
בית החולים רמב"ם בחיפה (צילום: יוסי אלוני/פלאש90)
דבר
צרו קשר עם המערכת:
עדכון אחרון: 20.06.2025 | 15:18
בת עשרה חודשים מתה מנשיכת כלב בקריית ביאליק היום (שישי). צוות מד"א טיפל בתינוקת והבהיל אותה לחדר ההלם בבית החולים רמב"ם בחיפה תוך כדי פעולות החייאה, והרופאים בבית החולים נאלצו לקבוע את מותה.
הפראמדיקים של מד"א אמואג' בכר ומיכאל קזאן: "הגענו למקום וראינו את התינוקת לצד בני המשפחה כשהיא מחוסרת הכרה, ללא דופק וללא נשימה, עם פציעה קשה בפלג גופה העליון. סיפרו לנו שכלב נשך אותה. מייד התחלנו בביצוע פעולות החייאה שכללו עיסויים והנשמות ופינינו אותה בניידת טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים תוך כדי פעולות החייאה במצב אנוש".
שוטרי תחנת זבולון שחוקרים את נסיבות האירוע הזעיקו את גורמי העירייה והווטרינר לתפיסת הכלב. חוקרי זיהוי פלילי אוספים ראיות ונגבית עדות מאם התינוקת.

