דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום רביעי ט"ז בניסן תשפ"ד 24.04.24
33.5°תל אביב
  • 26.2°ירושלים
  • 33.5°תל אביב
  • 28.5°חיפה
  • 27.1°אשדוד
  • 28.8°באר שבע
  • 29.7°אילת
  • 27.8°טבריה
  • 20.8°צפת
  • 30.2°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
כדורסל

ליגת אתנה / הפתעה אדירה של אליצור חולון; אשדוד הוכיחה עליונות על הרצליה

משחקי חצי הגמר של ליגת אתנה לנשים בכדורסל יצאו לדרך: ניצחון מוחץ של אליצור חולון על מחזיקת הגביע מכבי רמת חן בתוצאה 73:68 | מכבי אשדוד הוכיחה עליונות על בנות הרצליה וניצחה בתוצאה 63:87

כדורסל (צילום אילוסטרציה: Shutterstock).
כדורסל (צילום אילוסטרציה: Shutterstock).
ליאור ברטל
ליאור ברטל
כתב ספורט
צרו קשר עם המערכת:

משחקי חצי הגמר של ליגת אתנה יצאו לדרך ביום חמישי האחרון. כבר במשחק הראשון התרחשה הפתעה אדירה עם ניצחון חוץ של אליצור חולון על מחזיקת הגביע הטרייה מכבי רמת חן 68:73. זהו ניצחון שני רצוף של אליצור חולון על מכבי רמת חן תוך שלושה ימים, אחרי הניצחון המשכנע בתחילת השבוע במחזור הליגה האחרון. כעת יתרון הביתיות של רמת חן עבר לחולון ורמת חן תצטרך לנצח לפחות משחק אחד בחוץ כדי לעלות לסדרת הגמר. במשחק המקביל ניצחה קבוצת מכבי בנות אשדוד באופן משכנע את בנות הרצליה 63:87 ועלתה ל-1:0 בסדרה.

מכבי רמת חן/בליך- אליצור חולון 73:68

המשחק נפתח צמוד ואחרי חמש דקות התוצאה הייתה 11:9 לטובת חולון. אז התחילה חולון את הבריחה שלה והצליחה להגיע ליתרון משמעותי ראשון עם 20:12 אחרי סל של מרקל ווקר המצויינת. רמת חן ניסתה לצמצם את ההפרש ולקחת את ההובלה, אבל הגנת הברזל שהציגו חניכותיו של המאמן רועי אייזנברג הפתיע את השחקניות של רמת חן ושיתקה את מהלכי ההתקפה. חמש נקודות רצופות של נעה זליבנסקי העלו את היתרון לשיא של 11 נק' אחרי 15 דק' משחק.

הרבע השלישי התאפיין בהגנות חזקות ולא אפשר משחק שוטף לשתי הקבוצות. בסוף הרבע רמת חן נגסה בהפרש וצימצמה ל-6 נקודות בלבד עם סל של צ'לסי הופקינס. ברבע האחרון רמת חן העלתה הילוך וצימצמה חצי דקה לסיום לשתיים הפרש בלבד, בעזרת שמונה נקודות ברבע של דניאל אדמס ושלשה של הקפטנית שירן צעירי חצי דקה לסיום המשחק. שחקניות אליצור חולון העייפות שחלקן שיחקו 40 דקות מלאות עמדו בלחץ והצליחו לשמור עד לסיום על היתרון והניצחון. ביום חמישי הסדרה תגיע לחולון ויהיה מעניין לראות אלו התאמות תעשה מאמנת מכבי רמת חן שירה העליון אחרי ההפסד במשחק הראשון. מעניין יהיה לראות איך העייפות תשפיע על שחקניות החמישייה של חולון אחרי ששיחקו בין 40 ל-37 דקות כל אחת מהן.

מכבי בנות אשדוד – בנות הרצליה 63:87

בנות הרצליה שטיילו במשחקן האחרון בעונה הסדירה מול מכבי רעננה החלשה עם ניצחון משכנע של 23 נקודות הפרש, הפעם יצאו למשחק חוץ מול האלופה בשלוש שנים האחרונות מכבי בנות אשדוד החזקה. הפעם בנות הרצליה הרגישו איך זה להיות בצד המובס עם הפסד ב-24 נק' הפרש לאלופה המכהנת. מפתיחת המשחק הורגש הפער המשמעותי בין שתי הקבוצות. הרצליה האמינה שהפעם, בניגוד לשלושת העונות הקודמות, יהיה לה סיכוי לעבור את מכבי אשדוד בסדרות חצי הגמר והיא כנראה תצטרך לחזור ולתכנן איך במשחק הבית ביום חמישי היא מתכוננת טוב יותר לקבוצה שמולה.

אשדוד שוב הוכיחה עליונות מוחלטת על הקבוצה שמולה עם פתיחה חזקה כאשר סל של טיפאני ג'קסון העלה אותה ליתרון 19:11 אחרי 7:38 דקות. הרצליה עוד ניסתה לחזור למשחק ולהישאר צמודה בעזרת יכולת טובה של קישה המפטון. אבל רבע שני מצוין של האשדודיות ירדו עם יתרון 14 נקודות למחצית.

במחצית השנייה היתרון המשיך לצמוח ומאמן אשדוד עדן ענבר שיתף גם את שחקניות קצה הספסל וסך הכל 11 שחקניות במהלך המשחק. אשדוד הציגה משחק איכותי, מאורגן ומאוזן כאשר רק טיפאני הייז שיחקה יותר מ-30 דקות משחק. ביום חמישי המשחק יגיע להרצליה שתנסה להפתיע ולהשווות את הסדרה. בשביל זה היא תצטרך את השחקניות הישראליות הבכירות שלה שלא הצליחו להיכנס לקצב ולהשפיע על המשחק.

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!