
ויטל מישייב, בן 45, שוטר לשעבר שהצית את עצמו מול בית בכירה באגף השיקום בנווה אילן, מת מפצעיו היום (רביעי).
מישייב שירת כשוטר סיור, ונפצע ב-2013 כשאדם מעורער בנפשו זרק עליו אבן שפגעה בראשו. הוא הוכר בעקבות זאת כסובל מפוסט טראומה וזכה לאחוזי נכות, גם בשל אותה פגיעה. הוא טופל באגף השיקום שנים ארוכות.
ב-31 באוקטובר הגיע מול ביתה של בכירה באגף השיקום בנווה אילן והצית את עצמו. הוא אושפז בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים במצב קשה, מורדם ומונשם. היום נקבע מותו.
במקרה שאדם בסביבתכם נמצא במשבר ועלול להיות אובדני, אל תהססו – עודדו אותו לפנות לעזרה מקצועית והדגישו את חשיבות פנייה זו. אם מדובר בחייל, ניתן לפנות למפקדים, לקב"ן היחידה או לגורמי הרפואה בצה"ל. זכותו של כל חייל לפנות לקב"ן לפי רצונו, דרך הציר הפיקודי של המשרת או דרך גורמי הרפואה. ניתן לפנות גם באופן עצמאי. הקב"ן מחויב לשמור על סודיות רפואית ואסור לו להעביר מידע לגורמים אחרים, אלא במצבי סיכון לחייל עצמו ו/או לאחרים.
בנוסף, ניתן לפנות לקו הסיוע של עמותת ער"ן לחיילים ולחיילות בטלפון 2201* בכל שעות היממה, ובאמצעות הוואטסאפ במספר 052-845-1201. כמו כן, ניתן לפנות למוקד קצינת פניות הציבור 24 שעות ביממה, בכל נושא ועניין הקשורים לשירות הצבאי. מוקד קצינת פניות הציבור: 1111 שלוחה 5 ולאחר מכן שלוחה 4, או למוקד מקול הלב: 6690*.


