
המשטרה עצרה היום (שבת) לחקירה שלושה חשודים במעורבות ברצח הכפול בכפר קאסם ביום חמישי, במהלכו נורו למוות סעיד שפיק שעבאן ואדם אמין שעבאן. מהמשטרה נמסר: "אחד מהחשודים נעצר בתנועה בשפלה, השני כאשר הוא מסתתר ברהט והשלישי במהלך ניסיון יציאה מהארץ בטיסה". בסך הכול המשטרה עצרה ארבעה חשודים.
סעיד שפיק שעבאן ואדם אמין שעבאן נרצחו ביום חמישי בלילה באירוע אלימות באזור תעשייה סמוך לכפר קאסם כשהם ישובים בתוך רכב. על פי גורמי רפואה, כתוצאה מהירי, השניים נפצעו באורח אנוש, ומותם נקבע מאוחר יותר במרכז הרפואי בלינסון בפתח תקווה. שוטרי מחוז מרכז עצרו בשישי בערב חשוד נוסף, תושב רמלה בן 22, במעורבות ברצח בכפר קאסם.
מפכ"ל המשטרה, רב ניצב דני לוי ומפקד המחוז, ניצב יאיר חצרוני הגיעו לזירה וקיימו הערכת מצב בשטח, בסיומה הוטלה החקירה על היחידה המרכזית במחוז מרכז. כאמור, בתום פעילות נחושה ומהירה של שוטרי מחוז מרכז עצרו שוטרי תחנת רמלה בכביש 40 חשוד במעורבות ברצח – תושב רמלה כבן 22. בהתאם לצורכי החקירה וממצאיה, מחר יובא החשוד לדיון בבית המשפט בבקשה להאריך את מעצרו.


