
עובד בן כ-40 נפצע קשה היום (ראשון) כשנלכד בתוך מכונה במפעל בחדרה. מוקדם יותר היום, שני עובדים, בני 56 ו-34 נפצעו בינוני בשתי תאונות עבודה שונות באתרי בנייה בלוד.
בשעה 15:43 התקבל דיווח במוקד מד"א על עובד בן כ-40 שנפצע במהלך עבודתו כשנלכד במכונה במפעל בחדרה. לאחר פעולות החילוץ של אנשי כבאות והצלה, כוחות הרפואה העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים הלל יפה במצב קשה עם חבלה בגפיים. נועם
חובשי רפואת חירום במד"א יוסף פרידמן ואלימלך מכאלוביץ סיפרו: "הובילו אותנו אל פועל שנלכד במכונה במפעל. הוא היה בהכרה, אך סבל מחבלה משמעותית בגפיים ונזקק לחילוץ. תוך פעולות החילוץ המורכבות של הכבאים, התחלנו להעניק לו טיפול רפואי ראשוני במקום האירוע. בסיום החילוץ המשכנו בהענקת טיפול תרופתי לכאב, וכשמצבו הוטב פינינו אותו לחדר הטראומה בבית החולים כשמצבו מוגדר קשה ויציב".
לוד: שתי תאונות בשני אתרי בנייה שונים בעיר
ממד"א נמסר כי בשעה 08:37 התקבל דיווח על עובד שנפצע במהלך עבודתו באתר בנייה בשדרות דוד המלך בלוד. חובשים ופראמדיקים העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים שמיר-אסף הרופא במצב בינוני, עם חבלות בגפיים.
איציק משיקובסקי ויענקי פיירברגר חובשי איחוד הצלה מסרו: "מדובר בפועל כבן 50 שלדברי חבריו נפגע ממשאבה של מערבל בטון שקרסה תוך כדי עבודתו באתר בניה. לאחר הטיפול הראשוני שהענקנו לו בזירת האירוע הוא פונה במצב בינוני להמשך קבלת טיפול רפואי בבית החולים שמיר-אסף הרופא".
בשעה 14:36 התקבל במד"א דיווח נוסף על עובד שנפצע שנפצע במהלך עבודתו באתר בנייה אחר בלוד, סמוך לרחוב לאה גולדברג. העובד, בן 34, טופל סמקום על ידי צוותי מד"א ופונה לבית החולים שמיר-אסף הרופא במצב בינוני עם חבלה רב מערכתית.


