שירות "השעון הדובר" שמפעילה חברת פרטנר למנוייה לא עודכן לשעון הקיץ ביום שישי האחרון. השירות, שמפעילה החברה במספר 1455, מספק הקראה של השעה המדויקת. אבל כאמור, החל מהחלפת השעון בשישי בלילה, השעה בו היתה ממש לא מדוייקת, והכריז על זמן המוקדם בשעה מהזמן הנכון. דווקא ביום של החלפת שעון ובלבול, שכחו בפרטנר לעדכן את השירות שאומר לכולם מה השעה. מי שהתקשר לשירות קיבל את השעה בשעון חורף – כלומר השעון של פרטנר פיגר בשעה. רק ביום שישי בשעות הערב, לאחר פניית "דבר ראשון", התקלה תוקנה.

חברות התקשורת בזק, סלקום, הוט ופרטנר מפעילות שירות "שעון דובר" בתשלום ללקוחותיהן. לקוח שיחייג 1455 יגיע לשירות של החברה שבה הוא מנוי (לקוחות פלאפון וגולן טלקום יגיעו לשירות של בזק). ככל הידוע לנו, חברת פרטנר היתה היחידה שלא עדכנה את השעון הדובר שלה. חוויתם תקלה עם חברות נוספות? מוזמנים לפנות אלינו.

לאחר שבשנים האחרונות חוו ישראלים רבים בעיות וטעויות בימים של החלפת שעון עקב שגיאות בהחלפת שעון אוטומטית בטלפונים החכמים, "השעון הדובר" נתפס כמקור מוסמך וזמין לשעה המדויקת. זאת, בנוסף לעשרות ומאות אלפי קשישים ואנשים שאינם מחוברים לשירותים ממוחשבים. עלות השירות בפרטנר היא 43 אגורות לכל שיחה, בנוסף על תעריף זמן האוויר – כלומר מי שהתקשר לשירות ושמע את השעה הלא נכונה יחויב על כך.

למי שער עכשיו.
אצלי בשעון 7:24, השעון הדובר אומר 6:24.
מבולבלת!!! מה השעה עכשיו?! כמעט יצאנו לגן..

פורסם על ידי ‏‎Sharona Cohen‎‏ ב- יום חמישי, 23 במרץ 2017

בחברת פרטנר נמנעו מלהגיב לדברים.

תיקון טעות: בגרסתה המקורית של ידיעה זו דיווחנו כי התקלה חלה בשירות השעון הדובר של חברת בזק. בירור נוסף העלה כי בחברת בזק השירות פעל באופן תקין, ואנו מתנצלים על הפרסום השגוי.