דבר העובדים בארץ ישראל
menu
יום שישי י"א בניסן תשפ"ד 19.04.24
19.2°תל אביב
  • 16.7°ירושלים
  • 19.2°תל אביב
  • 19.1°חיפה
  • 19.9°אשדוד
  • 17.2°באר שבע
  • 27.3°אילת
  • 20.9°טבריה
  • 16.6°צפת
  • 19.1°לוד
  • IMS הנתונים באדיבות השירות המטאורולוגי הישראלי
histadrut
Created by rgb media Powered by Salamandra
© כל הזכויות שמורות לדבר העובדים בארץ ישראל
ליגת אתנה

ליגת אתנה / ראש בראש: מכבי רמת חן ניצחה את חולון ותשחק בגמר מול מכבי אשדוד

במשחק שהתקיים אתמול (ב') בחולון ניצחה מכבי רמת חן את אליצור חולון בתוצאה 84:71 ועלתה לגמר (שוב) מול האלופה מכבי אשדוד | סדרת הגמר תחל ביום חמישי

צ'לסי בדרך לסדרת הגמר (צילום: מגד גוזני).
צ'לסי בדרך לסדרת הגמר (צילום: מגד גוזני).
ליאור ברטל
ליאור ברטל
כתב ספורט
צרו קשר עם המערכת:

מכבי רמת חן ניצחה את אליצור חולון בתוצאה 84:71 במשחק הרביעי בסדרת חצי הגמר של ליגת אתנה שהתקיים ביום שני בחולון. בעקבות הניצחון זכתה מכבי רמת חן בסדרת הגמר ועלתה לגמר לו כולם חיכו מול האלופה הגאה מכבי אשדוד. מכבי רמת חן שוב הייתה טובה יותר מיריבתה בדרך לניצחון 3:1 בסדרה כולה.

בסוף המשחק הקודם הכוכבת הגדולה של מכבי רמת חן צ'לסי הופקינס דרכה בצורה לא טובה על הרגל וירדה נאנחת מכאבים מהמגרש. בקבוצת מכבי רמת חן עסקו לפני המשחק בלאבחן עד כמה הפציעה חמורה והאם אפשר לשתף את ה-MVP של הליגה במשחק החשוב בסדרה. הפחד הגדול היה שמאמץ יתר יחמיר את הפציעה בברך ויגרום לכוכבת לפספס את סדרת הגמר הצפויה מול מכבי אשדוד.

משחק מס 4 אליצור חולון – מכבי רמת חן/בליך (צילום: מגד גוזני).
משחק מס 4 אליצור חולון – מכבי רמת חן/בליך (צילום: מגד גוזני).

בתחילת המשחק פתחה הופקינס בחמישייה של מכבי רמת חן, אך נראתה מהוססת וקצת לא בעניינים. הרבע הראשון היה רבע צמוד ומי שלקחה על עצמה את יצירת הנקודות היא דניאל אדמס מרמת חן ,שהייתה נהדרת עם שמונה נקודות ושליטה כמעט מוחלטת מתחת לסלים. ברבע השני הופקינס חזרה לעצמה והריצה את הקבוצה להתקפות מתפרצות. חולון שפתחה שוב את המשחק בצורה טובה, התפרקה באמצע הרבע השני לריצה של 8:0 של רמת חן, ניכר על שלושת השחקניות הזרות שהיו מותשות מלשחק 39 דק' כל אחת בממוצע במהלך הסדרה ולא היה להן מענה למשחק הריצה של רמת חן. לקראת סוף הרבע השני רמת חן פתחה פער עצום שהגיע לשיאו ב-17 נקודות.

במחצית השניה אטוניה נינגפה ואלכסיס הורנבקל עוד ניסו לתת פייט ולצמצם את ההפרש. שחקניות רמת חן בהובלת הופקינס ואליסה בארון שהיתה מצויינת עם 18 נקודות ושש אסיסטים הובילו את קבוצתן לניצחון מתוק ולגמר המיוחל. מכבי רמת חן שוב הראתה את יכולת הקליעה הנהדרת שלה: קלעו ב-52 אחוז ל-2 נקודות ו-44 אחוז נהדרים מחוץ לקשת. כמובן שכאשר השחקניות של המאמנת שירה העליון משחקות כך, בלתי אפשרי לעצור אותן.

קלעו לרמת חן: בארון 18, אדאמס 17, הופקינס 14, הולמס 12, צעירי 9, דיאמנט 8, רבר 6.

קלעו לחולון: נינג'יפה 20 נק' ו-13 רב', הורנבקל 20 נק' 12 רב', ווקר 11, קולודני 9, זליבנסקי 6, אורן 3, ספיר 2.

ביום חמישי תיפתח סדרת הגמר בין שתי הקבוצות הגדולות והחזקות בישראל השנה – מכבי רמת חן מול אשדוד. יהיה מעניין לראות איך המפגש בין שתי הקבוצות יתפתח כאשר הוא למעשה יהיה שחזור של הגמר מהשנה שעברה. גם בשנה שעברה מכבי רמת חן הגיע לסדרת הגמר אבל הפסידה בבית במשחק החמישי בסדרה למכבי אשדוד. זה היה ההפסד היחיד של הקבוצה בביתה באותה העונה והשנה היא מקווה לעשות צעד אחד קדימה ולזכות לראשונה בתולדותיה באליפות. לשם כך היא צירפה בקיץ לשחקניות שירן צעירי וצ'לסי הופקינס שנשארו מהסגל של שנה שעברה את השחקניות הזרות הנפלאות דניאל אדמס ובריה הולמס, ואת הישראליות/מתאזרחות דניאל דיאמנט, אליסיה בארון ודניאל רבר. מול רמת חן תתייצב הקבוצה החזקה בכדורסל הישראלי בשנים האחרונות ואלופה שלוש פעמים ברציפות, מכבי אשדוד – עם הישראליות הנהדרות שי דורון, קטיה לוצקי, נעמה שפיר וטיה פרסלי. ביחד איתן משחקות בקבוצה שלושת השחקניות הזרות המצויינות טיפני ג'קסון, טיפני הייז ואריקה ווילר. שתי הקבוצות מגיעות לסדרה בהובלת שני המאמנים הטובים בליגה שירה העליון של מכבי רמת חן ועדן ענבר של מכבי אשדוד.

מעניין לראות איך הסדרה תתפתח והאם מכבי רמת חן מחזיקת הגביע, תזכה באליפות הראשונה בתולדותיה או שמכבי אשדוד תמשיך עוד שנה את שליטתה המוחלטת בליגת אתנה עם אליפות רביעית ברציפות.

דבר היום כל בוקר אצלך במייל
על ידי התחברות אני מאשר/ת את תנאי השימוש באתר
פעמון

כל העדכונים בזמן אמת

הירשמו לקבלת פושים מאתר החדשות ״דבר״

נרשמת!