
טילים איראניים בשמי קטאר לאחר התקיפה על הבסיס האמריקאי (צילום: REUTERS/Stringer TPX IMAGES OF THE DA)
אורן דגן
עורך
צרו קשר עם המערכת:
עדכון אחרון: 23.06.2025 | 21:13
איראן תקפה הערב (שני) את בסיס אל-עודיד האמריקאי שבקטאר בירי טילים בליסטיים, "בתגובה לתקיפת מתקני הגרעין של איראן".
בהודעת משמרות המהפכה של איראן נאמר כי "ביצענו מתקפת טילים עוצמתית והרסנית נגד נכס אסטרטגי, הבסיס האווירי האמריקאי הגדול ביותר במזרח התיכון. הישנות הרוע מצד ארצות הברית תאיץ את קריסת הממסד הצבאי האמריקאי באזור".
קטאר הודיעה לאחר התקיפה כי אין נפגעים ולא נגרמו נזקים: "אנו ממליצים לתושבים ולשוהים במדינה לעקוב אחר ההוראות הרשמיות".
במקביל הודיע צה"ל שכ-15 מטוסי קרב של צה"ל ביצעו גל תקיפות נרחב במערב איראן שבו הותקפו אתרים לאחסון טילים וכלי טיס בלתי מאוישים של הצבא האיראני.


