור מייסדי הקיבוץ ומעמודי התווך של הקהילה, שהובילו אותנו במשך שנים רבות. ב-7 באוקטובר איבדה תמר את היקרים לה מכל – בנה אביב, אשתו לבנת, וילדיהם רותם, יונתן ויפתח, שנרצחו בביתם בכפר עזה באכזריות. תנחומינו לבעלה בני, שליווה אותה במסירות שנים רבות, לבנותיה היקרות, שרון וטליה ולנכדיה ונכדותיה. יהי זכרה ברוך".
בני משפחת קוץ – ההורים ליבנת ואביב, וילדיהם רותם (19), יונתן (16) ויפתח (14) נרצחו בדם קר בביתם.הם נמצאו מחובקים זה בזרועות זה בממ"ד, שם ניסו להתגונן מהמחבלים שפשטו על הקיבוץ.

